Jos lähtee taaperon kanssa laivalle, voiko mennä yökerhoon ja ottaa muutaman paukun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lapsiperhe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei se varmaan teekään jos hieman alkoholia ottaa tyyliin omalla takapihalla grillatessa, mutta en mäkään lapsia yökerhoon veisi... hiukka eri asia. Ja mun mielestä se ei ole mikään perustelu, että ei ole isovanhempia tai muita, jotka saisi hoitajaksi.

Mä taas en näe mitään pahaa siinä, että lapset ovat alkuillasta mukana yökerhossa tanssimassa tai showta katsomassa. Mun mielestä on ihan hyvä vain, että lapset näkevät vähän muutakin kuin muumimaailman.

Ikävä kyllä tuossa pitäisi mennä lapsen ehdoilla. Alkoholi ja lapsi ei kuulu samaan settiin, miettikääs miltä se pienen silmissä näyttää jos vanhemmat ottavat lasilliset (edes yhdet), hämyisä kuppila ja muita juhlatuulella. Syystäkin on ikärajat noissa.

Mitä jos laivalla sattuu jotain? Pitäisi evakoida tms. ja vanhemmat ovat sitten keskellä yötä kauniissa huppelissa ja pienet heidän varassaan? Tai toki te luottaisitte laivan henkilökuntaan että he huomioivat juuri teidän tilanteenne koska vanhemmat ovat kännissä.

[QUOTE="Piparnakkeli";24164314] miettikääs miltä se pienen silmissä näyttää jos vanhemmat ottavat lasilliset (edes yhdet), hämyisä kuppila ja muita juhlatuulella.[/QUOTE]

Juhlatuulella vai humalassa? Mun mielestä on vain hyvä, jos lapsi näkee vanhempiaan myös juhlatuulella, eikä aina vain totisina. Ja mielestäni laivan tanssiravintola ei ole hämyisä kuppila vaan ihan koko perheen paikka alkuillasta.

Mä olen huomenna lähdössä tytön (6v) kanssa risteilylle. Mun raja menee lapsen kanssa ollessa yhdessä oluessa, sekin juotuna "ihmisten aikaan" . Ja jää juomatta jos ei tee mieli.

Yökerho ei mun mielestä ole lasten paikka. Valintoja on tehtävä ja jos ei lastenhoitajaa ole, on vain yksinkertaisesti hyväksyttävä asia ja jätettävä bailaaminen aikuisten kesken.

Ruuan kanssa voi ottaa viiniä tai oluen, jos käy lapsen kanssa katsomassa show:ta tms. voi ottaa oluen tai drinksun, mut ei enempää..Ja mihkää yökerhoon en lapsen kanssa menis.

Mielestäni yökerho ei todellakaan ole pienelle lapselle sopiva paikka.
Ja alkoholin juominen lasten aikaan ei myöskään ole viisasta.
Jos haluaa juoda, on silloin oltava lapsenvahti, ja jos sitä ei ole, täytyy vaan olla selvinpäin..
Kun on lapsi hankittu, silloin pitää mennä myös lapsen ehdoilla.

Itse muistan lapsuuteni laivareissuista parhaiten Siljan keskiyön lavashown. Oli upeaa katsella hienoja vaatteita jotka vaihtuivat vähän väliä. Saatiin myös valita itsellemme hienot alkoholittomat drinkit ja vanhemmat joivat kanssamme yhdet, korkeintaan kahdet. Eipä tuosta mitään haittaa ole ja abiristeilyllä katselin, että paikalla oli monia lapsiperheitä katsomassa sitä samaa showta ja lapsilla oli hienot juomat valotikkuineen. Mielestäni tuonne voi ihan hyvin ottaa sen taaperon mukaan ja ottaa lasillisen. Voitte vaikka vuorotella miehen kanssa, että menomatkalla sinä otat vain yhden ja miehesi voi ottaa haluteassaan pari ja takaisin tullessa toisin päin. Sinne varsinaiseen yökerhoon en kyllä lastani ottaisi mutta tuohon tanssipaikkaan kyllä.

Miksi lasten kanssa pitää ylipäätään mennä laivalle? Ellei tarkoituksena ole vain se meren ylittäminen, sitten ymmärrän sen ehkä. Itse kyllä ylittäisin lätäköt lentäen.

