ei ymmärrä ei hammaslääkäristä....

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
kävin siis viime torstaina hammaslääkärillä j0oka paikkas 3 reikää,ja nyt toi viisurin ien on sairaan kipeä,ja yhtähammasta vihloo ja särkee,en pysty kunnolla ees puremaan.

ja toisella puolella on reikä,mihin piti varata aikaa...soitin ja kysyin aikaa niin 22.helmikuuta...siis what a fuck..kuulemma ei oo ollenkaan töissä edes tällä ja ensiviikolla...

ja jos olisin sen ajan varannut sillon viime to kun olin siä,nbiin varmaan oisin saanu heti tälle viikolle.....

mä en ymmärrä kuinka se ite sieltä koneelta sai niitä aikajoa jo seuraavalle päivälle,ja kun soittaa niin saa kuukauden päähän...

huoh:kieh:|O no meen sit päivystykseen

[
mä en ymmärrä kuinka se ite sieltä koneelta sai niitä aikajoa jo seuraavalle päivälle,ja kun soittaa niin saa kuukauden päähän...

yleensä ajat on määritelty jollain tavalla, eli esim. koululaisajat, särkyajat, jatkoajat, tarkastusajat jne. Siksi niitä pystytään antamaan tietyllä tavalla. :)

Joo särkyajoille on tosiaan usein hammaslääkäreillä varattu vähintään puoli tuntia päivässä, just siks et voi kiireelliset tapaukset ottaa nopeemmin. Niille ajoille varmaan se hml ite laitto. Jos ei oo niin kiireellinen niin sit se menee seuraavaan vapaaseen aikaan, mikä voi olla kuukauden tai kolmen päästä..

Yhteistyössä