Vasemmistolaiset rikolliset hyökkäävät poliisin kimppuun - ei mitään kunnioitusta viranomaisia kohtaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eivät he ole poliiseja vaan sikäläisen maahanmuuttoviraston työntekijöitä, jotka on näihin hommiin palkattu pitkälti vailla asianmukaista koulutusta.

Haluaisiko aloittaja meidänkin kaduille tuollaisia vai lainvalvojia, jotka ovat päteviä?

"Yhdysvaltain maahanmuutto- ja tulliviranomainen ( ICE ) on Yhdysvaltain kotimaan turvallisuusministeriön alainen liittovaltion lainvalvontavirasto . Sen ilmoitettu tehtävä on suorittaa rikostutkintaa, valvoa maahanmuuttolakien noudattamista , ylläpitää kansallista turvallisuutta ja suojella yleistä turvallisuutta . ICE perustettiin osana vuoden 2002 kotimaan turvallisuuslakia 11. syyskuuta tehtyjen iskujen jälkeen. Se sulautti yhteen maahanmuutto- ja kansalaisuusviraston sekä Yhdysvaltain tullilaitoksen aiemmat toiminnot."

Kyl sä oot punikki. Häpeä, jos osaat.

Ikävä tuottaa sulle pettymys. Olen kokoomuslaisen yrittäjäperheen kasvatti ja pitkälti jaoin vanhempien arvomaailman. He katsos olivat humaaneja kokoomuslaisia. Lapsuudessani oli aika tarkka jako yhteiskunnassa ja mun vanhemmat kyselivät kavereista ja heidän vanhemmistaan. Yhden perheen lapset, mun uudet ystävät, kävivät Pioneerien kerhossa, minä partiossa. Ensi alkuun vanhempani olivat vähän epäluuloisia uusista ystävistäni, lähinnä heidän vanhempien taustan takia. En sitä silloin ymmärtänyt, myöhemmin vasta. Yhtä kaikki meistä tuli ystäviä ja nämä uudet ystävät kävivät paljon meillä kotona ja kesäpaikallamme, ja vanhempani tykkäsivät ystävistäni. Olemme yhä yhteydessä.

Minkäslaisesta taustasta sinä tulet? Olisi kiva, jos joskus kertoisit itsestäsi. Katsos, kaikilla meillä on oma tarinamme ja taustamme.

Yhteistyössä