Jos mä kuitenkin paljastan Mexicon matkan:). Pidätte mua hulluna varmasti, mutta ehkä jonkin verran hulluta minula löyty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko niitä rokotteita testattu aikaisemmin ihmisillä? Jos on, niin mistä lähtien? Missä päin maailmaa?

Kuulostaa kyllä enemmän kuin hyvältä, jos poistaa viruksen ja kaikki sen aiheuttamat muutoksetkin.

Sua ei yhtään pelota mahdolliset haittavaikutukset tuosta rokotteesta? Itse en hevin tuollaista ottaisi, ainakaan ennen kuin olisi hyväksytty myös Euroopassa ja Suomessa.

[QUOTE="vieras";26232014]mikä on terapeuttinen hpv rokote?[/QUOTE]

Parantaa/poistaa viruksen elimistöstä ja parantaa viruksen mahdollisesti aiheuttamat solumuutokset. En olis itsekään uskonut...

[QUOTE="vieras";26232021]Onko niitä rokotteita testattu aikaisemmin ihmisillä? Jos on, niin mistä lähtien? Missä päin maailmaa?

Kuulostaa kyllä enemmän kuin hyvältä, jos poistaa viruksen ja kaikki sen aiheuttamat muutoksetkin.[/QUOTE]
niin kuin sanoin miljoonat naiset jo saivat sen=)

Mistä vetoo että Milanna tulee takaisin penis leikkauksesta :laugh: " apua ne pista mun jalka valin miehen pipuli, mita ma tehda kun olla ny miehinen ei mun peruki ena sopia looki mutta oneksi paljo raha niin nyt ma ota pipuli pois"

[QUOTE="vieras";26232025]Parantaa/poistaa viruksen elimistöstä ja parantaa viruksen mahdollisesti aiheuttamat solumuutokset. En olis itsekään uskonut...[/QUOTE]

Mikä virus Milannalla on?

[QUOTE="vieras";26232024]Sua ei yhtään pelota mahdolliset haittavaikutukset tuosta rokotteesta? Itse en hevin tuollaista ottaisi, ainakaan ennen kuin olisi hyväksytty myös Euroopassa ja Suomessa.[/QUOTE]

miljoonat naiset jo saivat niin kuin sanoin ja mun hyvällä ystävällä siitä ei ole jo kauan hpvta eikä muutoksia ja sillä oli cin3, Suomessa siitä testataan Tampereella jo

[QUOTE="vieras";26232014]mikä on terapeuttinen hpv rokote?[/QUOTE]

Saadaan pakkomielle kitkettyä "rokotteen" avulla.Tuo rokote voi sitten olla vaikka suolaliuosta.Kunhan saadaan asiakaan päähän mielikuva,että on muka aitoa tavaraa.Silloin loppuu se pakkomielle,kun potilas kuvittelee saaneensa parannuksen vaivaansa..

[QUOTE="mimm";26232073]miksei tampereen rokotus tutkimuskeskus tieda tosta rokotteesta mitaan jos sita muka jo testataan siela.[/QUOTE]

soita ja kysyy:) mutta tutkimuksiin ei enää pääse, enkä oo varma onko se juuri Mexicon rokote tai Ranskan

miljoonat naiset jo saivat niin kuin sanoin ja mun hyvällä ystävällä siitä ei ole jo kauan hpvta eikä muutoksia ja sillä oli cin3, Suomessa siitä testataan Tampereella jo

Olisko ehkä kannattanut odottaa niin kauan että tulee täällä saataville, jos jo testataan Suomessa. Tuskin sulla niin hengen hätä olis ollut vielä tuolle rokotteelle. Nyt palaa aikaa ja rahaa, eikä ole edes tietoa onko miten turvallinen rokote kyseessä. Sulla tuskin on rahasta ja ajasta puutetta, mutta silti vähän nyt hosut kyllä.

[QUOTE="mimm";26232073]miksei tampereen rokotus tutkimuskeskus tieda tosta rokotteesta mitaan jos sita muka jo testataan siela.[/QUOTE]

Joko soitit sinne ja kysyit? Netissä ei aina ole ihan kaikkea tietoa. Eikä kaikkea aina kerrotakaan. Saattaa sitäpaitsi olla toisen valmistajan vastaava rokote, jota Tampereella tutkitaan.

[QUOTE="jepsis";26232099]Olisko ehkä kannattanut odottaa niin kauan että tulee täällä saataville, jos jo testataan Suomessa. Tuskin sulla niin hengen hätä olis ollut vielä tuolle rokotteelle. Nyt palaa aikaa ja rahaa, eikä ole edes tietoa onko miten turvallinen rokote kyseessä. Sulla tuskin on rahasta ja ajasta puutetta, mutta silti vähän nyt hosut kyllä.[/QUOTE]
Rokote on turvallinen sen mä tiedän:) Mexicossa säännöt vielä tiukemmat ja jopa itse ministeri sanoi että aloitetaan rokota kaikkia kellä siitä ongelma, kun ne haluavat poista koko virus maan päältä, jo miljoonia naisia saivat sen, se pääsi jopa jo Brasiliaan ja Californiassa jo annetan kyseisen rokoten, jo yhdessä paikassa ja muutama vkoa sitten se tuli, niin ja en halua odottaa, miks pitää? Mulle lääkäri Mehiläisestä jopa sanoi älä odotta jos et halua hpv:ta vaan menee, kun kukaan ei tiedä milloin se on Suomessa

Olen tajunnut että olet jossakin määrin pakkomielteinen, mutta että näin paljon... Hyvää Meksikon lomaa sitten vaan, toivottav asti saat sisuksiisi muutakin kuin keittosuolaliuosta... Muista että riskit ne on rokotteissakin ja toivon tosiaan että kyse ei ole mistään huijausklinikasta.

[QUOTE="vieras";26232106]Joko soitit sinne ja kysyit? Netissä ei aina ole ihan kaikkea tietoa. Eikä kaikkea aina kerrotakaan. Saattaa sitäpaitsi olla toisen valmistajan vastaava rokote, jota Tampereella tutkitaan.[/QUOTE]

juu mä soitin:)

Yhteistyössä