"vieras"
Mitä pahaa siinä oikeastaan on, jos pettäjään vähän kolahtaakin?Miksi puuttuisit? Niinpä, haluat laittaa oman tuskasi petetyksi tulemisesta kiertämään, ja kolauttaa miehesi toista naista.
Mitä pahaa siinä oikeastaan on, jos pettäjään vähän kolahtaakin?Miksi puuttuisit? Niinpä, haluat laittaa oman tuskasi petetyksi tulemisesta kiertämään, ja kolauttaa miehesi toista naista.
tunnet intohimoa, kun pommitat AP:tä.Joo, puntit suorastaan tutisevat...not.
Ihminen voi olla eri mieltä asiasta olematta a) provo tai b) peloissaan siitä että omat vehtaukset (oli niitä tai ei) tulevat julki.
Ei kaikki vaan tunne suurta intohimoa toisten asioihin puuttumiseen...
Käsi sydämellä, tässä on syyt, miksi kertoisin:Miettisin ennemminkin sitä, että millä oikeudella puuttuisit?
Kuka tai mikä sulle antoi oikeudet sekaantua kahden sulle tuntemattoman ihmisen elämään? Ja käsi sydämellä; MIKSI niin tekisit?
Mä taas kykenisin. En todellakaan syyttäisi viestintuojaa. Vasta sitten syyttäisin, jos puhuisi paskaa. Mitään vihjailua asiasta mä taas en sietäisi yhtään.En tiedä tavallaan ajattelen että on helppo sanoa haluavansa tietää pettäminen keneltä tahansa. En kuitenkaan kysynyt haluaisitko tai haluaisinko minä vaan sitä pystyisikö sellaista tietoa ottamaan vastaan "päin naamaa". Minä luulen että itse en siihen kykenisi, vaan syyttäisin tiedon tuojaa valehtelijaksi tms. Helpomi olisi asia vastaanottaa ja uskoa jos siihen saisi harkiten "totutella" esim juuri epäilyn kautta.
Sä taidat olla niitä palstailijoita, jotka takertuu joka sanaan..? Mä nimenomaan haluan erilaisia näkemyksiä! Niitä kehiin, ei toisten syyttely tai haukkuminen tässä mitään auta!Kysymys ei ole tappelusta, joten sitä ei tarvitse myöskään lopettaa. Jos erilaiset näkemykset sinusta on riitelyä turhaan ketjun aloitit.
Tavallaan kysymys ei ole siitä että minä syyttäisin pettämisestä ketään muuta kuin omaa miestäni, mutta jos minulle oikeastaan kuka tahansa esin puhelimessa asian kertoisi suoraan ja kiertelemättä ensimmäinen reaktio olisi se että en usko, en voi uskoa täytyy olla joku erehdys, viestin kertoja valehtelee. Henkilökohtaisesti uskoisin asian vasta jos pystyisin itse löytämään todisteet pettämiseen. Se ongelma on ehkä sitten minun ei sinun, mutta omasta puolesta en senkään vuoksi näkisi vaivan arvoiseksi sitä että minun asiani olisi ventovieraan ihmisen pettäminen paljastaa.
Niin, mä kyllä hyväksyn ton. Mä oikeasti ymmärrän, että sen raivon vallassa toimii noin! En koskaan tuomitsisi ketään tollasesta. Mutta tosiaan itse tyydyin haukkumaan miestäni rankalla kädellä. Sanoin todella rumasti (en tosin lyönyt mihinkään oikeasti arkaan paikkaan) ja lisää saa kuulla, kuhan jaksan sille puhelimeen vastata - jos jaksan. Ja siis haukuin myös sitä naista miehelleni rumin sanoin.Alkuperäinen kirjoittaja nokka pystyssä:No, minun mies petti minua varatun naisen kanssa. Ja nainen tiesi minun ja lastemme olemassa olosta.
Niinpä rehellisesti sanottuna potut pottuina... soitin hänen miehelleen... soitin myös tuolle toiselle naiselle...mutta myös siksi, että minusta sen neljännen tahtomattaan osalliseksi joutuneen kuului saada tietää
No mitä jos hän onkin sellainen ihminen, joka tahtoisi ehdottomasti saada tietää asiasta? :/ Tää on juuri se ongelma, kun ei voi tietää.Ymmärrän sun näkökannan. Ja jos tuntisit sen miehen, ja tietäisit että hän haluaa tietää, niin ymmärrän jos kertoisit. Mutta kun kyse on sinulle täysin tuntemattomasta ihmisestä...et voi tietää miten hän asioista ajattelee, mitä hän pitää parisuhteessaan tärkeänä, millainen suhtautuminen hänellä on perhe-elämään ja parisuhteeseen, millainen ihminen hän ylipäätään on (häntä on petetty, mutta ehkä hän itse on tehnyt moninverroin vastaavaa tai pahempaakin puolisolleen), jne. Ja siksi en sinuna sekaantuisi asiaan.
hmm, en tiennytkään.Ai pommitanko? Yhden viestin olen hänelle osoittanut.
Eri mieltä oleminen = pommitusta, vainoamista, provoilua...tämä on niin tätä palstaa
Äläkä kadukkaan ikinä. Jos mulla olisi ollut sen naisen ja miehensä puhelinnumerot kun tästä sain tietää, niin voipi olla että olisin mennyt linjoja pitkin kimppuun. Nyt oon kuitenki tosiaan rauhottunut ja en ole vihainen enää kun exälleni.Alkuperäinen kirjoittaja nokka pystyssä:Kuule, niin minunkin mieheni sai kuulla itkua, parkua ja haukkuja...
Syyllisenä pidin vain miestäni, hänhän minua petti. Siltikin tuo nainen tiesi millaiseen soppaan lusikkansa työnsi...
Ja tiedätkö mitä, en ole ikinä katunut soittojani...
Mistä tiedät että mies elättää?Kerrataanpa vähän faktaa:
1) perhe ei ole vielä rikki, asuvat saman katon alla ja arki toimii
2) aviomies on onnellisen tietämätön ja elättää iloisena perheensä
3) perheen lapsilla on ticketit ja hyvät arvosanat
4) talossa on parketti
Toistaiseksi ainoa murhe perheen taivaalla on että äidillä on tahra omatunnollaan. Tahrasta huolimatta perheen elämä saattaa hyvin jatkua kunnes lapset ovat aikuisia ja tasapainoisia kansalaisia.
Ap:n toiminta voi sen sijaan muttaa kaiken.