Jos mä kuitenkin paljastan Mexicon matkan:). Pidätte mua hulluna varmasti, mutta ehkä jonkin verran hulluta minula löyty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan sama vaikka on ADHD, mä tykkään että olen sellainen, kun just tämän takia saan kaiken mitä haluan, mä tykkään jopa rakastan kun olen sellainen

Ehkä sinkkuna ei adhd-piirteistä ole haittaa muille. Mutta silloin kun sulla on samassa taloudessa mies ja lapsia, sun pitää ottaa oma adhd vakavasti eikä pakoilla sitä vastuuta. Sun pitää käydä se sairaus omalla kohdallasi läpi, avata silmät omalle käytökselle ja hakea itselle tukea ja kuntoutusta.

Lisäksi, kuten omalla lapsellani, adhd on periytyvää sorttia. Jos sun jollakin lapsella on adhd, sun pitää tunnistaa hänessäkin ne oireet ja ohjata kaikki mahdollinen tuki hänelle (enkä väitä että automaattisesti joku lapsistasi on adhd). Koska olet hänen äitinsä.

Ihan varmasti sullekin Milanna tulee joskus tilanne, että et saakaan rahalla kaikkea mitä haluat, ja se voi sitten olla kova isku. Niin se elämä vain menee.

Niinpä! Vielä adhd:sta, että se pysyy joskus hyvin piilossa jos ei tarvitse käydä töissä tai opiskella. Saa vain hurvitella. Mutta silloin kun täytyy tehdä jotain pitkäjänteistä,arkista, tylsää kuten opiskelua tai työntekoa, niin adhd paljastuu, ja usein sitä sairastavat putoavat yhteiskunnan kelkasta.

Hpv-rokotteesta oon kuullu joo, kohdunkaulansyöpää vastaan, olin siinä rokotetutkimuksessa koehenkilönä. Sitä rokotetta mielestäni annetaan jo. Mutta mikä on terapeuttinen hpv rokote?

Tähänastiset rokotteet ovat olleet ennaltaehkäiseviä rokotteita, mutta hoidolliset eli terapeuttiset rokotteet, joilla pyritään parantamaan jo kehittynyt HPV:n aiheuttama kohdunkaulasyövän esiaste, ovat tällä hetkellä tutkimuksen kohteena. Yhdessä tällaisessa tutkimuksessa myös Tampereen yliopisto ja Tampereen yliopistollisen sairaalan naistentautien ja synnytysten vastuualue ovat osallisena, Mäenpää kertoo.

http://www.uta.fi/ajankohtaista/yliopistouutiset/ilmoitus.html?id=62969

http://www.faqs.org/sec-filings/110624/ACCELERATED-ACQUISITION-X_8-K.A/

hmmm. koeasteella rokote, koekaniineja ovat ne joita pistetään. Testataan ihmisillä ja sen jälkeen katotaan voiko tämän rokotteen hyväksyä.

Alkuperäinen kirjoittaja pööö;26234303:
Tähänastiset rokotteet ovat olleet ennaltaehkäiseviä rokotteita, mutta hoidolliset eli terapeuttiset rokotteet, joilla pyritään parantamaan jo kehittynyt HPV:n aiheuttama kohdunkaulasyövän esiaste, ovat tällä hetkellä tutkimuksen kohteena. Yhdessä tällaisessa tutkimuksessa myös Tampereen yliopisto ja Tampereen yliopistollisen sairaalan naistentautien ja synnytysten vastuualue ovat osallisena, Mäenpää kertoo.

Yliopistouutiset - Tampereen yliopisto - Ajankohtaista

niin paitsi en oo varma onko se Mexikon rokote vai Ranskan? En oo kysynyt kun soitin

Alkuperäinen kirjoittaja pööö;26234303:

Yliopistouutiset - Tampereen yliopisto - Ajankohtaista

No nyt mulla meni täysin jotain ohi tai oon ihan saatanan tyhmä, mutta kun tämä rokote siis on jo olemassaoleviin solumuutoksiin, niin miksi tän muikin ukko ottaa kanssa nää pistokset?? Nyt valaiskaa vähän!!! Kun miehellä ei minusta vielä ole synnytyselimiä?

Alkuperäinen kirjoittaja päläpälä;26234455:
kuitenkin uskalsi useampi teistä ottaa sikapiikin. Yhtä heikosti tutkittu sekin oli..

niinpä:), sekä mua tää rokote ei pelota YHTÄÄN, kun mulla eläväkin todiste on mun kaveri ja hänen tuttu kans kävi sen otamassa ja miljoonat naiset saivat jo sen. Dr. Mario Lopez jopa ei anna oma sähköpostin kenelle, siks kun muutenkin näitä potilaita nyt sinne tulee vaikka mistä otamassa pikin ja hän on tosi kiireinen. Mä sain ajan voi sanoa nopeasti, koska hän ymmärsi tilannen ja että olen Suomesta:). Myös 1,5kk meni kun sain hänet kiinni puhelimessa ja ajan varannut jo silloin kun raskaana olin

No nyt mulla meni täysin jotain ohi tai oon ihan saatanan tyhmä, mutta kun tämä rokote siis on jo olemassaoleviin solumuutoksiin, niin miksi tän muikin ukko ottaa kanssa nää pistokset?? Nyt valaiskaa vähän!!! Kun miehellä ei minusta vielä ole synnytyselimiä?
Siks kun mä en halua etä miehelä on hpv ja miehellä on riski saada muut syövät hpv:n takia, suu, kaula, penis ja niin edelleen, sekä en mä mutenkaan halua että sillä olisi tää paska, no thanks, mulle näin helpompi elää

Siks kun mä en halua etä miehelä on hpv ja miehellä on riski saada muut syövät hpv:n takia, suu, kaula, penis ja niin edelleen, sekä en mä mutenkaan halua että sillä olisi tää paska, no thanks, mulle näin helpompi elää

Maailmassa pn PALJON muuta paskaa, joka teissäkin on ja lisäksi SUURI mahdollisuus saada jokin yleisempi stöpä kuin hpv:n aiheuttama. Mutta jos saa siitä henkisesti hyvän olon, niin siitä vaan, tuskin siitä haittaakaan on, jos ei hyötyäkään.

[QUOTE="Sanna";26234521]Maailmassa pn PALJON muuta paskaa, joka teissäkin on ja lisäksi SUURI mahdollisuus saada jokin yleisempi stöpä kuin hpv:n aiheuttama. Mutta jos saa siitä henkisesti hyvän olon, niin siitä vaan, tuskin siitä haittaakaan on, jos ei hyötyäkään.[/QUOTE]

on varmasti vaikka mitä, mä en silti halua hpv:ta ja kun kerran se muutoksia mulle eiheutti, en voi elää ja pelkä loppu elämän asti. Nyt on hyvää olo ettei enää tarvi siitä pelätä

ranskassa kohdunkaulasyopaa vastaan oleva rokote on markkinoitu henkiloille joilla ei ole ollut sukupuoliyhteyksia. siis nuorille tytoille lahinna. onkohan nyt samasta asiasta kyse ??

Yhteistyössä