Jos miehesi pettäisi sinua varatun naisen kanssa, mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
[QUOTE="a.p";25538005]Ja vaikka mä kertoisin sille miehelle tän homman pelkästään siksi, että olen raivoissani, niin sekin olisi oikeutettua. Mun mielestä petetty saisikin olla niin raivoissaan, että tekee niin. Mut ei, ei puututa mihinkään, silitellään sen muijan päätä ja säälitään sitä, jos sen tekemisiin puututaan. Mä olen siis se, joka tässä tekee väärin, jos kerron.[/QUOTE]

Mä vähän epäilen, että nää pettäjien päätä silittelevät on itsekin käyneet vieraissa sängyissä ja pelkää kuollakseen, että joku käräyttää. "Lasten takia" on niin kulunut ja huono tekosyy.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
"hmm"
Mitä hemmetin "jos kerrot, rikot ydinperheen"-paskaa täällä oikein suolletaan, eihän se AP sitä perhettä ole rikkonut, vaan tää pettäjäakka ja aapeen exä, eli kyllä se on se muija joka perheensä rikkoo, eikä AP kertomalla. Ja mä kyllä kertoisin tälle petetylle miehelle, todellakin ansaitsee kuulla totuuden eukostaan. Se on sitten heidän välinen asiansa kuinka se heidän suhteeseensa ja perheeseen vaikuttaa. Ei pettäjiä kuulu suojella, vaan rehellisiä ihmisiä pettäjiltä.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
"Vieras"
[QUOTE="hmm";25538092]Mitä hemmetin "jos kerrot, rikot ydinperheen"-paskaa täällä oikein suolletaan, eihän se AP sitä perhettä ole rikkonut, vaan tää pettäjäakka ja aapeen exä, eli kyllä se on se muija joka perheensä rikkoo, eikä AP kertomalla. Ja mä kyllä kertoisin tälle petetylle miehelle, todellakin ansaitsee kuulla totuuden eukostaan. Se on sitten heidän välinen asiansa kuinka se heidän suhteeseensa ja perheeseen vaikuttaa. Ei pettäjiä kuulu suojella, vaan rehellisiä ihmisiä pettäjiltä.[/QUOTE]

tälle.

"Kisu"
[QUOTE="a.p";25538051]Olin tai en, miehelle kyllä olen kostanut ja tulen kostamaan. :D Sille naiselle tai sen miehelle mulla ei ole tarvetta kostaa.[/QUOTE]

Sen naisen miehellä luultavasti olis tarve kostaa. Mutta niin kauan kuin se ei tiedä, siltä viedään se oikeus.

"vieras"
[QUOTE="hmm";25538092]Mitä hemmetin "jos kerrot, rikot ydinperheen"-paskaa täällä oikein suolletaan, eihän se AP sitä perhettä ole rikkonut, vaan tää pettäjäakka ja aapeen exä, eli kyllä se on se muija joka perheensä rikkoo, eikä AP kertomalla. Ja mä kyllä kertoisin tälle petetylle miehelle, todellakin ansaitsee kuulla totuuden eukostaan. Se on sitten heidän välinen asiansa kuinka se heidän suhteeseensa ja perheeseen vaikuttaa. Ei pettäjiä kuulu suojella, vaan rehellisiä ihmisiä pettäjiltä.[/QUOTE]

No hei, samaa mieltä! Ihme hyssyttelyä täällä ja vielä syyllistetään tätä petettyä naista... Täh? Ootteko ihan järjissänne? Jotain moraalia sentään! Pettäjä on pettäjä ja on hyvä teko ilmoittaa siitä hänen miehelleen. Muuten nainen senkun jatkaa ja jatkaa.

"Vieras"
[QUOTE="Kisu";25538126]Sen naisen miehellä luultavasti olis tarve kostaa. Mutta niin kauan kuin se ei tiedä, siltä viedään se oikeus.[/QUOTE]

ja varmaan haluais kävästä testeissäkin, kun ei tiedä kuinka monen kanssa nainen on vehdannut.

"a.p"

Nii i, aika moni mua tässä on syyttänyt lasten elämän pilaamisesta, mutta mä en vaan siitä suostu vastuuta ottamaan. Tottakai on kamalan väärin niitä lapsia kohtaan, mutta se nainen on syypää tähän, en minä.

Tällä hetkellä oon sitä mieltä, että voisin siihen naiseen ottaa yhteyttä ja antaa sille mahdollisuuden tunnustaa itse tekonsa miehelleen.

"Vieras"
[QUOTE="a.p";25538144]Nii i, aika moni mua tässä on syyttänyt lasten elämän pilaamisesta, mutta mä en vaan siitä suostu vastuuta ottamaan. Tottakai on kamalan väärin niitä lapsia kohtaan, mutta se nainen on syypää tähän, en minä.

Tällä hetkellä oon sitä mieltä, että voisin siihen naiseen ottaa yhteyttä ja antaa sille mahdollisuuden tunnustaa itse tekonsa miehelleen.[/QUOTE]

kun tällä palstalla suojellaan oikein urakalla tätä pettäjää, ja sinusta tehdäänkin syntypukki :( En ymmärrä.

