Jos kannabis laillistettaisiin, niin käyttäisitkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lakki:
Meillä Suomessa kasvaa maailman parhaimpiin kuuluvia sieniä, joita jokainen voi yrittää etsiä ja käyttää ja terapoida itseään. Ei ole pakko, mutta jos haluaa.

Joo, seksuaalisuus on hyvä tapa vähentää stressiä :)
Tuoksuvalmuskaa en ole maistanut, mutta on kuulemma samaa laatua tryffelien kanssa. Potenssia voi varmaan parantaa muutoinkin, mutta sienestäminen on jo itsessään terapeuttista.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja lakki:
Meillä Suomessa kasvaa maailman parhaimpiin kuuluvia sieniä, joita jokainen voi yrittää etsiä ja käyttää ja terapoida itseään. Ei ole pakko, mutta jos haluaa.

Joo, seksuaalisuus on hyvä tapa vähentää stressiä :)
Tuoksuvalmuskaa en ole maistanut, mutta on kuulemma samaa laatua tryffelien kanssa. Potenssia voi varmaan parantaa muutoinkin, mutta sienestäminen on jo itsessään terapeuttista.

Harmi, että ihmiset ennakkoluulojensa takia missaa paljon hienoja kokemuksia ja iloa! Jos kaikki saisivat seksiä tarpeeksi, olisi maailma paljon parempi paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Harmi, että ihmiset ennakkoluulojensa takia missaa paljon hienoja kokemuksia ja iloa! Jos kaikki saisivat seksiä tarpeeksi, olisi maailma paljon parempi paikka.

Niin, sanotaanhan jo laulussakin, että lisää persettä rättipäille.

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Niin, sanotaanhan jo laulussakin, että lisää persettä rättipäille.

:D Missä laulussa??? Mahtavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ei pidä yleistää jokunen
Mutta kun et voi etukäteen tietää, onko oma fysiikkasi millainen oireiden puolesta. Kun olen nähnyt vierestä, mitä 'harmiton pössyttely' voi olla, niin en todellakaan ottais riskiä. Ei ole niin hyvää kamaa, että riski olisi sen arvoinen. Kokeillut olen kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:
Mua ihmetyttää sellainen, että moni kannabiksen käyttäjä tukee eettisiä arvoja, mutta ei mieti, miten paljon eettistä pahaa on monenkin kannabissätkän takana.

Mitä "eettisesti pahaa" on kotona kasvatetussa kannabiksessa? Kyllä jokaisen tupakan ja alkoholipullon takana on enemmän "eettistä pahaa".

Ei pidä yleistää jokunen
Mutta kun et voi etukäteen tietää, onko oma fysiikkasi millainen oireiden puolesta. Kun olen nähnyt vierestä, mitä 'harmiton pössyttely' voi olla, niin en todellakaan ottais riskiä. Ei ole niin hyvää kamaa, että riski olisi sen arvoinen. Kokeillut olen kyllä.

Miten harmitonta se sitten on?
Olen itsekin suerannut tuota ja samat hemmot kun vetää nappeja ja viinaa, tekisi sen ilman kannabistakin elämässään.
Ei kannabis tee käyttäjästä itsetuhoista, se itsetuhoisuus on olemassa ilman kannabistakin.

Kannabiksen harmiton käyttö on harmitonta, eikä se provosoi mihinkään väkivaltaiseen tai rikollisuuteen, mikäli laillista olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja se joku:
En polttaisi, suvussa hyvin paljon mielisairauksia. Ja ei polttaisi lapsetkaan ja jos polttaisi, katkeaisi välit.

Aika rankkaa tekstii. Hylätä lapsi tuollaisen takia, huhhuh
Aivan kun vakavampia murheita ei elämässä ois, joista jokaisesta voi silti selvitä

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Mites ne jotka ovat vastanneet että eivät käyttäisi eivätkä soisi lapsilleenkaan, mikä on alkoholin suhteen teidän mielipide? Haluaisitteko lapsenne/käyttäisittekö mieluummin itse alkoholia kuin kannabista vai ettekö sallisi sitäkään?

Alkoholi ok silloin tällöin käytettynä, se ei aiheuta riippuvuutta kuten kannabis.

Sano tuo alkoholisteille

Samanlailla sano narkkareille ettei kannabis aiheta riippuvuutta.

Alkoholi ei koukuta sua ekoista kerroista. Aika paljon saat ryypätä että susta holisti tulee. Kannabikseen jää koukkuun melkoisen nopeaan, josta mennään sitten kohti kovempia aineita.

Alkoholi ei koukuta sua ekoista kerroista. Aika paljon saat ryypätä että susta holisti tulee. Kannabikseen jää koukkuun melkoisen nopeaan, josta mennään sitten kohti kovempia aineita.

