jos näkisit kotiisi tullessasi miehesi panemassa jotain naista ja vielä teidän sängyssä niin mitä tekisit?

  • Viestiketjun aloittaja annie
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Käskisin painua vittuun minun talostani. Kysyisin naiselta, että mikä siinä on vikana, että ei ole parempaa löytänyt, vaan on tyytynyt tuollaseen rumaan luuseriin.
 
pata kattilaa soimaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käskisin painua vittuun minun talostani. Kysyisin naiselta, että mikä siinä on vikana, että ei ole parempaa löytänyt, vaan on tyytynyt tuollaseen rumaan luuseriin.
no etpä ole itekkään parempaa luuseria löytänyt :D
 
Hyvä kysymys
Jaa'a. Pistit pahan mutta toisaalta ajatus on niin niin korni kun ajattelee tuota mun ukkoani, ettei kysymystä edes voi ottaa tosissaan. :D Sanoismpa, että tollanen ei vain voi toteutua tässä huushollissa joten en ala miettimään mahdollista reaktiota. Yhtä hyvin olisit voinut kysyä mitä tekisin jos näkisin mieheni varpaitten tilalla kasvavan banaanit. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
...
Alkuperäinen kirjoittaja pata kattilaa soimaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käskisin painua vittuun minun talostani. Kysyisin naiselta, että mikä siinä on vikana, että ei ole parempaa löytänyt, vaan on tyytynyt tuollaseen rumaan luuseriin.
no etpä ole itekkään parempaa luuseria löytänyt :D
Itse ainakin olen aviomieheni valinnut muiden ominaisuuksien perusteella kuin millä rakastajan valitsisin.
 
ööh
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja pata kattilaa soimaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käskisin painua vittuun minun talostani. Kysyisin naiselta, että mikä siinä on vikana, että ei ole parempaa löytänyt, vaan on tyytynyt tuollaseen rumaan luuseriin.
no etpä ole itekkään parempaa luuseria löytänyt :D
Itse ainakin olen aviomieheni valinnut muiden ominaisuuksien perusteella kuin millä rakastajan valitsisin.
aviomiheni on myös mun rakastajani =O
 
*
Vaikea kuvitella miten sitä oikeasti reagoisi. Mutta joko sitä lähtis vähin äänin menemään ja hakis tavarat pois kun ukko töissä tai sitten alkais raivoamaan ja heittäis ukon pihalle naikkosensa kanssa.
 
Borkku
Ennen tätä EXääni jonka kans olin aviossa ja jonka kans mulla on tytär olin tuossa tilanteessa ja naikkonen sai ottaa vaatteensa kainaloon ja häipyä mies sai pukea ylleen vaatteet ja poistua talosta.
 

Yhteistyössä