Jos mä kuitenkin paljastan Mexicon matkan:). Pidätte mua hulluna varmasti, mutta ehkä jonkin verran hulluta minula löyty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Dr. Rosales on kehittänyt ensimmäisen parantava rokote ennen syöpää ja syövän leesiot Kohdunkaula sekä immuuni-reaktiivinen testi diagnosoida onkogeeninen ihmisen Papiloma Virus veressä.

EDIVPH on onnistunut varhaisen toteamisen ja HPV-kantaa, ja voi tapahtua helposti ja tehokkaasti. Virolab voi käsitellä verinäytteet tuhannet naiset päivittäin sen tilat. Virolab on kyky diagnosoida ja ilmentää onkogeenisten HPV näissä verinäytteistä sisällä 24 tunnin aikana.

MEL-1 rokotteen poistaa HPV potilaiden ja taantuu ja hoitaa ennen syövän tai syöpä vauriota. Tavanomaiset hoidot ovat viikoittain injektion MEL-1 kuuden viikon ajan.

Dr. Rosales on kehittänyt ensimmäisen parantava rokote ennen syöpää ja syövän leesiot Kohdunkaula sekä immuuni-reaktiivinen testi diagnosoida onkogeeninen ihmisen Papiloma Virus veressä.

EDIVPH on onnistunut varhaisen toteamisen ja HPV-kantaa, ja voi tapahtua helposti ja tehokkaasti. Virolab voi käsitellä verinäytteet tuhannet naiset päivittäin sen tilat. Virolab on kyky diagnosoida ja ilmentää onkogeenisten HPV näissä verinäytteistä sisällä 24 tunnin aikana.

MEL-1 rokotteen poistaa HPV potilaiden ja taantuu ja hoitaa ennen syövän tai syöpä vauriota. Tavanomaiset hoidot ovat viikoittain injektion MEL-1 kuuden viikon ajan.

Etkö sinä imetä? MEL-1-rokotetta ei ainakaan Saksassa olevassa tutkimuksessa saa antaa raskaana oleville tai imettäville naisille.

Tiedäthän muuten, että HPV paranee suurimmalla osalla itsestään 2 vuoden kuluessa?

[QUOTE="vieras";26234652]Etkö sinä imetä? MEL-1-rokotetta ei ainakaan Saksassa olevassa tutkimuksessa saa antaa raskaana oleville tai imettäville naisille.

Tiedäthän muuten, että HPV paranee suurimmalla osalla itsestään 2 vuoden kuluessa?[/QUOTE] en imetä, lääkäri Mexicosta kielsi

[QUOTE="vieras";26234746]FDA ei ole hyväksynyt MEL-1-rokotetta. Voisitko laittaa jotain linkkejä tutkimuksessa, jossa on todettu, että rokote tehoaa 100%? Ja että se poistaa HPV:n ja että se jopa parantaa syövän? Kuulostaa aika paksuilta väitteiltä.[/QUOTE]
Voin laita hetki vaan.... etsin

mun kaverilla oli cin 3 ja ei ole enää, hänen tutulla oli carsinoma in situ, sekin poistui+itse virus

en imetä, lääkäri Mexicosta kielsi

Eikö sinulla ole pieni vauva? Imettäminen on tärkeää vauvan terveydelle jos äiti vain voi imettää. Miksi sinun pitää saada rokote juuri nyt? Etkö olisi voinut odottaa, että vauva on vaikkapa puolivuotias, sillä eihän oma alapääsi nyt sentään ole vauvan terveyttä tärkeämpi, vai mitä? Kuinka kauan sinulla on oikein ollut HPV? Syöpähän ei ihan parissa kuukaudessa tai edes vuodessa ehdi kehittyä... (Sitä paitsi, hyvin voisi odottaa jos tämä rokote kerta jopa parantaa syövänkin...)

mun mielestä hpv ei ole mikään leikin asia sekään tai mukavaa. mulla oli 3 asteen muutoksia ja ne hoidettiin sähkösilmukalla. ikinä koskaan enää en halua kokea sitä aivan jotain hirveää. mulle olis selvä asia että lopettaisin imetyksen ja ottaisin rokotteen jos siihen olisi mahdollisuus.

