di mi
No se onkin tosi kova homma...niin ei tarvitse tulla tuonne alas ulko-ovea avaamaan.
No se onkin tosi kova homma...niin ei tarvitse tulla tuonne alas ulko-ovea avaamaan.
Ei varmaankaan. Kunhan ihmettelemme, mitä tässä ketjussa oikein kirjoitellaan, miksi Akaatti alun perin kirjoitti asiasta ja miksi Tuulipuku vastaili samaan ketjuun istuessaan siinä samassa pikkuruisessa kämpässä sen sijaan, että he olisivat selvittäneet asiaa siellä keskenään ihan kasvotusten.Tuota, ymmärsinkö oikein, ettei osa vastanneista koe tarpeelliseksi siivota kotiaan itse kutsumiaan yövieraita varten..?
Miksi vain pieni totuudensiemen, mutta paljon liioittelua ja suurentelua? Mitä hän ajaa sillä takaa? Onko kyse vain huomiontarpeesta?Olisin voinut syödä riippuen siitä olisiko ollut muuta ruokaa/olisiko ollut nälkä. Näissä Akaatin kirjoituksissa on kyllä pieni totuudensiemen mukana mutta myös aikamoista liioittelua ja asian suurentelua.
Joo eli Akaatti, sarjoita lukko uudestaan, avaimia et takaisin tuu saamaan.Voin antaa avaimen takaisin jos niin vaaditaan. Ei ole vielä sellaista vaatimusta tullut. Ja taitaa olla helpompaa että minulla on avain niin ei tarvitse tulla tuonne alas ulko-ovea avaamaan.
Kuka noin tekis? Maksoi asunnon itse tai ei niin en ihan tajua?niin onko muilla ihmisillä mielestäsi oikeus haukkua sitä asuntoa ja puuttua jatkuvasti asunnon siisteystasoon?
No ei tarvitse myöskään minun odotella tuolla ulkosalla jos ei juuri silloin ole kotona tai miettiä aikataulua ja saapumista sen mukaan milloin on kotona.No se onkin tosi kova homma...
Mitä jos menisit siskollesi kyläilemään vain silloin, kun hän on kotona? Ja noin muutoin....olipa kyse kuinka tutusta ihmisestä tahansa, toisen kotia ei ole tarpeellista alkaa arvostelemaan. Vaikka sua ottaisikin sotku päähän, niin a) lähde omaan kotiisi tai b ) pidä mölyt mahassa. Niin muutkin ihmiset kyläillessään tekevät.No ei tarvitse myöskään minun odotella tuolla ulkosalla jos ei juuri silloin ole kotona tai miettiä aikataulua ja saapumista sen mukaan milloin on kotona.
No aika pahasti taitaa reagoida suuttuessaan. Oletko huolestunut?Suutuspäissään kirjoittelee näitä liioittelevia juttuja.
Niin taisit kirjoitella itsekin Eilen kämppä oli ihan sikolätti, mutta tänään sun mielestäsi siellä voisi asua lapsenkin kanssa.Suutuspäissään kirjoittelee näitä liioittelevia juttuja.
Näin.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26755931:Mitä jos menisit siskollesi kyläilemään vain silloin, kun hän on kotona? Ja noin muutoin....olipa kyse kuinka tutusta ihmisestä tahansa, toisen kotia ei ole tarpeellista alkaa arvostelemaan. Vaikka sua ottaisikin sotku päähän, niin a) lähde omaan kotiisi tai b ) pidä mölyt mahassa. Niin muutkin ihmiset kyläillessään tekevät.
Meillä ei ole ikinä niin sotkuista, että varten vasten pitäisi alkaa siivoamaan, kun yövieraita tulee.Tuota, ymmärsinkö oikein, ettei osa vastanneista koe tarpeelliseksi siivota kotiaan itse kutsumiaan yövieraita varten..?
Käsittääkseni Akaatti ei ole pyytänyt sinua kylään, häntä häiritsee kun tulet kutsumatta omilla avaimillasi, ja hän on yrittänyt saada sinut lähtemään? Miksi et vain anna niitä avaimia ja lähde?Voin antaa avaimen takaisin jos niin vaaditaan. Ei ole vielä sellaista vaatimusta tullut. Ja taitaa olla helpompaa että minulla on avain niin ei tarvitse tulla tuonne alas ulko-ovea avaamaan.
No se Mutta kun jossain vaiheessa sai sen käsityksen, että kyseinen asunto oli täysi kaaos.Meillä ei ole ikinä niin sotkuista, että varten vasten pitäisi alkaa siivoamaan, kun yövieraita tulee.
Eilenkin olisin ollut sitä mieltä että lapsen kanssa voi asua. Mutta siis minulle itselleni asunto olisi liian sotkuinen.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26755941:Niin taisit kirjoitella itsekin Eilen kämppä oli ihan sikolätti, mutta tänään sun mielestäsi siellä voisi asua lapsenkin kanssa.
Keskellä yötä?Tämä ketju on aloitettu 21.58 Hyvin olisitte ehtineet ihan kasvotusten ilman nettiä keskustelemaan ennen keskiyötä.Keskellä yötä en ala asioita puimaan. Nettiin tulin katsomaan mitä on kirjoittanut kun arvasin heti että tänne tulee joku juttu.