Mä en menis niihin laivan yökerhoihin maksustakaan, mutta jos sinne on pakko päästä niin voittehan te vuorotella. Itse ostin kerran viinipullon hyttiin ja siellä sitten lipittelimme hieman kun lapset olivat nukahtaneet.

voisin ottaa lapset laivalla katsomaan ne alkuillan esitykset ja ottaa max yhden, en missään nimessä enempää! Me ollaan aina laivalla lasten kanssa vietetty aikaa lasten leikkipaikassa yms.

Miten te ihmiset jotka sanotte lipittävänne hytissä viiniä lasten nukahdettua, pystytte siihen herättämättä lapsia? Eihän hytissä ole mitään erillisiä huoneita?!? istutteko sielä pilkkopimeässä suut supussa? kysyn vaan koska ihmettelen miten se onnistuu...

voisin ottaa lapset laivalla katsomaan ne alkuillan esitykset ja ottaa max yhden, en missään nimessä enempää! Me ollaan aina laivalla lasten kanssa vietetty aikaa lasten leikkipaikassa yms.

Miten te ihmiset jotka sanotte lipittävänne hytissä viiniä lasten nukahdettua, pystytte siihen herättämättä lapsia? Eihän hytissä ole mitään erillisiä huoneita?!? istutteko sielä pilkkopimeässä suut supussa? kysyn vaan koska ihmettelen miten se onnistuu...

No ihan hyvin onnistuu, eihän siinä juoda kuin pari lasillista ...ja sitä paitsi luulekkonää että meillä olis keskenämme enää mitään puhuttavaa kun ollaan oltu jo vuosikausia yhdessä...:D

No ei kovin hauskalat kuulosta lipittää alkoholia pilkkopimeässä puhumatta ja tekemättä mitään. :/ Mieluummin itse varmaan vaan kävisin nukkumaan! :D

No jos aattelee, että lähdetään nyt lasten takia jollekin kivalle pikku matkalle eli laivalla Stokikseen, jonne ei ikinä muuten menisi, ja yrittää tappaa aikaa yrittäen välttää kaiken sen shaissen viihdetarjonnan..ja nukkuahan ei voi koska en koskaan saa laivassa nukuttua, niin ihan ok vaihtis tuo tuppisuuna viininlipittely, miusta.:xmas:

Me olimme pieninä vanhempien mukana aika useinkin ravintolassa ja myöhään, ja he ottivat kyllä alkoholia. Toisinaan jättivät meidät myös nukkumaan hotellihuoneeseen, ja kävivät itse illallistamassa. Ei ole jäänyt mitään traumoja. Itse en vaan tiedä osaisinko ottaa niin rennosti, kun on lapsia mukana, joten jos me keksitään jotain menoa, niin tilataan lapsille vahti kotiin. Kaikki tyylillään kuitenkin.

kaikki lapset ei herää normaaliin puheääneen eikä esimerkiksi koaluksiin. Meillä voi vaikka kiviseiniä porata kun muksut nukkuu,ei ne herää.

sviitissä on.Me matkustetaan aina sviitissä silloin kun ollaan koko perhe liikkeellä.et ei oo tarvinnu istuu pimeessä.sijaintikin on rauhallisempi.

Olimme mieheni kanssa hotellissa ja jätimme 9-v, 7-v ja 5-v nukkumaan huoneeseen kun menimme ravintolaan istumaan iltaa. Mieheni joi ja minä en. Meillä se sääntö, että toinen on selvinpäin, jos ei ole lastenvahtia.

No.. mua ei itseäni jotenkin huvita yökerhoon meno jos lapsi olisi mukana laivalla. Viihdyn kyllä muuten ylkerhoissa, mutta lapsen kanssa reissatessa jättäisin menemättä , en ymmärrä mitä me kumpikaan saisimme irti siitä =) En mä kyllä paheksu jos joku vie lapsen käymään ja juo pari annosta, mutta se säälittää joskus kun lapsilla on selvästi pitkä aika ja ovet levottomina pöytien alla ja juoksentelevat tanssilattian ja pöydän väliä kun vanhemmat istuu siinä kuuntelemassa musiikkia ja lapset saa olla omillaan. Vaikuttaa vähän tympeältä sellainen kesälomareissu lasten kannalta ja itse keksisin senkin edestä lapsille viihdykettä. Mutta jos siellä yökerhossa käy hetken istumassa, niin mitäs tuosta. Enkä tuota parin alkoholiannoksen ottamistakaan pidä vääryytenä lasten aikana, tuskin moni muukaan.

Yhteistyössä