Jos kannabis laillistettaisiin, niin käyttäisitkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuohon psykoosijuttuun saa helposti selvyyden kun tilaa dna testin USAsta. Siinä näkyy kaikki piilevät sairaudet (psykoosi ym.). Jos on psykoosiin taipuvainen niin kannattaa alkoholiakin juoda kohtuudella ettei iske juoppohulluus. Kannabistakin vain todella pieniä määriä aluksi että löytyy se oma raja.

En kyllä itse käyttäisi ellei tulisi tilannetta että tarvitsisi kipulääkkeitä, mutta en myöskään vastusta laajempaa lääkekäyttöä tai viihdekäyttöä jos joku niin haluaa.

Kyllä, jos olisi kipua tai stressiä, on se aika luonnollinen lääke, vaikka ennen olin eri mieltä, mutta meksikolainen kultuuri muutti mun mielipiden kokonaan, siellä ne juo sen ihan kun tavallinen tee ja hyvää tekee ;) jopa lääkärit voivat suositella sen, jos on stressiä tai kivut ja on se parempi kun kemikaalit, eikä jää edes koukkuun jos ei polttaa

No tuskinpa aloittaisin käyttämään. Paitsi jos kivut tästä yltyy, ja elämä menisi tosi tuskalliseksi ja tympeeksi. Silloinkin kyllä ottaisin mieluummin napin otsaan, kun jäisin kärsimään.

Uusimmat

Yhteistyössä