MEL-1 terapeuttinen rokotteen kehittäminen on geenitekniikan ViroLab. MEL-1 tutkittiin 13 vuoden aikana lähes 3000 potilasta, ei sivuvaikutuksia kuin flunssaoireita.
99% potilaista on parantunut, ja ei ole re-infektio, vaikka niiden kumppanit ole käsitelty MEL-1. Lähinnä MEL-1 ovat: pysäyttää kasvainten kasvua ja aiheuttaa kasvaimen regressio, koska makrofagien uusiutunut, kehittää vasta-aineita HPV ja syto myrkyllistä solujen HPV jotta potilaat luoda pitkän aikavälin immuniteetti HPV.

Toisin sanoen, MEL-1 off muutosta mekanismi HPV ja vahvistaa potilaan immuunijärjestelmä poistaa HPV ja luoda pitkäaikaista suojaa häntä vastaan. Sen tehoa ei rajoitu naisiin mutta toimii vielä paremmin miehillä. Tämä tekee mahdolliseksi poistaa HPV molempia sukupuolia. Ensimmäistä kertaa ihmiskunnan on hoito, joka mahdollistaisi hävittämistä HPV ihmisen väestö ja siten suurin syy syövän naisten yleisin kuolinsyy.

Tietenkin, niin diagnoosi ja parantavaan hoitoon MEL-1 tarvitse saada sairaanhoitopalvelut potilaille.

Jokainen hoito vaatii tarkastuskäynti, kuusi vierailua saada annoksia MEL-1 ja kuulemisen seurata.

Mä puhuin Dr. Rosailen kanssa itse se sanoi mulle että teho on lähes 100% kaikilla ainakin tehoa

MEL-1 terapeuttinen rokotteen kehittäminen on geenitekniikan ViroLab. MEL-1 tutkittiin 13 vuoden aikana lähes 3000 potilasta, ei sivuvaikutuksia kuin flunssaoireita.
99% potilaista on parantunut, ja ei ole re-infektio, vaikka niiden kumppanit ole käsitelty MEL-1. Lähinnä MEL-1 ovat: pysäyttää kasvainten kasvua ja aiheuttaa kasvaimen regressio, koska makrofagien uusiutunut, kehittää vasta-aineita HPV ja syto myrkyllistä solujen HPV jotta potilaat luoda pitkän aikavälin immuniteetti HPV.

Toisin sanoen, MEL-1 off muutosta mekanismi HPV ja vahvistaa potilaan immuunijärjestelmä poistaa HPV ja luoda pitkäaikaista suojaa häntä vastaan. Sen tehoa ei rajoitu naisiin mutta toimii vielä paremmin miehillä. Tämä tekee mahdolliseksi poistaa HPV molempia sukupuolia. Ensimmäistä kertaa ihmiskunnan on hoito, joka mahdollistaisi hävittämistä HPV ihmisen väestö ja siten suurin syy syövän naisten yleisin kuolinsyy.

Tietenkin, niin diagnoosi ja parantavaan hoitoon MEL-1 tarvitse saada sairaanhoitopalvelut potilaille.

Jokainen hoito vaatii tarkastuskäynti, kuusi vierailua saada annoksia MEL-1 ja kuulemisen seurata.

Mä puhuin Dr. Rosailen kanssa itse se sanoi mulle että teho on lähes 100% kaikilla ainakin tehoa

Tarkoitin siis vaikkapa jonkin yliopiston tekemää seurantaa tai tutkimusta, en tämän ilmeisesti rokotetta myyvän tahon omaa sanaa.

mun mielestä hpv ei ole mikään leikin asia sekään tai mukavaa. mulla oli 3 asteen muutoksia ja ne hoidettiin sähkösilmukalla. ikinä koskaan enää en halua kokea sitä aivan jotain hirveää. mulle olis selvä asia että lopettaisin imetyksen ja ottaisin rokotteen jos siihen olisi mahdollisuus.

sä voit muuten ota sen rokoten:) jos haluat, ei sitten sulla enää oo riskiä että taas muutoksia joskus tulee

[QUOTE="vieras";26234797]Tarkoitin siis vaikkapa jonkin yliopiston tekemää seurantaa tai tutkimusta, en tämän ilmeisesti rokotetta myyvän tahon omaa sanaa.[/QUOTE]

katso googlessa esim Mel-1 la vacuna hakusanalla tai Mel-1 vaccine, MVA tai oncovac, löytyy paljon juttuja myös ihan lääkäreiden sivuilla missä erilaiset tutkimukset tai Dr. Rosaile....

