voiko terminaalista varata buffetin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
kun veljeni ja sen nainen lähtee meen kanssa laivalle. ne varas itelleen buffetin.

mä olin varannut meen matkan ennen niitä niin en buffettia vielä silloin varannu.

mitein pitääkö mun soittaa sinne vai voiko terminaalista kun ottaa liput niin samalla ostaa sen buffetin?

Alkuperäinen kirjoittaja Piin:
Me ollaan kyllä ostettu buffet kortit samalla kun on haettu ne maihinnousukortit terminaalista..

siljalta? lähiaikoina? joo ajattelin että sais siinä samalla ostettua.

mutta kun veli varas niille sen buffan niin niillehän tulee se määrätty pöytä.et pitäiskö varta ajoissa että sais samaan pöytään

Näin lukee tuolla sivuilla ...Suluissa hinta kun ateriakuponki varataan ennakkoon matkan varaamisen yhteydessä ja maksetaan etukäteen. (http://www.tallinksilja.com/fi/trips/mealPrices/MealPricesHelSto.htm) Eli siis ne varatut kortit saatiin samalla kuin maihinnousukortit ja sillon ne myös maksettiin, vai olikohan maksettu jo netissä etukäteen.. No enivei taisivat olla ennakkoon varattuja.. Tosin ne puhelumaksut on niin törkyhintasia että se muutaman euron säästö mikä noista etukäteen hommatuista ruoista tulis, on yhtä tyhjän kanssa.. Jos siis rupeet uusiks soittelemaan ja varaamaan ruokalippuja..

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä