Jos nainen juo kossupullon viikossa, niin onko se paljon??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja StarSisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Siis joka viikko yhden kolmenvartin kossupullon , mutta juo se on yhtenä iltana - muina päivinä ei juo mitään alkoholia.

Suunnilleen tuon verran juon, mutta muina päivinä ei tee yhtään mieli mitään alkoholia ja oman käsitykseni mukaan voisin olla vaikka loppuelämän juomatta yhtään alkoholia.

Laitoin jo tuohon, että joskus laskettiin että noin 13 annosta enimmillään olen juonut eli ei nyt ihan kossupullollista kuitenkaan.
Kummassa vastasit rehellisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
On. Jos muka voisit olla juomatta, miksi et ole? Älytöntä junttimeininkiä vetää kaameet kännit joka viikko.

En ole kaameassa kännissä melkein ikinä, en ehkä nyt ihan noin paljoa juo, mutta sinnepäin.

Meistä on kiva käydä ulkona ja siksi juon. Never kotona yhtään, mutta kuka hullu baarissa viitsii olla selvinpäin??

Sä oot niin teini!!! Sun elämäs on biletystä, kännäystä ja joka jätkän nuolemista ja sä väität että se on ihanaa vapautta... Vinkvink: baariin ei ole pakko mennä OLLENKAAN.

Sun on pakko olla provo. iti et ainakaan ole. Ja jos oletkin, kirjoittelet sivupersoonllasi provoviestejä tänne.

=) =) olen ihan vastuullinen vanhempikin, kirjoitan vaan aika paljon muista jutuista kuin siitä mitä syöttäisin lapselle aamupalaksi tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
On. Jos muka voisit olla juomatta, miksi et ole? Älytöntä junttimeininkiä vetää kaameet kännit joka viikko.

En ole kaameassa kännissä melkein ikinä, en ehkä nyt ihan noin paljoa juo, mutta sinnepäin.

Meistä on kiva käydä ulkona ja siksi juon. Never kotona yhtään, mutta kuka hullu baarissa viitsii olla selvinpäin??

Käyttekö te joka viikonloppu baarissa?

Suunnilleen ehkä 3vkl/kk käydään yhtenä iltana.

Jaa jaa, ittelläkin on saattanut joskus mennä aika paljon tuota kirkasta illan aikana, mutta nykyään sidukka linjalla. Onko teillä minkä ikäisiä lapsia kun noin usein pystyy käymään yhdessä ulkona?

Alkuperäinen kirjoittaja Kummassa:
Siis joka viikko yhden kolmenvartin kossupullon , mutta juo se on yhtenä iltana - muina päivinä ei juo mitään alkoholia.

Suunnilleen tuon verran juon, mutta muina päivinä ei tee yhtään mieli mitään alkoholia ja oman käsitykseni mukaan voisin olla vaikka loppuelämän juomatta yhtään alkoholia.

Laitoin jo tuohon, että joskus laskettiin että noin 13 annosta enimmillään olen juonut eli ei nyt ihan kossupullollista kuitenkaan.
Kummassa vastasit rehellisesti?

Juon siis drinkkeinä eli tuo 13 annosta on oikea vastaus, muistelen vaan miehen joskus sanoneen että se vastaa kossupullollista - näköjään sitten puolen litran pulloa vaan. Totta kai tuo määrä vaihtelee, mutta varmasti yli 10 menee aina.

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:

Käyttekö te joka viikonloppu baarissa?

Suunnilleen ehkä 3vkl/kk käydään yhtenä iltana.

eli vedät perseet melkein joka viikonloppu?

siis ei hevett* ihanko oikeesti kokonainen kossupullo no huhu huh?! On paljon ja ihan reippaasti paljon ku mun mielestä ei ees joka vknloppu tai vklla!!pitäs ees ottaa.....semmonen joka toinen vkn loppu nuorella ihmisellä ja yhden lapsen omistavall ihan mun mielestä on ymmärrettävää(jotenkuten) MUTTA YLEENSÄ kerran kuussa tai KERRAN KOLMESSA KUUKAUDES otetut kännit on paljon miellyttävämpi hyväksyä...!

Alkuperäinen kirjoittaja Kuka:

Kuka hullu viitsii nykästä kolmen vartin kossun yhessä ilmassa naamaan?

Pikkuhiljaa drinkkeinä - ei suoraan pullon suusta pullollista :whistle:

Se on ihan sama juotko sen suoraan pullonsuusta kerralla vai illanaikana pikkuhiljaa drinkkeinä, alkoholi määrä on kuitenkin sama eli liikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja m:
siis teidän lapsi nauttii joka sunnuntai-ilta krapulaista vanhemmista ja on aina lauantaisin hoidossa?