Tuo on tuon firman omaa höpinää, ei kai kukaan hauku omaa tuotettaan. ja tuolla lääkärillä on oma lehmä ojassa. raha liikkuu...

Tuota ei ole hyväksytty. Meksikossa hiukan väljemmät nuo lääkemääräykset kuin usassa, joten siksi siellä sitten sitä saa.

Luitko tämän, kannattaisi ennenkuin menet sinne

ACCELERATED ACQUISITION X - FORM 8-K/A - June 24, 2011

miksi sitä ei ole hyväksytty, kannattaisi sekin kysyä siltä lääkäriltä ennen

Tuo on tuon firman omaa höpinää, ei kai kukaan hauku omaa tuotettaan. ja tuolla lääkärillä on oma lehmä ojassa. raha liikkuu...

Tuota ei ole hyväksytty. Meksikossa hiukan väljemmät nuo lääkemääräykset kuin usassa, joten siksi siellä sitten sitä saa.

Luitko tämän, kannattaisi ennenkuin menet sinne

ACCELERATED ACQUISITION X - FORM 8-K/A - June 24, 2011

miksi sitä ei ole hyväksytty, kannattaisi sekin kysyä siltä lääkäriltä ennen

ei mua kiinnosta niin kuin sanoin mulla on elävä todiste mun ystävä ja hänen tuttu, se mulle riitä:) paska joka rokotesta löytyy netistä ja monta mielipidettä, silti miljoonat naiset saivat jo Mel-1

Ymmärrän hyvin sinua Milanna, voisin itsekin kuvitella lähteväni hakemaan rokotetta, jos minulla olisi HPV. Olen itseasiassa ottanutkin sen ennaltaehkäisevän rokotteen. Mielestäni on myös vauvan kannalta hyvä, ettei äiti ole kokoajan peloissaan jonkin viruksen vuoksi. Ja vaikka sinun ei muiden mielestä tarvitsisikaan asiasta niin paljoa murehtia, niin eihän sille mitään voi jos jokin asia vain huolestuttaa kovasti. Jotkut ihmiset pelkäävät hämähäkkejä, eikä siinäkään auta vaikka muut kuinka sanoisivat, ettei niitä tarvitse pelätä. Hienoa, että löysit tämän rokotteen, jolla saat mielenrauhan :) Tsemppiä matkalle, tulethan sitten kertomaan kaiken! :)

tunnen miestä joka kävi Intiassa parantamassa itseä, kun sillä oli syöpä ja annettiin ennusteita nolla, eli hän olisi kuollut jos ei sinne olisi mennyt ja vain siellä se on hyväksytty sellainen hoito, mitä missään muualla ei ole hyväksytty ja nyt se elää jo yli 10v ja terve kuin mikä.....

Mun lääkäri Mehiläiseltä jopa oli positivisella mielellä kun sekin tiedä Mel- 1 rokotteesta:) hän sanoi suoraan että varmasti olo helpotu kun saat sen

Ymmärrän hyvin sinua Milanna, voisin itsekin kuvitella lähteväni hakemaan rokotetta, jos minulla olisi HPV. Olen itseasiassa ottanutkin sen ennaltaehkäisevän rokotteen. Mielestäni on myös vauvan kannalta hyvä, ettei äiti ole kokoajan peloissaan jonkin viruksen vuoksi. Ja vaikka sinun ei muiden mielestä tarvitsisikaan asiasta niin paljoa murehtia, niin eihän sille mitään voi jos jokin asia vain huolestuttaa kovasti. Jotkut ihmiset pelkäävät hämähäkkejä, eikä siinäkään auta vaikka muut kuinka sanoisivat, ettei niitä tarvitse pelätä. Hienoa, että löysit tämän rokotteen, jolla saat mielenrauhan :) Tsemppiä matkalle, tulethan sitten kertomaan kaiken! :)

Kiitos ja kyllä mä kerron:)

Yhteistyössä