Facebookin muumikirpparilla joku halusi ostaa ruskean nipsu mukin 15 ihmetteli kun sai
Mutta pahin omakohtainen kokemukseni oli yhdestä ostajasta (siis oman paikkakuntamme kirppiksellä ei kokosuomen)
Myin yhtä pientä vaatepakettia.
Hinta sanotaan vaikka 3
Yksi tyypp oli kiinnostunut, vain yhdestä vaatteesta.
Hän laittoi viestiä että jos hän maksaa tuosta yhdestä vaatteesta sen 5 niin voisinko myydä sen hänelle?
No tietenkin vastasin että joo

No sovimme kaupat lukkoon niin tämä laittaa minulle osoitettaan ja kertoo jos minä voin joko tuoda sen tai laitaa postiin hän maksaa ruhtinaallisesti 2 lisää postikuluihin.
Olin että :O
Siis minä olin kokoajan siinä uskossa että hän on ns paikkakuntalainen ja hakee siis sen meiltä
(mitä hittoa hän meidän alueen kirppiksellä tekee jos ei pysty noutamaan tavaroita meillä mm säännöissäkin että suositus ostaja hakee tuotteen itse)
No lopulta pikku väännön jälkeen suostuin että voin viedä postiin mutta hän sitten maksaa kulut, hän lupasi sen 2
Sanoin että jos ei riitä hän saa maksaa kyllä lisää, ei vastausta (joo oma moka olisi pitänyt odottaa vastausta)
Laitoin sen tuotteen postiin kun suoritus oli tililläni, ilmoitin että 4,50 meni postikuluihin että jos laittasi sen 2,50 sitten lisää postikuluja tulemaan.
Vastasi hän vain että hän maksoi jo nyt ylihintaa kun suostui sen 5 maksamaan +2 ja oli kuulemma MINUN mokani kun en tajunnut oman alueemme kirppispuolella laittaa kansiooni että en postita!