Jos miehesi pettäisi sinua varatun naisen kanssa, mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
[QUOTE="a.p";25538214]Nyt meni kyllä ohi. :D[/QUOTE]

Ohiko? Sanoit, että pettäjänaisen miehelle sinulla ei ole tarvetta kostaa. Miksi edes haluaisit kostaa henkilölle, joka ei ole syyllinen yhtään mihinkään?

nähty on
[QUOTE="a.p";25537973]Mun mielestä tämä on erittäin painava syy.[/QUOTE]

jos sulla todettaisiin aids, olisin ihan samaa mieltä. tai jos lemppaamasi pettäjä olisi pedofiili tai lastenhakkaaja tai conman ja olisi syytä olettaa, että ovat tekemisissä. normaali pettäminen olisi jonkinlainen syy, mutta lapset ja pariskunnan yksityisyys painavat yhtälössä niin paljon, että se ei olisi riittävä syy. Jos olisi tiedossa, että nainen on pettänyt miestään valtavan monen kanssa, niin tilanne olisi mietittävä uudelleen.

Ap, mä en halua sua pilkata tai vähätellä, ja ymmärrän suakin tässä. Saahan ihmisestä kuoriutua vaikka tulta hönkivä lohikäärme hetkeksi aikaa, kun on petetty. Mutta pyydän ettet toimi ennenkuin tosiaan olet ehtinyt miettiä asiaa moneen kertaan, ja nimenomaan niiden lasten kannalta.

Jos niitä lapsia ei olisi, niin saattaisin pitää jossain määrin aiheellisenakin valistaa miestä. Olettaen, että tietäisin ettei se ole vaarallinen tyyppi. Mutta joutuisin sitten kyllä myöntämään, että kertomisesta saamani ilo näyttelisi jotain roolia. En ole täydellisen vahingoniloton tyyppi. Ja siksipä pidänkin niin tärkeänä, että sitäkin iloluontoisuutta pidetään hiukan kurissa.

"vieras"
[QUOTE="hmm";25538263]voi, kyllä nyt pettäjien puolustajia ärsyttää :)[/QUOTE]

Jep, huvittavaa seurattavaa. Tuli hännän alla täällä yrittävät syyllistää ap:ta. :D

"Vieras"
[QUOTE="hmm";25538263]voi, kyllä nyt pettäjien puolustajia ärsyttää :)[/QUOTE]

tälle. Alkoi varmaan puntit tutisemaan, kun päässä välähti: hetkinen, nythän kuka tahansa voi kieliä mun muijalle/miehelle.

Kuinka ap sait itse tietää miehesi pettäneen sinua? Olisitko ollut valmis ottamaan tiedon vastaan jos mies olisi soittanut sinulle ja kertonut että sinun miehellä ja minun vaimollani on suhde?

Ainut miten voisin ajatella asian kertovani, olisi joku vihje pettämisestä. Kysymys; viestitteleeköhän mieheni sinun vaimosi kanssa, viettikö mieheni lauantai illan vaimosi kanssa, oliko vaimosi lomalla yhtä aikaa mieheni kanssa paikassa xx tms.

"a.p"
[QUOTE="vieras";25538252]Ohiko? Sanoit, että pettäjänaisen miehelle sinulla ei ole tarvetta kostaa. Miksi edes haluaisit kostaa henkilölle, joka ei ole syyllinen yhtään mihinkään?[/QUOTE]

Ihan siksi sanoin noin, koska mua moni epäilee täällä siitä, että tahdon vaan kostaa sille muijalle ja että olen katkera ja raivoissani. Eli en halua sille kostaa ja sen miehelle en varsinkaan halua mitään pahaa, sitä kohtaan tahtoisin tehdä oikein. Sitä yritin sanoa.

"vieras"
Kerrataanpa vähän faktaa:

1) perhe ei ole vielä rikki, asuvat saman katon alla ja arki toimii
2) aviomies on onnellisen tietämätön ja elättää iloisena perheensä
3) perheen lapsilla on ticketit ja hyvät arvosanat
4) talossa on parketti

Toistaiseksi ainoa murhe perheen taivaalla on että äidillä on tahra omatunnollaan. Tahrasta huolimatta perheen elämä saattaa hyvin jatkua kunnes lapset ovat aikuisia ja tasapainoisia kansalaisia.

