Jos olisi PAKKO valita, kenet palstalta ottaisit puolisoksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Torvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Torvi

Vieras
On meinaan sen verran sekalaista sakkia, että vaikea olisi valita.

Itse ottaisin ehkäpä Herra Majurin, koska hän on sentään Herra.

Ei saa vastata
- en ketään
- siskoni
- itseni

Ottaisin åbon. Kirjoituksien perusteella tuo mieleen hyvän ystäväni (jolla on itseasiassa myös tyttö ja poika, suht samalla ikäerolla) ja ollaan asuttukin yhdessä kun olin hänelle au pairina Espanjassa. Sitä paitsi muistelisin että åbo on leijona :laugh:

Ottaisin Tuulimyllynlämmittäjän vaikka meillä on kyllä ihan eri elämänkatsomus niin että hän varmaan oikeessa elämässä lyttäis mut täysin mutta palstalla on kiva lukee hyviä perusteluja. Ei oo sillätavalla ku yleensä et sanoo vaan mielipiteen vaan perustelee ja on sisältöäki jutuilla, ei tosin ihan aina =)

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Siis kuvitelenko minä vaan, vai onko Tuuljmyllynlämmittäjän suosio todella kivunnut eksponentiaalisiin korkeuksiin sen jälkeen, kun alkoi julistaa olevansa ukkomies. Mitä tämä kertoo naisista?

Ai hän onkin ukkomies? No sitten ei kelpaa edes pakkotilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Siis kuvitelenko minä vaan, vai onko Tuuljmyllynlämmittäjän suosio todella kivunnut eksponentiaalisiin korkeuksiin sen jälkeen, kun alkoi julistaa olevansa ukkomies. Mitä tämä kertoo naisista?

Julistuksen jälkeisten yksityisviestien määrä on nolla. Eipä niitä juuri näkynyt ennen julistustakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Miehiä en huolis, ennn...

En minäkään.

Tulisitko vaimokseni? :D *polvistuu*

Mä jo luulin ettet koskaan kysy ;) Tottahan toki siis :D

d010.gif

Non Compos Mentis, luulisin. Hän ei häiritsisi minua, enkä minä häntä. Ja jos nyt kuitenkin sattuisi niin, että haluaisimme samaan aikaan keskusteluseuraa (mikä siis on äärettömän epätodennäköistä ;) ), ehkä tulisimme sen verran juttuun.

Herra Parkulan, siinä on se kotikenttäetu, että molemmat meistä ovat käyneet jo "miten tuon kanssa suunnilleen pärjää" -koulutuksen. Ei ehkä liehuvin lipuin ja hurraa huudoin, mutta melkein kuitenkin.

Toisaalta, täällä on paljon varteenotettavia neitojakin... Ongelmaksi muodostuu, että olen ihan sietämätön ihminen parisuhteessa. Tunnen sen verran sääliä teitä kaikkia kohtaan, että pysytään tuossa ensimmäisessä valinnassa.

Juu, siis olen joskus sanonut että jos tämä avioliitto sattuisi loppumaan, hommaan vaimon jotta koti pysyisi paremmin järjestyksessä (oletan että olisi kaksi kokkia, siivojaa tms )

Vaihtoehdot voisivat olla Miä: hoitais pihapuolen muun lisäksi ja on rempseä ja kiva. Tai sitten Keittis ajatellen ruuanlaittoa; mutta muistaakseni hän on sanonut olevansa siivouksessa suurpiirteinen, siitä - . ;) Ruusan kanssa voisi olla hauskaa, ja hän on aikaansaava ihminen.

Ongelmaksi tulisi suuntautumisen vaihto, se olisi kovasti mun luonnetta vastaan.

Yhteistyössä