O
Outo?
Vieras
Minä luulen, että erona siihen, että mun tuttavapiiri on ihan niin täyspäisiä, että uskaltavat ottaa lastenkin edessä silloin tällöin jonkun verran, johtuu siitä, ettei ne notku täällä palstalla. Minäkin tänne vain eksyin taas imetyksen lomassa. Minusta tuntuu, että täällä aina huutelee vähemmistö mitä sattuu, ja tulee ihan eri kuva ihmisten mielipiteistä, kun minä en tunne näin kriittisiä ihmisiä ollenkaan, joita täällä huutelee. En ole lainkaan huolissani ystävieni lapsista, vaikka tiedänkin heidän ottavan lastenkin edessä, sillä tiedän, että tarpeen tullessa, vaikka veressä olisikin jonkin verran promilleja, he kykenevät täysin sataprosenttisesti pitämään lapsistaan hyvää huolta. Kaikki ei mene niin pihalle alkoholista, etteivät kekenisi enää huolehtimaan lastensa tarpeista. Minulla on kyllä ehkä yksi sinkku kaveri, joka pökertyy pienestäkin määrästä alkoholia aika hyvin, mutta kaikille niin ei käy, eikä hänen alkoholin käyttö minua niin kiinnosta, kun ei hänellä ole lapsiakaan. Uskon kyllä, että suurin osa onnistuu pitämään lapsistaan hyvää huolta, vaikka sillon tällöin jotain tilannetta alkoholin kanssa juhlistaisi lasten läsnäollessa.