....
Et oo tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26753302:Ei ole normaalia. Kun aikoinaan työskentelin kotisairaanhoidossa, niin monasti ensikäynneillä mielenterveysongelmista kärsivien asunnot olivat juuri tuollaisessa kunnossa. Omaiset ottivat yhteyttä, kun eivät enää tienneet, mitä muutakaan tekisivät läheisensä auttamiseksi.
Siis yksin asuvan on pakko jatkuvasti olla imuroimassa ja tiskaamassa. Miksi?
sen takiako että joku idiootti-läheinen saattaa joku hassu päivä tulla omilla avaimillaan sisään valittamaan?? Ei voi olla todellista.
Itse en koe olevani mielenterveyspotilas, mutta siltikään en näe mitään järkeä siinä jatkuvassa puunailussa, jos ainoastaan MINÄ näen sen jäljen. Vähän samalla tavalla kuin yksin itselleen ei jaksa mitään hurjaa juhlaillallista laittaa, tai pukea hienoja vaatteita pelkästään itselleen ilman mitään kummempaa syytä.
Onko se oikeasti joltain henkilöltä pois jos vaikka hiuksia on lavuaarissa tai tiskit on keittiössä? Itse siivoan jos tiedän että vieraita on tulossa, mutta jos joku urpo tulis kutsumatta omilla avaimillaan, niin saakoot sitte itte siivota jos niin kovasti harmittaa jotkut hiton tiskit tai pölyinen tv-ruutu.