Ap:n toiminta voi sen sijaan muttaa kaiken.
Muistakaa kaikki: jos tunnette tripodin ja tiedätte, että sen mies/nainen käy vieraissa, älkää vain kertoko tripodille ettei sen valheellinen pilvilinna vaan murene. Näköjään tykkää ajatuksesta olla aisankannattajana ja puolisonsa pilkkaamana ja halventamana.

Alkuperäinen kirjoittaja nähty on;25538268:
Jos niitä lapsia ei olisi, niin saattaisin pitää jossain määrin aiheellisenakin valistaa miestä. Olettaen, että tietäisin ettei se ole vaarallinen tyyppi. Mutta joutuisin sitten kyllä myöntämään, että kertomisesta saamani ilo näyttelisi jotain roolia. En ole täydellisen vahingoniloton tyyppi. Ja siksipä pidänkin niin tärkeänä, että sitäkin iloluontoisuutta pidetään hiukan kurissa.
Mietin tässä juuri sitä, että jos itse kertoisin naisen puolisolle (mitä tuskin tekisin, mutta JOS) niin vahingonilo ja kostonhimo olisi ne rehelliset motiivit. Vaikka kuinka yrittäisinkin niitä joksikin muka yleväksi naamioida.

Sä vehtasit mun miehen kanssa, nyt mä kerron sun miehelle ja sä olet kusessa - siihen tyyliin. Se olisi totuus. Toivon, että tosipaikan tullen kykenisin olemaan tuota parempi ihminen ja vaikenemaan.

• Tykkää
Reactions: Micosa
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nähty on;25538268:
jos sulla todettaisiin aids, olisin ihan samaa mieltä. tai jos lemppaamasi pettäjä olisi pedofiili tai lastenhakkaaja tai conman ja olisi syytä olettaa, että ovat tekemisissä. normaali pettäminen olisi jonkinlainen syy, mutta lapset ja pariskunnan yksityisyys painavat yhtälössä niin paljon, että se ei olisi riittävä syy. Jos olisi tiedossa, että nainen on pettänyt miestään valtavan monen kanssa, niin tilanne olisi mietittävä uudelleen.

Ap, mä en halua sua pilkata tai vähätellä, ja ymmärrän suakin tässä. Saahan ihmisestä kuoriutua vaikka tulta hönkivä lohikäärme hetkeksi aikaa, kun on petetty. Mutta pyydän ettet toimi ennenkuin tosiaan olet ehtinyt miettiä asiaa moneen kertaan, ja nimenomaan niiden lasten kannalta.

Ei haittaa vaikka toinen olisi pettäjä, narkkari, juoppo tai puolison hakkaaja, kyllä se on lasten kannalta parasta pysyä yhdessä!

"vieras"
[QUOTE="vieras";25538369]Ei haittaa vaikka toinen olisi pettäjä, narkkari, juoppo tai puolison hakkaaja, kyllä se on lasten kannalta parasta pysyä yhdessä![/QUOTE]
Eiköän pettäminen ole vähän pienemmän lajin "rikos" noihin muihin verrattuna.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25538337]Muistakaa kaikki: jos tunnette tripodin ja tiedätte, että sen mies/nainen käy vieraissa, älkää vain kertoko tripodille ettei sen valheellinen pilvilinna vaan murene. Näköjään tykkää ajatuksesta olla aisankannattajana ja puolisonsa pilkkaamana ja halventamana.[/QUOTE]

Eiköhän se oo tripod joka pettää, tai ainakin mikäli palstalla kuultuja juttuja on uskominen.

"a.p"
Kuinka ap sait itse tietää miehesi pettäneen sinua? Olisitko ollut valmis ottamaan tiedon vastaan jos mies olisi soittanut sinulle ja kertonut että sinun miehellä ja minun vaimollani on suhde?

