"öööö"
no voi jumalauta, mammoja taas vedätetään..yks ja sama henkilöhän toi on.. sen näkee ja huomaa jo sokeekin persreillään tosta tyylistä.. hohoi..
Eivät tekisi mitään helvettiä. Ei vieraimmille ihmisille voi olla niin vihainen tai ilkeä. Ei Tuulipukukaan kenenkään muiden asuntojen siisteydestä valita, vaikka monella muulla on paljon siivottomampi asunto. Tämä ei edes ole sotkuinen, siis missä itse asun.Olet Akaatti sanonut, että siskosi on paras ystäväsi.
Jos välit parhaaseen ystävään on tuollaiset, niin en halua edes kuvitella millaiseksi helvetiksi vähemmän hyvät ystävät, kaverit, tuttavat saati sitten viholliset elämäsi tekisivät.
No, jokainen kaivaa oman hautansa. Sinä kaivat sen olemalla jotenkin sairaalloisen riippuvainen siitä, että saat paskaa niskaan sukulaisiltasi. Sillä sinähän voisit vain heivata heidät ulos asunnostasi ja elämästäsi, jos haluaisit. Mutta et halua. Ja siinäpä olisi jollekin psykologille työsarkaa selvitettäväksi: miksi et halua eroon heistä?
sitten jäisi hänelle vain palstakaverit. siis netti.Olet Akaatti sanonut, että siskosi on paras ystäväsi.
Jos välit parhaaseen ystävään on tuollaiset, niin en halua edes kuvitella millaiseksi helvetiksi vähemmän hyvät ystävät, kaverit, tuttavat saati sitten viholliset elämäsi tekisivät.
No, jokainen kaivaa oman hautansa. Sinä kaivat sen olemalla jotenkin sairaalloisen riippuvainen siitä, että saat paskaa niskaan sukulaisiltasi. Sillä sinähän voisit vain heivata heidät ulos asunnostasi ja elämästäsi, jos haluaisit. Mutta et halua. Ja siinäpä olisi jollekin psykologille työsarkaa selvitettäväksi: miksi et halua eroon heistä?
Se on jännä, että näissä vastauksissa on aina tietty täsmällisyys, mutta kun purat mieltäsi, ne ovat täysin sekasortoisia.Eivät tekisi mitään helvettiä. Ei vieraimmille ihmisille voi olla niin vihainen tai ilkeä. Ei Tuulipukukaan kenenkään muiden asuntojen siisteydestä valita, vaikka monella muulla on paljon siivottomampi asunto. Tämä ei edes ole sotkuinen, siis missä itse asun.
Ok. Mutta käsittänet, ettei useimpien mielestä ole normaalia, että kaksi samassa pienessä asunnossa istuvaa henkilöä kinaa moisesta asiasta netin välityksellä ja saa aikaan näin suuren jutun.Kahdestaan oltiin, mutta on myös muut asiasta valittaneet, siksi oli monikkomuoto. Aloituksen tein siksi, kun ajattelin kysyä onko muiden mielestä tuo normaalia, että haukutaan asuntoa, jossa ei itse asuta.
Jännä, että tähän ap ei voi vastata, mutta kaikkiin muihin kysymyksiin kyllä..Alkuperäinen kirjoittaja vieras";26767433][size="6:miksi et ota avaimia pois??[/size]
Emme asu yhdessä emmekä tee kaikkea yhdessä.Näillä on samanlainen vinoutunut ihmissuhde kuin esim. väkivaltaisen puolison kanssa asuvilla usein on siihen puolisoonsa. Ei osata katkaista sitä napanuoraa, ei päästää irti, vaan kun myrsky on taas pariksi päiväksi laantunut selitellään tapahtunut itselle parhain päin.
Oikeasti vaikuttaa olevan tosi yleistä erityisesti naispuolisten kaksosten suhteissa tuollainen vääristynyt riippuvuussuhde toiseen. Tunnen kolme kaksoisparia, jotka kaikki ovat jääneet napanuorastaan kiinni toiseen. Asuvat yhdessä vielä lähemmäs kolmikymppisinä, eivät omaa paljoa kavereita, tekevät lähes kaiken yhdessä ja yhdet ovat tehneet jopa yhteisen deittiprofiilin
Mä olenkin sitä mieltä, että kaksosten vanhempien pitää jo pienenä vahvistaa lasten yksilöllistä identiteettiä mahdollisimman paljon. Opettaa kulkemaan ja tekemään juttuja yksin, kehittämään omaa persoonaa eikä mitään jakautunutta kaksospersoonaa, missä puetaan samat vaatteet päälle, laitetaan tukka samalla tavalla, halutaan aina samoja juttuja ja puhutaan jollain kaksoskielellä. Se on ehkä söpöä kun lapset ovat alle kouluikäisiä, mutta sitten jo aika hämärää.
Akaattikin voisi ihan hyvin ottaa ne avaimet pois siskoltaan ja muulta suvulta, mutta ei, paljon kivempihän se on saada draamaa elämään.
Ei ole tarvetta siihen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras";26767433][size="6:miksi et ota avaimia pois??[/size]
Sitten on kaiketi turha ruikuttaa, jos orjuuttavat sukulaiset tulee omin luvin kotiisi arvostelemaan ja syömään suklaat?Jos avaimia ei heillä olisi, niin itse saisit päättää milloin ja ketä sinne päästät.Ei ole tarvetta siihen.
Ihmisille voi antaa myös toisen mahdollisuuden.Sitten on kaiketi turha ruikuttaa, jos orjuuttavat sukulaiset tulee omin luvin kotiisi arvostelemaan ja syömään suklaat?Jos avaimia ei heillä olisi, niin itse saisit päättää milloin ja ketä sinne päästät.
Montako mahdollisutta sukulaisesi ovat saaneet?En tiedä montako vuotta sukulaisesi ovat ärsyttäneet ja saaneet sut vahingoittamaan itsesi/ tavaroita, mutta normaali ihminen olisi pistänyt välit poikki ensimmäisen kerran jälkeen.Ihmisille voi antaa myös toisen mahdollisuuden.