Jos naisten vessasta tule mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten minä sellaisen huomaisin? Harvemmin vessassa tulee kyylättyä minkälaiset elimet sieltä housuista tai hameen alta löytyvät. Henkkareitakaan harvoin kysyn, hetun loppuosastahan sen virallisen sukupuolen toki voisi tarkistaa.

Ette nyt ole ajan hermolla, ei vessassa kävijöitä saa jakaa miehiin ja naisiin. Koska sukupuolia on nykykäsityksen mukaan lähes loputtomasti (!?), on ainoa ratkaisu kaikille sopivat vessat.

options2-640x310.jpg

celeste-x-gender-experience-ostia.jpg

Luultavasti ensimmäinen reaktio olisi, että ajattelisin itse erehtyneeni puolesta ja lähtisin pois paikalta naama punaisena..

Ainakin helsingin yökerhoissa ja baareissa on joka ikinen lauantai naisia. Aina! Monet huomauttaa että suksikaa nyt vittuun täältä, kun täällä ollaan kullit paljaana kusilaarilla. Känniset tytöt ei välitä.

Ainakin helsingin yökerhoissa ja baareissa on joka ikinen lauantai naisia. Aina! Monet huomauttaa että suksikaa nyt vittuun täältä, kun täällä ollaan kullit paljaana kusilaarilla. Känniset tytöt ei välitä.
Ja muutamissa yökerhoissa on ihan unisexveskit.
Ja dtm:n veskeissä ei oo ees lukkoja, vaikka unisex.:D

Ei mua haittaa vaikka miehet olis naisten veskeissä.
Enkä sanois yhtään mitään jos mies olis naisille merkatussa veskissä.

Saattaisin miettiä, että miesten puolella on joku ongelma veskissä kun naisten puolelle tulee tjtn.
Hätä ei lue lakia.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Jos kyseessä ovat ns. yksittäisvessat, niin ihmettelen, mitä kyseisten vessojen omistaja on alun perinkään ajatellut kyltittäessään ne erikseen naisille ja miehille.

Yhteistyössä