Jos lähtee taaperon kanssa laivalle, voiko mennä yökerhoon ja ottaa muutaman paukun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lapsiperhe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
omat vanhempani tekivät aina niin, että jättivät meidät lapset (2v ja 6v) pieninä yksin hyttiin ja lähtivät laivalla bailaamaan. Kyllä pelotti, itkimme vanhempiemme perään ja kuuntelimme pelottavia ääniä käytäviltä ja naapurihyteistä. Vanhemmillemme oli tärkeää päästä bailaamaan. Könysivät sitten aamuyöstä humalaisina hyttiin ja saattoivat riidellä tai jopa puuhastella ja taas pienet lapset pelkäsivät ja joutuivat teeskentelemään nukkuvaa.

Lapsuuteni oli toki muutenkin traumaattinen (väkivaltaa ym) mutta tuon piittaamattomuuden ja laiminlyönnin muistan ikuisesti. EI koskaan saa jättää lapsia hyttiin yksin.

AP ei siis tarkoittanut varmaan tätä eikä tämä ole APlle kohdistettu, vaan yleensä niille jotka pohtivat että pärjääkö nukkuvat lapset hetken vaikka yksikseenkin.

Eipä sinne yökerhoon mieli tee muutenkaan. Mutta kyllä me ruokaillessa ollaan otettu pari lasia viiniä ja ehkä vielä hytissä sitten pullo viiniä lasten nukkumaan mentyä. Eihän sinne yökerhoon varmaan pääsekään myöhään lasten kanssa? Ollaan me muuten kyllä joskus otettu skumpat ja lapset juoneet jotkut alkottomat coctailit siellä "yökerhossa", mutta tämä on ollut heti laivan lähdettyä.

kyllä siellä yökerhoissa on mm.syöttötuoleja ja lasten leikkinurkkauksia jonne muksut voi laittaa:)meillä olivat lapset siellä pallomeressä sen aikaa mitä nyt miehen kaa siellä napsuja otettiin ja tanssittiin:)

Yksin ei lasta jätettäisi, vietäisiin vain meidän kanssamme yökerhoon. Mieluiten menisin mieheni kanssa kaksin laivalle mutta se ei mahdollista koska ei ole lapselle hoitajaa.

En ottais mtn alkoholia. Yökerhossa saattaisin käydä vilkaisemassa, jos lapset haluais. Nimenomaan lasten ilon takia, en omani. Ainakin itse muistan, että pienenä oli kivaa nähdä disco laivalla :D. Tosin jos taapero on ainoa lapsi, niin en ehkä lähtis.

[QUOTE="tiina";24164091]No ei voi jos haluaa olla lapsilleen hyvä vanhempi.[/QUOTE]

En pidä meitä huonoina vanhempina. Meillä vaan ei ole ketään lastenhoitajaa ja joskus halutaan tehdä jotain aikuisillekkin mieluista.

Tanssiravintolassa olen ollut taaperon kanssa max. 23 asti ja ollaan molemmat juotu alkottomia drinksuja. Yökerhothan avautuu vasta 22/23, eivätkä todellakaan ole pikkulasten (eikä isompienkaan lasten) paikkoja.

Yksin en lapsia jättäisi hyttiin jos sitä ajoit takaa? Vai tarkoititko että lapset sinne yökerhoon mukaan?

Me ollaan käyty vuorotellen, esim. päivä Tukholmassa risteilyllä toinen käy eka iltana ja toinen sitten toisena ;) Jompi kumpi on siis täysin selvänä ja lasten kanssa. Tosin ei se niin kivaa ole yksin käydä, joten pariin jää ja sitten tulee palattua takaisin hyttiin höpöttelemään miehen kanssa.

[QUOTE="tiina";24164091]No ei voi jos haluaa olla lapsilleen hyvä vanhempi.[/QUOTE]

Siis mitä? Ei se tee kenestäkään sen huonompaa vanhempaa jos hieman alkoholia ottaa. Mistä sun kaltaisia hurskastelijoita oikein piisaa??

[QUOTE="been there";24164070]kyllä siellä yökerhoissa on mm.syöttötuoleja ja lasten leikkinurkkauksia jonne muksut voi laittaa:)meillä olivat lapset siellä pallomeressä sen aikaa mitä nyt miehen kaa siellä napsuja otettiin ja tanssittiin:)[/QUOTE]

No ei oo. Ei yökerho ole lastenpaikka. JA siitä tulee kyllä tietyn kellonajan jälkeen henkilökuntakin muistuttaa..

No ei se varmaan teekään jos hieman alkoholia ottaa tyyliin omalla takapihalla grillatessa, mutta en mäkään lapsia yökerhoon veisi... hiukka eri asia. Ja mun mielestä se ei ole mikään perustelu, että ei ole isovanhempia tai muita, jotka saisi hoitajaksi.

[QUOTE="been there";24164070]kyllä siellä yökerhoissa on mm.syöttötuoleja ja lasten leikkinurkkauksia jonne muksut voi laittaa:)meillä olivat lapset siellä pallomeressä sen aikaa mitä nyt miehen kaa siellä napsuja otettiin ja tanssittiin:)[/QUOTE]

Minkä laivan yökerhossa on syöttötuoleja ja pallomeri ? Ei ainakaan Viikkarin laivoilla ole..
Mä en ottaisi alkoholia jos matkassa on lapsia, etenkään mitään taaperoita, tai ees yks taapero, koska muksu ei tod viihdy yökerhossa aloillaan, eikä lapsi + alkoholi kuulu samaan reissuun. Pari reissua, ja toisella sen taaperon voi sit jättää hoitoon,että voi ottaa niitä drinksuja niin paljon kuin sielu sietää.

Mä oon aina laivalla käydessä käynyt shown katsomassa ja joskus on ollut lapsia mukana toisinaan taas lapset on jääneet isän kanssa hyttiin (nukkumaan). Mun mielestä ainakin showt on lapsillekin sopivia ja en näe pahaksi, jos siinä samalla lasillisen ottaisi. Mielestäni humalatila on se ratkaiseva tekijä, ei se, juoko muiden nähden lasillisen pari vai ei.

• Tykkää
Reactions: NipaNeutroni

Yhteistyössä