E
eiei
Vieras
Olet kyllä käsittänyt jotain ihan väärin jos kuvittelet suojautuvasi syövältä tuolla rokotteella 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan sama vaikka on ADHD, mä tykkään että olen sellainen, kun just tämän takia saan kaiken mitä haluan, mä tykkään jopa rakastan kun olen sellainen
Ihan sama vaikka on ADHD, mä tykkään että olen sellainen, kun just tämän takia saan kaiken mitä haluan, mä tykkään jopa rakastan kun olen sellainen
Se maksaa 700 dollaria ja miehille 300-400
sen jälkeen elämän laatu paranee ja ei tarvi gyneillä juosta
Ihan varmasti sullekin Milanna tulee joskus tilanne, että et saakaan rahalla kaikkea mitä haluat, ja se voi sitten olla kova isku. Niin se elämä vain menee.
Onks toi Jennifer Lopezin isä? Pääset sitten tapaamaan julkkujakin![]()
Onko täällä yhdellä joku ADHD pakkomieli:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pööö;26234303:Tähänastiset rokotteet ovat olleet ennaltaehkäiseviä rokotteita, mutta hoidolliset eli terapeuttiset rokotteet, joilla pyritään parantamaan jo kehittynyt HPV:n aiheuttama kohdunkaulasyövän esiaste, ovat tällä hetkellä tutkimuksen kohteena. Yhdessä tällaisessa tutkimuksessa myös Tampereen yliopisto ja Tampereen yliopistollisen sairaalan naistentautien ja synnytysten vastuualue ovat osallisena, Mäenpää kertoo.
Yliopistouutiset - Tampereen yliopisto - Ajankohtaista
http://www.faqs.org/sec-filings/110624/ACCELERATED-ACQUISITION-X_8-K.A/
hmmm. koeasteella rokote, koekaniineja ovat ne joita pistetään. Testataan ihmisillä ja sen jälkeen katotaan voiko tämän rokotteen hyväksyä.
Alkuperäinen kirjoittaja pööö;26234303:Tähänastiset rokotteet ovat olleet ennaltaehkäiseviä rokotteita, mutta hoidolliset eli terapeuttiset rokotteet, joilla pyritään parantamaan jo kehittynyt HPV:n aiheuttama kohdunkaulasyövän esiaste, ovat tällä hetkellä tutkimuksen kohteena. Yhdessä tällaisessa tutkimuksessa myös Tampereen yliopisto ja Tampereen yliopistollisen sairaalan naistentautien ja synnytysten vastuualue ovat osallisena, Mäenpää kertoo.
Yliopistouutiset - Tampereen yliopisto - Ajankohtaista
Alkuperäinen kirjoittaja päläpälä;26234455:kuitenkin uskalsi useampi teistä ottaa sikapiikin. Yhtä heikosti tutkittu sekin oli..
Siks kun mä en halua etä miehelä on hpv ja miehellä on riski saada muut syövät hpv:n takia, suu, kaula, penis ja niin edelleen, sekä en mä mutenkaan halua että sillä olisi tää paska, no thanks, mulle näin helpompi elääNo nyt mulla meni täysin jotain ohi tai oon ihan saatanan tyhmä, mutta kun tämä rokote siis on jo olemassaoleviin solumuutoksiin, niin miksi tän muikin ukko ottaa kanssa nää pistokset?? Nyt valaiskaa vähän!!! Kun miehellä ei minusta vielä ole synnytyselimiä?
Siks kun mä en halua etä miehelä on hpv ja miehellä on riski saada muut syövät hpv:n takia, suu, kaula, penis ja niin edelleen, sekä en mä mutenkaan halua että sillä olisi tää paska, no thanks, mulle näin helpompi elää
Siks kun mä en halua etä miehelä on hpv ja miehellä on riski saada muut syövät hpv:n takia, suu, kaula, penis ja niin edelleen, sekä en mä mutenkaan halua että sillä olisi tää paska, no thanks, mulle näin helpompi elää
Aivan.. mutta edelleen, miksei se ukkoloos ota sitä toista rokotetta? Sitä mikä on tarkoitettu ennältaehkäiseväksi?