"Vieras"
[QUOTE="Vieras";25538161]kun tällä palstalla suojellaan oikein urakalla tätä pettäjää, ja sinusta tehdäänkin syntypukki :( En ymmärrä.[/QUOTE]

siis syntipukki - ei todellaan syntypukki :)

"vieras"
[QUOTE="a.p";25538051]Olin tai en, miehelle kyllä olen kostanut ja tulen kostamaan. :D Sille naiselle tai sen miehelle mulla ei ole tarvetta kostaa.[/QUOTE]

No voi hyvänen aika sentään. Täysin sairaaksi on tämä nykypäivän touhu mennyt, jos nykyään ruvetaan kostamaan jo täysin syyttömille viattomille sivullisillekkin. Tarkoitan siis tuota kostamista tuon pettäjänaisen miehelle. Täysin sairasta, että pahantekijät vetävät syyttömiä sivullisia soppaansa mukaan.

"a.p"
[QUOTE="Vieras";25538161]kun tällä palstalla suojellaan oikein urakalla tätä pettäjää, ja sinusta tehdäänkin syntypukki :( En ymmärrä.[/QUOTE]

No mutta sen verran mulla on itsetuntoa jäljellä, etten kyllä itse itseäni syntipukiksi tunne vaikka täällä kuka koittaisi mua syyttää. :)

[QUOTE="hmm";25538092]eihän se AP sitä perhettä ole rikkonut, vaan tää pettäjäakka ja aapeen exä, eli kyllä se on se muija joka perheensä rikkoo[/QUOTE]

Kerrataanpa vähän faktaa:

1) perhe ei ole vielä rikki, asuvat saman katon alla ja arki toimii
2) aviomies on onnellisen tietämätön ja elättää iloisena perheensä
3) perheen lapsilla on ticketit ja hyvät arvosanat
4) talossa on parketti

Toistaiseksi ainoa murhe perheen taivaalla on että äidillä on tahra omatunnollaan. Tahrasta huolimatta perheen elämä saattaa hyvin jatkua kunnes lapset ovat aikuisia ja tasapainoisia kansalaisia.

Ap:n toiminta voi sen sijaan muttaa kaiken.

"hmm"
[QUOTE="vieras";25538179]No voi hyvänen aika sentään. Täysin sairaaksi on tämä nykypäivän touhu mennyt, jos nykyään ruvetaan kostamaan jo täysin syyttömille viattomille sivullisillekkin. Tarkoitan siis tuota kostamista tuon pettäjänaisen miehelle. Täysin sairasta, että pahantekijät vetävät syyttömiä sivullisia soppaansa mukaan.[/QUOTE]

öö tais puhua kyllä tästä omasta ex-miehestään....

"a.p"
[QUOTE="vieras";25538179]No voi hyvänen aika sentään. Täysin sairaaksi on tämä nykypäivän touhu mennyt, jos nykyään ruvetaan kostamaan jo täysin syyttömille viattomille sivullisillekkin. Tarkoitan siis tuota kostamista tuon pettäjänaisen miehelle. Täysin sairasta, että pahantekijät vetävät syyttömiä sivullisia soppaansa mukaan.[/QUOTE]

Nyt meni kyllä ohi. :D

"hmm"

4) talossa on parketti

Toistaiseksi ainoa murhe perheen taivaalla on että äidillä on tahra omatunnollaan. Tahrasta huolimatta perheen elämä saattaa hyvin jatkua kunnes lapset ovat aikuisia ja tasapainoisia kansalaisia.

Vaikka sen että mies vois saada itselleen rehellisen ja arvoisansa puolison...???

"vieras"

4) talossa on parketti

1) Sinulla ei ole mitään tietoa siitä, montako murhetta perheen taivaalla on.

"a.p"

4) talossa on parketti

Repesin ihan totaalisesti tälle. :D

Kiitos sulle. Porvoo on kyllä välillä hauska paikka. :)

"vieras"
Kukahan tässäkin alun perin veti soppaan mukaan ja kenet?

4) talossa on parketti

Mä oon kyllä sun kanssa samoilla linjoilla.

En tajua, mikä hiton tarve (etenkin) naisilla on olla joku maailmanpoliisi ja moraalinvartija, joka pitää kiinni tuntemattoman ihmisen kuvitellusta oikeudesta tietää sitä sun tätä (ja olettaa että koska minä haluaisin tietää, niin se antaa minulle oikeuden kertoa muillekin).

Jospa senkin energian käyttäisi vaan ihan omaan parisuhteeseen ja elämään, ja annettaisiin muiden vuorostaan toimia parisuhteissaan kuten haluavat niin kauan kunnes lakia ei rikota, niin paljon paremmin menisi.

• Tykkää
Reactions: Klomas ja Micosa
"Vieras"

4) talossa on parketti

taas provolta :):):)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä