Jos mä oon nyt juonu puoli pulloa viiniä ni voinko ajaa autoa klo 0900

  • Viestiketjun aloittaja "Piitu"
  • Ensimmäinen viesti
AP.
uskallanko juoda vielä loputki. Täytyis aamulla viedä lapsi päiväkotiin ni ei uskalla jos on promilleja. Tuleekohan viinipullollisesta niitä vielä aamulla? En oo ainakaan humalassa
 
AP.
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24749066:
Asutko Porvoossa vai oletko syntymätyhmä?
En asu porvoossa. Vähän ehkä provosoidakseni ja järkyttääkseni ihmisiä mä kirjotin tän aloituksen, mut se ei silti tarkota etteikö tää tilanne ja ajatukset ois täyttä totta..

Syntymätyhmä ehkä.
 
Se on kyllä ihan hyvä syy olla juomatta. Tosin, mä en ole humalassa, sanotaanko että mukavammassa olotilassa. Ja lapsi nukkuu.
Kai ymmärrät, että jos siellä ei ole kukaan muu vastuussa lapsesta kuin sinä, niin et saisi olla ainoa vastuussaoleva ja vielä humalassa?

Eli vastaus kysymykseesi, Älä juo enempää niin ei tarvi huomisesta sen kummemmin miettiä.
 
AP.
Kai ymmärrät, että jos siellä ei ole kukaan muu vastuussa lapsesta kuin sinä, niin et saisi olla ainoa vastuussaoleva ja vielä humalassa?

Eli vastaus kysymykseesi, Älä juo enempää niin ei tarvi huomisesta sen kummemmin miettiä.

Ymmärrän, aina mä olen ainoa joka on vastuussa lapsesta. Mukavasti varpaita kipristelee ja väsyttää. Ihana tietää että saan unta varmasti. Noh korkki meni kiinni - tulin tulokseen etten ota rattijuopumusriskiä etenkään lapsen ollessa kyydissä.
 
AP.
[QUOTE="NIIN";24749142]Ja sitten sen koko pullollisen jälkeen SINÄ NUKUT ja lapsi saattaa herätä, tosin sinä luultavammin vain nukut.[/QUOTE]

Niin. Kyllä mä herään jos en ole humalassa. Enkä ole humalassa jos joisin rauhassa pullollisen. Olen ihanan rauhallinen.
 
Niin. Kyllä mä herään jos en ole humalassa. Enkä ole humalassa jos joisin rauhassa pullollisen. Olen ihanan rauhallinen.
Onko läheisesi sanoneet sulle, että voisit olla alkoholisti?

Jokainen tietää, että viinipullollisen jälkeen kuka tahansa olisi humalassa PAITSI alkoholisti, joka ei tietenkään ole humalassa edes kahden viinipullollisen jälkeen. Jos sammuu, niin silloinkin on vain ollut väsynyt jne..
 
AP.
Onko läheisesi sanoneet sulle, että voisit olla alkoholisti?

Jokainen tietää, että viinipullollisen jälkeen kuka tahansa olisi humalassa PAITSI alkoholisti, joka ei tietenkään ole humalassa edes kahden viinipullollisen jälkeen. Jos sammuu, niin silloinkin on vain ollut väsynyt jne..
Ei ole läheiset sanoneet.
Ja juu, en mä tunne itseäni kovin humalaiseksi jos juon illassa pullon viiniä. esim klo 20-02. Ei mitään verrattuna siihen jos lähden juhlimaan.
 
Ei ole läheiset sanoneet.
Ja juu, en mä tunne itseäni kovin humalaiseksi jos juon illassa pullon viiniä. esim klo 20-02. Ei mitään verrattuna siihen jos lähden juhlimaan.
Miksi sitten mietit voitko ajaa autolla, jos sinusta alkoholi ei vaikuta sinuun samanlailla kuin kaikkiin muihin ihmisiin?

Miksi valehtelet itsellesi? Se, että vedät kaatokännit juhlimisiesi aikana ei poista sitä tosiseikkaa, että koko pullo viiniä on paljon alle 60kg ja taatusti tulee humalaan, vaikkei nyt kaatohumalaan tulekaan.
 
AP.
Miksi sitten mietit voitko ajaa autolla, jos sinusta alkoholi ei vaikuta sinuun samanlailla kuin kaikkiin muihin ihmisiin?

Miksi valehtelet itsellesi? Se, että vedät kaatokännit juhlimisiesi aikana ei poista sitä tosiseikkaa, että koko pullo viiniä on paljon alle 60kg ja taatusti tulee humalaan, vaikkei nyt kaatohumalaan tulekaan.

Noh, en ole tottunut humalaan ilman kaatokänniä. Olo on melkeein kuin selvinpäin ja tää on mukavampaa kuin ne kaatokännit. Mutta korkki meni kuitenkin kiinni, siitä syystä vain että saan lapsen vietyä päiväkotiin huomenna.
 

Yhteistyössä