Jos mä kuitenkin paljastan Mexicon matkan:). Pidätte mua hulluna varmasti, mutta ehkä jonkin verran hulluta minula löyty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja itse tuosta rokotteestakin piti sanoa, että sehän on todella mahtavaa, että tällainen ollaan kehitetty, toivottavasti se saadaan pian Eurooppaankin, jotta vielä useammat naiset voivat saada siitä avun.

[QUOTE="vieras";26234933]Tuo sentään näyttää vähän virallisemmalta dokkarilta. Sen mukaan testeissä 50% HPV:n merkit katosi.
"eliminate detectable levels of HPV in approximately half of the treated patients.
"[/QUOTE]

tämä on toinen rokote MVA:) Mel-1 on tehokampi, mä luin sen jo, uus Mel-1 rokote on todella tehokas lähes 100%. MVA, eli vanha Mel-1 ei ollut noin tehokas... mä puhuin myös kaikista näistä asioista tutkijan kanssa, eli tiedän mitä puhun

tämä on toinen rokote MVA:) Mel-1 on tehokampi, mä luin sen jo, uus Mel-1 rokote on todella tehokas lähes 100%. MVA, eli vanha Mel-1 ei ollut noin tehokas... mä puhuin myös kaikista näistä asioista tutkijan kanssa, eli tiedän mitä puhun

Meni iltatee rinnuksille...huh. Siis tiedät mistä puhut? MVA keksittiin 1940-luvulla Saksassa rokkoja vastaan. MEL-1 on kehitetty siitä. Kyllä tuossa dokkarissa puhutaan kuule MEL-1-rokotteesta, se paransi HPV:n merkit 50% testatuista potilaista.

Mä voin vannoa, ettet ole lukenut tuota dokkaria tai mitään dokkaria aiheesta.

[QUOTE="vieras";26234985]Meni iltatee rinnuksille...huh. Siis tiedät mistä puhut? MVA keksittiin 1940-luvulla Saksassa rokkoja vastaan. MEL-1 on kehitetty siitä. Kyllä tuossa dokkarissa puhutaan kuule MEL-1-rokotteesta, se paransi HPV:n merkit 50% testatuista potilaista.

Mä voin vannoa, ettet ole lukenut tuota dokkaria tai mitään dokkaria aiheesta.[/QUOTE]
mä luin kaiken. Se on vanha Mel-1, mä puhuin tutkijan kanssa ihan itse ja kaikista, mä luulen tietoa enemmän minulla eikä sinulla, katso myös muita linkkejä ja lääketietellisia sivuja niin löydät oikea tieto:)

Our cash may not be sufficient to support our currently limited operating activities through the end of the calendar year, even though we are not paying any salaries for our employees.

Tuolla puljulla ei ole edes varaa maksaa palkkoja kenellekään. Aika luotettavaa. Mitenkohän noi testit on edes ajettu läpi minimirahalla?

mä luin kaiken. Se on vanha Mel-1, mä puhuin tutkijan kanssa ihan itse ja kaikista, mä luulen tietoa enemmän minulla eikä sinulla, katso myös muita linkkejä ja lääketietellisia sivuja niin löydät oikea tieto:)

Jos kerta sulla on tarvittava tieto ja olet lukenut dokkarit, niin laita sit linkkiä tulemaan. Näytä, mistä nuo tiedot on peräisin, mitä sulle on markkinoitu.

Hmmmm.

Tämä herra kirjoittaa näin :

VIROLAB, INC.

By: /s/ James A.D. Smith

Name: James A.D. Smith

Title: Chef Executive Officer

Dated: June 24, 2011
detectable HPV virus was eliminated from approximately 50% of the 1,246 patients treated in the three trials. All studies showed the vaccine candidate to be well tolerated, although headaches and other flu-like symptoms appeared in some of the patients.

We believe that the HPV therapeutic vaccine technology that we have in development has the potential to be the first therapeutic to clear pre-cancerous and cancerous lesions of the Cervix along with the underlying HPV viral infection. This belief is based on the results of two phase 2 clinical trials and one phase 3 clinical conducted in Mexico in which cancerous and pre-cancerous cervical lesions were eliminated or regressed in 88% to 97% of the patients.

Sekä kertoo ihan suoraan, että tätä ei ole fda hyväksynyt, on läpäissyt meksikon testit.