Ei narkkarit kannabista käytä, eikä kannabis taas tee narkkariksi.
Eiköhän se spiidi tai hepo ole sellaisia jo luonnostaan et koukuttavat, ei siihen kannabista tarvi.
En ainakaan minä ole huomannut koukutusta tai kovempia aineita kannabiksen ympärillä =)

Alkuperäinen kirjoittaja se joku:
En polttaisi, suvussa hyvin paljon mielisairauksia. Ja ei polttaisi lapsetkaan ja jos polttaisi, katkeaisi välit.

Aika rankkaa tekstii. Hylätä lapsi tuollaisen takia, huhhuh
Aivan kun vakavampia murheita ei elämässä ois, joista jokaisesta voi silti selvitä

Kylläl ja tästä asiasta en taivu. MUN talossani huumeita ei suvaita.

Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Mites ne jotka ovat vastanneet että eivät käyttäisi eivätkä soisi lapsilleenkaan, mikä on alkoholin suhteen teidän mielipide? Haluaisitteko lapsenne/käyttäisittekö mieluummin itse alkoholia kuin kannabista vai ettekö sallisi sitäkään?

Alkoholi ok silloin tällöin käytettynä, se ei aiheuta riippuvuutta kuten kannabis.

Sano tuo alkoholisteille

kyllähän sitä alkoholiakin otetaan toisen kerran koska ekalla kerralla oli kivaa tai jotain. Ja siitä se lähtee, juodaan vaikka kerran kuussa tai joka perjantai tai milloin mitenkin. Jotkut ottaa jokapäiväiseksi tavaksi, joku ottaa juhannuksena. Miten se nyt sitten eroaisi siitä että saman tekee kannabiksen kanssa?

Kyllä mä kannabiksen laillistamista kannattaisin, varsinkin jos alkoholi samalla kiellettäs. Alkoholi aiheuttaa enemmän väkivaltasta käyttäytymistä ja on kropalla vaarallisempaa. Sekin olis kiva kun ei olis krapulaa niin jaksais seuraavana päivänä olla ihan normaalisti lasten kanssa.

Tuota kun moni sanoo että kannabis aiheuttaa mielisairauksia, niin oletteko sitä mieltä, että alkoholi ei niitä aiheuta? Itse tunnen monta juoppohullua ja masentunutta alkoholistia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
En käyttäisi, vajaa 30 vuotta pärjännyt ilman huumeita ja ajattelin jatkossakin.
Ja olisin pettynyt jos lapseni alkaisivat moista moskaa käyttämään.

Aika hyvin! Mä en ehkä pystyis... esim. ilman kahvia varmaan hajoisin, ja kyllä mä tykkään välillä saunasiiderinkin juoda.

Mä en miellä saunasiideriä huumeeksi.
Mut enpä rupea tästä väittelemään. :)

Ei sen enempää väittelyä, mutta mielenkiinnosta kysyn, että millä perusteella sä luokittelet sitten huumeet? Tai että mitkä on sulle huumausaineita?

myös alkoholi ja tupakka on luokiteltavissa huumaaviksi aineiksi, jossain alkon esitteessäkin se luki :)

Jos laillistettaisiin niin en polttaisi koska menee pää niin kauheeseen kuntoon. Ja tulee paha olo.
Ja jos olisi lapsestani kyse niin kanta olisi sama kuin tupakanpolttoonkin, eli en pitäisi siitä ollenkaan.

tarkoitetaanko tuossa alkuperäsessä kysymyksessä että mitä ajattelis aikuisen lapsensa kannabiksen käytöstä vai alaikäisen lapsen? Kun eihän se nyt laillista olisi alaikäisille vaikka muuten oliskin.

Ei pidä yleistää jokunen

Olen itsekin suerannut tuota ja samat hemmot kun vetää nappeja ja viinaa, tekisi sen ilman kannabistakin elämässään.
Ei kannabis tee käyttäjästä itsetuhoista, se itsetuhoisuus on olemassa ilman kannabistakin.

Kannabiksen harmiton käyttö on harmitonta, eikä se provosoi mihinkään väkivaltaiseen tai rikollisuuteen, mikäli laillista olisi.

Tuo harmittomuus juttu oli aiempaan postaukseeni siitä, että lähipiirissä kannabis sai dopamiinintuotannon päälle, paha skitsofrenia joka päättyi itsariin. Eli ei niin harmitonta pikku pössyttelyä.

Ja tuohon kotona viljeltyyn, niin ei tod kaikki ole kotikamaa.

Ei pidä yleistää jokunen

Tuo harmittomuus juttu oli aiempaan postaukseeni siitä, että lähipiirissä kannabis sai dopamiinintuotannon päälle, paha skitsofrenia joka päättyi itsariin. Eli ei niin harmitonta pikku pössyttelyä.

Ja tuohon kotona viljeltyyn, niin ei tod kaikki ole kotikamaa.

No, jos kotikasvatus olisi laillista, niin ei tarvitsisi enää olla tekemisissä mafiadiilereitten kanssa, vai?

Yhteistyössä