"Äiti pienelle pojalle, vaimo suurelle miehelle. " Joopa joo...

Ei oltu eilenkään missään, paitsi ihan perhejutuissa ilman viinaksia.

Itse en ainakaan vaimokseni huolisi samankaltaista viinalla läträäjää. 3kertaa/kk lärvät baareissa... Never ever...

Oikeesti, sä oot niin provo. Sun elämäs kertomasi mukaan:
* suutelet muita miehiä baareissa kaikkien nähden, se on sinusta vapautta. MIehesi sinun mukaasi ei ole mustis vaan tämä sopii molemmille, slti miehesi ei suutele muita mutta sä käsket vieraitten akkojen pussata sun miestäs -juma ku naurattaa jo kirjoittaessakin kun tää kuulostaa niin naurettavalta pissishommalta :laugh:
* tahdot lähteä Prahaan exäsi kanssa, perhettä et halua mukaan kun se ei olisi enää kivaa... vapaamielinen, ei-mustis miehesi ei ole sopivaa seuraa kun ei tunne Prahaa. Mietit kuinka kerrot tämän suunnitelmasi hänelle -vaikka hän onkin niin vapaamielinen..?
* vetäiset kossupullollisen 3m krt kk ja ravaat baareissa yhtä usein.

Vinkkinä, että provo ei ole uskottava enää kun se vedetään näin överiksi.

Se on kyllä aika paljon. Siinä on aikasta lailla energiaa, siksi toisekseen, alkoholi on liuotin, nimeltään etanoli. Sillä on ihan aikuisten oikeasti haittavaikutuksia, enkä voi käsittää miksi haluaisit laittaa joka viikko yhden tuommoisen sisällesi. Sillä on haittavaikutuksia, muun muuassa aivoissa. Kannattaa etsiä ihan oikeaa tietoa eikä vain lueskella ihmisten mielipiteitä tällaisilta foorumeilta: Suomi on kuitenkin aika sallivainen alkoholin kanssa.

En tuomitse, älä käsitä väärin :). Se vain kuulostaa todella paljolta itselleni. Kohtuukäyttö silloin tällöin ei haitanne, mutta... Tuo on aika paljon kuukaudessa. Ja vuodessa vielä enemmän.

Tällainen löytyi alkon sivustolta: http://www.alko.fi/fi/5B04F85CBC77D4D0C22572B3004ADE8C/$File/Alkoholi_ja_aivot.pdf

"Alkoholi voi aiheuttaa aivoverenkierron häiriön. Alkoholin käyttö nostaa verenpainetta, joka puolestaan voi olla syy aivoverenvuotoon tai aivohalvaukseen (aivoinfarktiin). Mitä enemmän alkoholia käytetään, sitä suurempi riski on, eikä siihen juurikaan vaikuta käyttötapa eikä juomalaji"

Mä käyn baarissa n. kerran 2-3 aikana.
Pohjiks juon n. 5-7 siideriä, baarissa 4-6 valkovenäläist tai jotain muuta paukkua, snapseja n. 3-4. Eli rajat ylittyy selvästi.

Pituus 170, paino n.62 kg. Urheilen paljon.
(kun tuolla joku niitäkin tivas ap:ltä.)

Noin usein juotuna noin paljon, ei mun mielestä haittaa muuta kun normaali elämää. Mä en ainakaan haluais olla krapulassa, viedä lapsia hoitoon jne.. noin usein!

Hui, kyllä se on mun mittarilla tosi paljon. Oli sitten 13 tai 19 annosta. Itse olen hiprakassa jo kahden viinilasin jälkeen. Suunnilleen sen verran juon viikossa, yleensä la-iltana.

siis ei tota kossupullosllista :laugh: itte otan kännit kerran kolmessa kuukaudessa joskus otin kaks kertaa kuusssa mut on jääny tosi paljo vähemmälle eivaan tee mieli...ja sit ku otan nii kolme tölkillistä siideriä saa mut jo humaltumaan ihan ölisten :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
mieti paljon tohon menee rahaakin. ja ilmeisesti oot ylipainoinen?

Mitä hittoa noi asiat sulle kuuluu

ei kuulukaan, mutta tarkoitus vaan saada ap heräämään miten moneen asiaan alkoholismi vaikuttaa.

En nyt alkoholisti koe olevani. Meillä saa viinat olla ihan rauhassa kaapissa vaikka vuosikausia ilman, että edes muistamme niitä.

Ulkona käydään ja silloin otetaan, näköjään aika rankasti sitten, mutta ihan omin jaloin kotiin tullaan ilman sen kummempia ongelmia, ei edes riidellä.

Ei maata kauheassa krapulassa aamulla, ei oksenneta tai olla taju pois tms.

Yhteistyössä