Jos nainen juo kossupullon viikossa, niin onko se paljon??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja StarSisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: :wave: :wave: Heipat!!

Teillä on vähän taipumus dramatisoida joka asiaa. Jos olen jo suunnilleen keski-ikäinen ja käyttänyt alkoholia ollenkaan elämästäni noin 7 vuoden aikana, josta osa nuoruusvuosia ja osa jossain välillä, niin uskallan väittää etten ihan alkoholisti ole, vaikka pystynkin juomaan paljon ja nopeasti - olen aina pystynyt niin halutessani.

Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:

Teillä on vähän taipumus dramatisoida joka asiaa. Jos olen jo suunnilleen keski-ikäinen ja käyttänyt alkoholia ollenkaan elämästäni noin 7 vuoden aikana, josta osa nuoruusvuosia ja osa jossain välillä, niin uskallan väittää etten ihan alkoholisti ole, vaikka pystynkin juomaan paljon ja nopeasti - olen aina pystynyt niin halutessani.

siis ekan kerran oot juonut minkäikäisenä? nyt olet keski-ikäinen melkein ja vain 7 vuotta kokonaan juomatta? eli oot aloittanut tosi nuorena? onko sun vanhemmat alkoholisteja? usein "periytyvää".

No onhan se ihan järjettömän paljon :o Jos et itse edes tajua sitä, ni matkalla oot kohti alkoholismia ja jo nyt suurkuluttaja. Surullista on, että tuskin olette edes ainoa lapsiperhe, jossa vamhempien on pakko vetää viinaa joka viikonloppu :(

muuten sille joka kommentoi sitä että kossupullo maksaa saman verran kuin pari siideriä, niin jos ap juon kossupullon verran viinaa drinkkeinä baarissa niin kyllä se maksaa yleensä aika paljon enemmän kuin ne siiderit tai kaljat siellä baarissa.

Alkoholistmi on sairaus, joka ei iske syntymässä päälle. Ehkä alkoholismisi ei silloin ollut vielä puhjennut pahaksi, nyt se on. Alkkikseksi ei tulla kouluiässä.

ap teepa tama huviksesi ja vastaa REHELLISESTI
http://www.paihdelinkki.fi/testaa/juomatapatesti
Jos omasta mielesta sinulla ei ole ongelmaa viinankayton/maaran suhteen, niin mika sut sai laittamaan aiheesta aloituksen? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Koitappa ap olla vaikkapa kaks vknloppua peräkkäin juomatta, jos tekee tiukkaa ja polttelee baariinlähtö ja juominen niin sillon se on ongelma. Väittäsinpä kyllä, että ongelma se on jo nyt...

Alkuperäinen kirjoittaja m:

siis ekan kerran oot juonut minkäikäisenä? nyt olet keski-ikäinen melkein ja vain 7 vuotta kokonaan juomatta? eli oot aloittanut tosi nuorena? onko sun vanhemmat alkoholisteja? usein "periytyvää".

Eiköhän tuossa tarkoitettu, että on juonut vain 7 vuoden aikana elämästään, herra jumala sentään.

Yhteistyössä