Jos mä kuitenkin paljastan Mexicon matkan:). Pidätte mua hulluna varmasti, mutta ehkä jonkin verran hulluta minula löyty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";26232123]Olen tajunnut että olet jossakin määrin pakkomielteinen, mutta että näin paljon... Hyvää Meksikon lomaa sitten vaan, toivottav asti saat sisuksiisi muutakin kuin keittosuolaliuosta... Muista että riskit ne on rokotteissakin ja toivon tosiaan että kyse ei ole mistään huijausklinikasta.[/QUOTE]
ei ole huijaus, tiedän sen 101% varmuudella, kun mun tosi hyvää ystävä kävi siellä sen otamassa ja nyt onnellinen ja Dr. Rosalio on aika tunnettu henkilö jopa Usassa

[QUOTE="äiti";26232167]Onneksi ei ole tuollaisia tauteja.[/QUOTE]

Mistä sä sen voit tiedä? Kun ei siitä tarkistetaan Suomessa jos ei poikkeava papa oo. Siitä on melkein kaikilla 10 ihmisistä 9 on hpv kantaija:)

En mä pidä sua hulluna. Monilla ihmisillä on terveydentilaansa liittyviä pelkoja ja joillakin ne pelot muuttuvat pakkomielteisiksi ja alkavat haitata elämää. Jos tuolla rokotteella saat taudin pois ja olemaan uusiutumatta, matka on luultavasti hintansa väärtti.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26232182:
En mä pidä sua hulluna. Monilla ihmisillä on terveydentilaansa liittyviä pelkoja ja joillakin ne pelot muuttuvat pakkomielteisiksi ja alkavat haitata elämää. Jos tuolla rokotteella saat taudin pois ja olemaan uusiutumatta, matka on luultavasti hintansa väärtti.
kyllä:heart:

mä myös olen laskenut että 1000 rokotteen, lentolippuja 2000-2500, hotellit noin 2000-5000 se riipu mihin hotelille mennä, ruokaan varma 500-2000 se rippu missä syö. Niin 10 000 pitää ainakin olla, on se ehkä kallista, mutta halpahan se on kuitenkin, kun sen jälkeen elämän laatu paranee ja ei tarvi gyneillä juosta

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26232182:
Peesata täytyy.

Oikein hyvää matkaa Milannalle!

Ilman virusta sitten takaisin :)

[QUOTE="Vieras";26232256]Peesata täytyy.

Oikein hyvää matkaa Milannalle!

Ilman virusta sitten takaisin :)[/QUOTE]
juu kyseinen virus oikeasti poistu saman tien rokoten jälkeen:), mutta muutoksia pikkuhilja menevät alaspäin, paitsi mulla ei nyt ollut hirveästi mitään muutoksia

sitten mä sain ohjeita, mun pitää näitä antaa omalle lääkärille, kun mua pitää seurata vähän eri tavalla tai eikun, jos muutoksia olisi ollut niin erilainen seuranta mutta ei muuten

kyllä:heart:
Kun mun lapseni olivat pieniä, yksi suurimmista peloistani oli sairastua syöpään ja kuolla. Asiaa ei tippaakaan parantanut se, että jouduin seuraamaan kolmen nuoren, mulle läheisen ihmisen taistelua syöpää vastaan. Ihmisten, joilla oli pieniä lapsia. Ihmisten, joiden syöpää pidettiin hyvänlaatuisena ja joissa paranemisennuste oli yli 80%. Silti kaikki kolme heistä menehtyi varsin lyhyessä ajassa. Joten jos mä olisin tuolloin ollut sun tilanteessasi, niin melko varmasti olisin itsekin lähtenyt Meksikoon rokotetta hakemaan. Nyt, kun lapset ovat jo aikuisia, en ole enää aikoihin pelännyt syöpää enkä kuolemaa muutenkaan, mutta lasteni ollessa pieniä tilanne oli aivan toinen.

Ajattelin vaan että miks pitää sen pitää salassa ja kun haluan muillekin naisille autta. Ainakin mä eilen puhuin sen ystävän kanssa ja me sovitimme niin että autetaan muita naisia jotka ei vielä tiedä tästä mitään ja kellä elämän laatu huono sen asian takia. Kelle ei tarvi peloissaan elää, jos joku on sama herkkä, kuin mä....

Kun mun mies sai tästä tietä hän oli heti että prkle wau mee ostamaan lippuja ja mee ottamaan sen:D

Google Kääntäjä

Mikä tässä teossasi auttaa muita naisia? Sähän rokotat ITSESI?!? :O

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26232275:
Kun mun lapseni olivat pieniä, yksi suurimmista peloistani oli sairastua syöpään ja kuolla. Asiaa ei tippaakaan parantanut se, että jouduin seuraamaan kolmen nuoren, mulle läheisen ihmisen taistelua syöpää vastaan. Ihmisten, joilla oli pieniä lapsia. Ihmisten, joiden syöpää pidettiin hyvänlaatuisena ja joissa paranemisennuste oli yli 80%. Silti kaikki kolme heistä menehtyi varsin lyhyessä ajassa. Joten jos mä olisin tuolloin ollut sun tilanteessasi, niin melko varmasti olisin itsekin lähtenyt Meksikoon rokotetta hakemaan. Nyt, kun lapset ovat jo aikuisia, en ole enää aikoihin pelännyt syöpää enkä kuolemaa muutenkaan, mutta lasteni ollessa pieniä tilanne oli aivan toinen.

mua kans pelottaa tää Hpv ihan sikana. Kun ei ikinä tiedä mitä se voi aiheuttaa. Ja ajattelee Mulla dr. Mario Lopez joka laita mulle sen rokoten se sanoi sen jälkeen riskit on periateessa nolla saada esim kohdunkaulan syövän

[QUOTE="...";26232285]mun yksi suurin pelko on kohdunkaulan syöpä tai ylipäätänsä että olis muutoksia papa:ssa..[/QUOTE]
Mä pelkäsin sitä nuorena niin paljon, että en uskaltanut käydä edes papa-kokeissa. Järjetöntä, kyllä! Mutta pelko voi todellakin vaikuttaa elämään ja vieläpä varsin haitallisesti. En tosin ole käynyt vieläkään, koska nyt sillä ei olisi enää mitään merkitystä.

Sen sitä saa kun köyrii jokaisen vaan maksavan kanssa:

100 %:sta suojaa HPV-tartunnalta on vaikea saada, mutta omalla toiminnalla voi oleellisesti vaikuttaa tartuntariskiin. Vaikka kondomin käyttö suojaa erittäin tehokkaasti useimpia sukupuolitauteja vastaan, papilloomaviruksen osalta sen tarjoama suoja on vain noin 70 %. Tämä johtuu pääosin siitä, että virus voi tarttua myös muilta kuin kondomin peittämiltä iho- ja limakalvoalueilta. Koska varmaa suojaa tartunnan estämiseksi on vaikea saada, PAPA-testi suositellaan suoritettavaksi aina seksikumppanin vaihtumisen yhteydessä (ks. yllä). Kondomin lisäksi on viitteitä siitä, että joidenkin liukastevoiteiden sisältämät antimikrobiaaliset ainesosat vähentävät papilloomavirustartuntoja.

Yhteistyössä