hakiessasi lastasi hoidosta huomaat ovelle päästyäsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riina

Vieras
pahimman/inhottavimman ihmisen sisällä sen oman lapsen kanssa.Miten reagoit tilanteeseen?Häkellytkö yms...mietitkö että mitä se teki täällä tai muuta vastaavaa.No seuraavana päivänä huomaat nimilistaan tulleen uuden nimen just tämän inhakkeen lapsen nimen,eli se on saanut paikan samasta hoitopaikasta jossa on omasi.Miten jatkossa pystyt olemaan tilanteen kanssa??ihminen josta et pidä ollenkaan.

Jos kyseessä olisi todella sellainen ihminen jota en voi vain sietää niin pyrkisin viemään oman lapseni eri aikaan hoitopaikkaan kuin ko ihminen omansa.
Se olisivatko lapsemme keskenään kavereita hoitopaikassa ei vaikuta minuun mitenkään.

tietty oma lapsi pois päiväkodista
e136.gif

Täytyy sanoa,että olen kauhulla ajtellut,että jos joudumme vaihtamaan vuoropäiväkotiin joudun ehkä törmäämään yhteen inhokkeesseen johon en ikimaailmassa haluaisi enää törmätä.Enkä lapsiemmekaan leikkivän yhdessä!!!! Siksi yritän kaikin keinoin pysyä päivätöissä:) :). Kuulostaa pikkumaiselta.Olkoon vaan.Se ihminen on loukannut minua niin verisesti etten todellakaan halua häntä päivittäiseen arkielämääni hääräämään.

toi olis oikeesti tosi hankala tilanne. minulla ainakin on yksi sellainen henkil jota inhoan niin paljon, kyllä tympisi jos hänet näkisin joka päivä. mutta mitäpä siinä tekemään, yrittää olla niin kuin ei oiskaan ja kotona kiristellä hampaita?lapsen tarhaa en alkaisi vaihtamaan tai ryhmää tms kun lapsi siellä hyvin viihtyy.

Onneksni en tunne ketään tosi-inhokkia.
Jos niin olisi, koittaisin tulla asian kanssa toimeen. Lyhyesti vain tervehtisin jos ovella törmäisimme, pari sekuntia silloin tällöin, eiköhän siitä selviäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja siru:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
tietty oma lapsi pois päiväkodista
e136.gif

miksi oma pois tutusta paikasta ja jossa on jo omat kaverit hei haloo

No jos ei halua että lapsi on samassa tarhassa kun tän toisen ihmisen lapsi niin mitä muita vaihtoehtoja on, hei haloo? Pakottaa se toinen lapsi pois tarhasta kun "me oltiin täällä eka"?

Mutta itse asiaan, en nyt keksi niin inhottavia ihmisiä että heidän lapsensa ei samassa tarhassa saisi olla. Plus jos kerran asuvat samalla alueella (pakkohan on jos samaa tarhaa käyttää) niin kaippa heihin törmää muutenkin, ja meneväthän lapset viimeistään kouluiässä samaan tarhaan.

En tiiä. Ei kai sille asialle mitään voi, kai se pitäis vaan koittaa eri aikoihin osua tarhalle.

- yrittäisin sopeutua tilanteeseen
- pyrkisin tulemaan eri aikaan päivästä päiväkodille
- hankkisin lapselleni jonkun muun hoitopaikan

Muutakaan en keksi, mitä voisi tehdä.