Jos mä kuitenkin paljastan Mexicon matkan:). Pidätte mua hulluna varmasti, mutta ehkä jonkin verran hulluta minula löyty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rokote on turvallinen sen mä tiedän:) Mexicossa säännöt vielä tiukemmat ja jopa itse ministeri sanoi että aloitetaan rokota kaikkia kellä siitä ongelma, kun ne haluavat poista koko virus maan päältä, jo miljoonia naisia saivat sen, se pääsi jopa jo Brasiliaan ja Californiassa jo annetan kyseisen rokoten, jo yhdessä paikassa ja muutama vkoa sitten se tuli, niin ja en halua odottaa, miks pitää? Mulle lääkäri Mehiläisestä jopa sanoi älä odotta jos et halua hpv:ta vaan menee, kun kukaan ei tiedä milloin se on Suomessa

mistä sen turvallisuuden tietää....sikapiikinkin piti olla turvallinen ja kuinkas kävi osalle, jotka sen ottivat....mä en ihan helposti uskois vaikka miten joku ministeri sanois mitä ja vaikka miten mexicossa säännöt on tiukemmat

[QUOTE="vieras";26231957]Väännän rautalangasta: Milanna ja miehensä menevät rokotuttamaan itsensä Meksikoon terapeuttisella hpv-rokotteella, jota ei vielä saa Suomesta, eikä tätä rokotetta edes muualtakaan Euroopasta. Useampi tehostepistos tarvitaan, siksi menee useampi viikko matkaan.[/QUOTE]

V o i h y v ä l u o j a.

• Tykkää
Reactions: Lentokala
hpv- on papilloomavirus mistä kärsi 80-90% naista ja miestä, hpv aiheuttaa syövän mut ei kaikille silti riski on olemassa

Nyt en muista sun papa-juttujasi, mutta onko sulla nyt suurempi riski saada se syöpä kuin noilla muilla hpv-viruksen kantajilla, joita on noin iso joukko? Suomessa siihen syöpään varsinaisesti sairastuneiden osuus kaikista naisista on kuitenkin vain 5/1000. Etkö todellakaan voi lykätä matkaa että vauvasi ehtii kasvaa isommaksi ja saisit hänet mukaankin?

Mulle ihan sama tai en halua ajatella jos saan vaikka joku muu syöpä. Miks pitää? Mä en vaan halua HPV ja muutoksia sen takia alapäässä siks otan sen, vaikka on pieni riski saada syövän, silti mä en halua siitä paska elimistössä, mä haluan helpota elämää, miks pitää vaikeutta? Ja ymmärrän että jotkut pelkävät rokotteet minä en pelkä ja on mulla elävä todiste mun ystävä ja miljoonat naiset siitä saivat eikä heillä oo mitään, HPV vaan poissa ja elämän laatu parempi:)

• Tykkää
Reactions: unelmoiden
Mulle ihan sama tai en halua ajatella jos saan vaikka joku muu syöpä. Miks pitää? Mä en vaan halua HPV ja muutoksia sen takia alapäässä siks otan sen, vaikka on pieni riski saada syövän, silti mä en halua siitä paska elimistössä, mä haluan helpota elämää, miks pitää vaikeutta? Ja ymmärrän että jotkut pelkävät rokotteet minä en pelkä ja on mulla elävä todiste mun ystävä ja miljoonat naiset siitä saivat eikä heillä oo mitään, HPV vaan poissa ja elämän laatu parempi:)

"Mulle ihan sama..." Onko vauvallesikin ihan sama???
Voi sua. Tässä on sairastumisriskejä ihmisillä vaikka minkälaisia mutta ei niiden takia tarvitse _heti_nyt_paikalla jättää vauvaa muiden hoiviin viikkokausiksi ja lähteä etsimään parannukeinoja toiselta puolelta maapalloa, vieläpä suht pienen sairastumisriskin takia.

Voi Milanna kulta, eihän se hpv sua nyt mitenkään kovin nopeasti tapa eikä elämääsi lyhennä... Olisit ihan hyvin voinut siirtää tätä rokotereissuasi vähän myöhemmäksi, kun lapsesi olisi jo sen ikäinen että sietäisi eron vähän paremmin (ja sinäkin sietäisit). Ei ne rokotteet sieltä lopu, voivat päinvastoin olla saatavissa pian täälläkin.

Mutta päätös on tietysti sinun... onnea valitsemallesi tiellä, niinkuin tavataan sanoa.

En mä halua odottaa mä unelmoin jo että 4-5vkon päästä ei mulla siitä paska enää ole elimistössä. Mulla inhottava olo kun se on minulla ja kerran aiheutti poikkeava papa, mä olen vain 24 päivää siellä ja lapsella 2 hoitaja:)

En mä halua odottaa mä unelmoin jo että 4-5vkon päästä ei mulla siitä paska enää ole elimistössä. Mulla inhottava olo kun se on minulla ja kerran aiheutti poikkeava papa, mä olen vain 24 päivää siellä ja lapsella 2 hoitaja:)

Kaikkimullenythetienkestähetkeäkään! Tuota sanotaan myös....adhd:ksi. Onko sulle joskus joku ehdottanut tuota mahdollisuutta? En halua uskoa että kaikki slaavilaiset naiset ovat samanlaisia, mutta siksipä sanonkin, että kaikki, melkein kaikki mitä teet tai kirjoitat viittaa adhd:hen. Katsopa joskus oirelistaa ja vertaa elämääsi ja käytöstäsi tavallisiin (pliis, vertaa suomalaisiin) naisiin.
Terveisin, yksi adhd-piirteitä paljolti omistava.

[QUOTE="vieras";26232027]Mistä vetoo että Milanna tulee takaisin penis leikkauksesta :laugh: " apua ne pista mun jalka valin miehen pipuli, mita ma tehda kun olla ny miehinen ei mun peruki ena sopia looki mutta oneksi paljo raha niin nyt ma ota pipuli pois"[/QUOTE]

Tähän sopis se hymiö mikä nauraa ja kierii maassa.. :D tän palstan paras kirjotus ikinä :D :D kuolen nauruun :D

Yhteistyössä