Ainut miten voisin ajatella asian kertovani, olisi joku vihje pettämisestä. Kysymys; viestitteleeköhän mieheni sinun vaimosi kanssa, viettikö mieheni lauantai illan vaimosi kanssa, oliko vaimosi lomalla yhtä aikaa mieheni kanssa paikassa xx tms.
Kuten aikaisemmin sanoin, itse tahtoisin saada tietää ihan keneltä vain, ihan miten vain, kunhan saisin tietää.

En tahdo kertoa yksityiskohtia siitä, kuinka sain tietää. Sen voin kuitenkin sanoa, että ne ovat olleet yhteydessä toisiinsa kauemmin, kuin vain hetken. Eli se nainen on pitänyt yhteyttä mieheeni, kertonut, että mieheni on ollut joskus hänen "elämänsä rakkaus" jne. Ja lopulta ovat suunnitelleet kahville menemistä ja sitten sen jälkeen kännissä päätyneet sänkyyn. Eli ei ollut mikään ihan "hups" -juttu siltä muijalta, vaan pidemmän aikaa vehtasi ja itse päätti tavata toista miestä ja antoi tilaisuuden sille, että jotain vakavampaa voi tapahtua.

[QUOTE="a.p";25538480]Miksi ei saa puuttua, ellei tunne pariskuntaa?[/QUOTE]
Miettisin ennemminkin sitä, että millä oikeudella puuttuisit?

Kuka tai mikä sulle antoi oikeudet sekaantua kahden sulle tuntemattoman ihmisen elämään? Ja käsi sydämellä; MIKSI niin tekisit?

• Tykkää
mistä voi tietää
Näin sinkkunaisena täytyy kertoa, että mulle käyny muutaman kerran niin, että olen tuonut kotiini miehen, joka on väittänyt olevansa vapaa. Sitten myöhemmin selvinnyt, ettei ko. mies olekaan mikään sinkku. Minä saan kimppuuni tämän miehen raivohullun kumppanin, vaikka olen täysin syytön.

"vieras"
Koska täällä ilmeisesti on ihmisiä, joita pelottaa, että omat vehtaukset tulevat julki :)

[QUOTE="a.p";25538411]Kuten aikaisemmin sanoin, itse tahtoisin saada tietää ihan keneltä vain, ihan miten vain, kunhan saisin tietää.
[/QUOTE]

En tiedä tavallaan ajattelen että on helppo sanoa haluavansa tietää pettäminen keneltä tahansa. En kuitenkaan kysynyt haluaisitko tai haluaisinko minä vaan sitä pystyisikö sellaista tietoa ottamaan vastaan "päin naamaa". Minä luulen että itse en siihen kykenisi, vaan syyttäisin tiedon tuojaa valehtelijaksi tms. Helpomi olisi asia vastaanottaa ja uskoa jos siihen saisi harkiten "totutella" esim juuri epäilyn kautta.

ok

Miksi puuttuisit? Niinpä, haluat laittaa oman tuskasi petetyksi tulemisesta kiertämään, ja kolauttaa miehesi toista naista.

• Tykkää
"vieras"
Miettisin ennemminkin sitä, että millä oikeudella puuttuisit?

Kuka tai mikä sulle antoi oikeudet sekaantua kahden sulle tuntemattoman ihmisen elämään? Ja käsi sydämellä; MIKSI niin tekisit?
Toivottavasti sua ja sunkaltaisia petetään eikä kukaan kerro teille. Saatte sitten vuosien päästä tietää olleenne täysiä pellejä "suhteessa", jossa toinen panee vieraita ja nauttii siitä koska ei arvosta teitä sen vertaa että pitäisi housut jalassa. Ja samaan aikaan kaikki bestiksestä kummin kaimaan nauraa teille kun ootte niin naiiveja.

[QUOTE="vieras";25538533]Koska täällä ilmeisesti on ihmisiä, joita pelottaa, että omat vehtaukset tulevat julki :)[/QUOTE]
Joo, puntit suorastaan tutisevat...not.

Ihminen voi olla eri mieltä asiasta olematta a) provo tai b) peloissaan siitä että omat vehtaukset (oli niitä tai ei) tulevat julki.

Ei kaikki vaan tunne suurta intohimoa toisten asioihin puuttumiseen...

• Tykkää
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä