Jos lähtee taaperon kanssa laivalle, voiko mennä yökerhoon ja ottaa muutaman paukun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lapsiperhe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me oltiin pari vuotta sitten Siljan risteilyllä. Silloin siellä varttuneemman väen tanssipaikassa oli muumidiskoa yms. ohjelmaa lapsille. Ja kyllä me joimme yhdet oluet lasten ollessa paikalla lapset saivat omat valotikkujuomansa. Lasten iät olivat silloin 4 ja 7 vuotta.

Moni on tainnut tässäkin ketjussa sekoittaa keskenään sen yläkannen örvellysdiskon ja sen toisen tanssipaikan.

äh, mä en jaksa. Mä en ole sanonut mitään siitä herääkö mun lapsi joten ole ystävällinen ja lopeta mun lapsista puhuminen!
ja mä en myöskään ole sanonut mitään siitä ettetkö sä saisi puhua lastesi nukkessa! joten lopeta siitäkin meuhkaaminen kiitos. Kysyin vain ja ainoastaan hypoteettisen kysymyksen yleisesti ottaen, että ei hytissä alkoholin juominen nukkuvan lapsen vieressä häiritse lasta. ja huomaa kysyin! En ole jakanut yhtään mitään omia periaatteitani täällä joten senkin hokemisen voit lopettaa.

Minä en lopeta sinun lapsista puhumista niin pitkään kun sinä väität täällä minua juopoksi joka ryyppää ja huutaa lasten kuullen, ihan vain siksi, kun minun lapseni vaan sattuu nukkumaan vaikka juttelen hänen nukkuessaan. Jos haluat lopettaa keskustelun, poistu paikalta, äläkä sanele toisille miten toisen tulee sinua kohdella. Aina on olemassa raksi yläkulmassa, josta voit klikata netin kiinni ja rauhoittua. Tai korjata tilanteen rauhoittumalla ja tulla paremmalla tuulella uudestaan,. sitten kun ei tunteet kuumene liikaa.

[QUOTE="vieras";24168190]Minä en lopeta sinun lapsista puhumista niin pitkään kun sinä väität täällä minua juopoksi joka ryyppää ja huutaa lasten kuullen, ihan vain siksi, kun minun lapseni vaan sattuu nukkumaan vaikka juttelen hänen nukkuessaan. Jos haluat lopettaa keskustelun, poistu paikalta, äläkä sanele toisille miten toisen tulee sinua kohdella. Aina on olemassa raksi yläkulmassa, josta voit klikata netin kiinni ja rauhoittua. Tai korjata tilanteen rauhoittumalla ja tulla paremmalla tuulella uudestaan,. sitten kun ei tunteet kuumene liikaa.[/QUOTE]

ja lisään sinulle ljdo muistutukseksi vielä sen, että minä kommentoin tähän keskusteluun ensinnäkin pelkästään tuosta lasten nukkumisesta samassa hytissä jossa vanhemmat istuvat hiljaa jutellen, ettei kaikkien lapset häiriinny siitä. Sitten aloit säälimään sillä perusteella jo juopottelumetelistä kärsivää perhettäni (olen raksaana enkä eläessäni kännännyt lasteni aikana) ja syyttelit lapsen unirauhan rikkomisesta jos juttelee hänen nukkuessaan. Edelleenkään kun täällä ei ole kukaan väittänyt ryyppäävänsä, joku ehkä suunnitteli parin siiderin juomista hytissä. Sinullako tässä on oikeus nyt loukkaantua, vaikka sinä tämän sättimisen aloitit.

[QUOTE="vieras";24168222]ja lisään sinulle ljdo muistutukseksi vielä sen, että minä kommentoin tähän keskusteluun ensinnäkin pelkästään tuosta lasten nukkumisesta samassa hytissä jossa vanhemmat istuvat hiljaa jutellen, ettei kaikkien lapset häiriinny siitä. Sitten aloit säälimään sillä perusteella jo juopottelumetelistä kärsivää perhettäni (olen raksaana enkä eläessäni kännännyt lasteni aikana) ja syyttelit lapsen unirauhan rikkomisesta jos juttelee hänen nukkuessaan. Edelleenkään kun täällä ei ole kukaan väittänyt ryyppäävänsä, joku ehkä suunnitteli parin siiderin juomista hytissä. Sinullako tässä on oikeus nyt loukkaantua, vaikka sinä tämän sättimisen aloitit.[/QUOTE]

MÄ EN OLE MISSÄÄN VAIHEESSA SANONUT MITÄÄN TOLLASTA!! lUE MUN VIESTIT UUDESTAAN JOS OLET VAIKKA JOTAIN YMMÄRTÄNYT VÄÄRIN. Ja mä kysyin ihmisiltä jotka sanoivat juoneensa VIINIPULLON samassa hytissä ja edelleen kysyin, en syyllistänyt tai haukkunut.piste. Jos jollain viiraa noin paljon päässä että ei enään edes tiedä mistä syyttelee ja miksi haukkuu muiden lapsia ilman mitään syytä, niin voi hyvä luoja ei kyllä hyvin mene!

Yhteistyössä