[QUOTE="vieras";24167963]Kauhea meuhkaus menossa ja sitten vielä kyselet oletko hermoheikko

Ei jestas. Joitakin se pipo vissiin vaan puristaa. Senkun hermoilet, anna toisten elää rennommin
.
Mitenköhän ihmeessä sitä voi häiritä pienensä unta, joka nukahtaa puheensorinasta huolimatta ihan tyytyväisenä jo vauvasta asti. Pitäiskö lopettaa puhuminen ihan vaan siksi, että sun periaatteita kyrsii, että lapsen nukkuessa jutellaan.. Vaikka lapsi itse ei tähän normaaliääniseen jutusteluun herää kuten sinun lapsesi, ja siksi koska olet heidät siihen totuttanut.
Mun varmaan pitää nyt mennä sanomaan lapselle, että "hei, sun pitäis kuulemma herätä mun jutteluun, kun netissä yks täti on sitä mieltä tänään. Pidetäänkö vaikka sellainen unikoulu, että oppisit heräilemään kaikkeen rasahdukseen ja puheääniin heti niinkun tämän tädin lapset, ettei sille tädille tule paha mieli ja kateus kun sä nukut niin hyvin etkä häiriinny. " Juu ei kiitos, eläkää te miten hyssytellen tahdotte.[/QUOTE]
äh, mä en jaksa. Mä en ole sanonut mitään siitä herääkö mun lapsi joten ole ystävällinen ja lopeta mun lapsista puhuminen!
ja mä en myöskään ole sanonut mitään siitä ettetkö sä saisi puhua lastesi nukkessa! joten lopeta siitäkin meuhkaaminen kiitos. Kysyin vain ja ainoastaan hypoteettisen kysymyksen yleisesti ottaen, että ei hytissä alkoholin juominen nukkuvan lapsen vieressä häiritse lasta. ja huomaa kysyin! En ole jakanut yhtään mitään omia periaatteitani täällä joten senkin hokemisen voit lopettaa.