Jokainen saa tehdä kuten haluaa, jos tämä on jollekin omasta mielestään hyväksi niin ei siinä mitään.
Itse en suostuisi meksikkolaisen firman koekaniiniksi kun yrittävät saada tätä hyväksytyksi.

Jos tuossa puhutaan muka "vanhasta" MEL-1-rokotteesta vuonna 2011, niin kerro milloin sitä uutta on sit testattu? Siinä menee vuosia ihmistesteissä.

[QUOTE="vieras";26235026]Jos kerta sulla on tarvittava tieto ja olet lukenut dokkarit, niin laita sit linkkiä tulemaan. Näytä, mistä nuo tiedot on peräisin, mitä sulle on markkinoitu.[/QUOTE]

aloitan sulle etsiä huomenna:). Voin jopa pyytä tuttua että se tänne kirjoitta kellä oli cin 3 ja nyt ei mitään

Hmmmm.

Tämä herra kirjoittaa näin :

VIROLAB, INC.

By: /s/ James A.D. Smith

Name: James A.D. Smith

Title: Chef Executive Officer

Dated: June 24, 2011
detectable HPV virus was eliminated from approximately 50% of the 1,246 patients treated in the three trials. All studies showed the vaccine candidate to be well tolerated, although headaches and other flu-like symptoms appeared in some of the patients.

We believe that the HPV therapeutic vaccine technology that we have in development has the potential to be the first therapeutic to clear pre-cancerous and cancerous lesions of the Cervix along with the underlying HPV viral infection. This belief is based on the results of two phase 2 clinical trials and one phase 3 clinical conducted in Mexico in which cancerous and pre-cancerous cervical lesions were eliminated or regressed in 88% to 97% of the patients.

Sekä kertoo ihan suoraan, että tätä ei ole fda hyväksynyt, on läpäissyt meksikon testit.

Jokainen saa tehdä kuten haluaa, jos tämä on jollekin omasta mielestään hyväksi niin ei siinä mitään.
Itse en suostuisi meksikkolaisen firman koekaniiniksi kun yrittävät saada tätä hyväksytyksi.

jo miljoonat naiset saivat sen. Usa:sta jatkuvasti tulevat miehet sekä naiset sinne hoidettavaksi:), minulla on tuttu joka sen teki, luuletko että mun ei saa uskoa että sellaista on, se on vaan uus juttu, tietysti se ei voi olla hyväksytty saman tien joka paikassa

Mä en lähtisi mitenkään suureen ääneen kailottelemaan että "vasta sitten kun se on suomessa hyväksytty". Ihan kuin meillä hyväksyntä olisi joten se kaikista korkein standardi. Juu, Suomessa oltiinkin tooosi varovaisia esim pandemrixin kanssa..

[QUOTE="viekku";26235056]Mä en lähtisi mitenkään suureen ääneen kailottelemaan että "vasta sitten kun se on suomessa hyväksytty". Ihan kuin meillä hyväksyntä olisi joten se kaikista korkein standardi. Juu, Suomessa oltiinkin tooosi varovaisia esim pandemrixin kanssa..[/QUOTE]

Näinpä:)

Milanna! Sä saat vasta kenties pitkänkin ajan kuluttua vasta tietää, jos siitä rokotteesta on sulle jotain vahinkoa aiheutunut, tai näille sun ystävillesi. Ikävä kyllä se on tosi asia.

Lisäksi tästä aiheutuu se, ettei Venakko voi imettää otettuaan vaarallisen rokotteen. Vauva joutu kenties koko elämänsä ajan kärsimään heikosta vastutustuskyvystä ja sairauksista.

Ilmeisesti sulla on paha HPV jo? Kai muuten riittäisi Gardasil?

Ei siinä mitään jos ulkomaille lähtee rokotettavaksi, mutta toi Meksikon spotti on ehkä piiikkasen epäilyttävä :D Ehkä kannattaa harkita ennemmin jotain oikeata tutkimuslaitosta, kuin lääkefirman sisaryhtiön piilopuljua :p

[QUOTE="jou";26233888]Tähän sopis se hymiö mikä nauraa ja kierii maassa.. :D tän palstan paras kirjotus ikinä :D :D kuolen nauruun :D[/QUOTE]

1155329vrgdwakwr0.gif

Yhteistyössä