Jos ihminen maksaa itse asumiskulunsa

"Mä"
Tuota, ymmärsinkö oikein, ettei osa vastanneista koe tarpeelliseksi siivota kotiaan itse kutsumiaan yövieraita varten..?
Ei varmaankaan. Kunhan ihmettelemme, mitä tässä ketjussa oikein kirjoitellaan, miksi Akaatti alun perin kirjoitti asiasta ja miksi Tuulipuku vastaili samaan ketjuun istuessaan siinä samassa pikkuruisessa kämpässä sen sijaan, että he olisivat selvittäneet asiaa siellä keskenään ihan kasvotusten.

Kuten sanoin, varsin erikoinen parivaljakko.
 
[QUOTE="Mä";26755862]Miksi vain pieni totuudensiemen, mutta paljon liioittelua ja suurentelua? Mitä hän ajaa sillä takaa? Onko kyse vain huomiontarpeesta?[/QUOTE]

Suutuspäissään kirjoittelee näitä liioittelevia juttuja.
 
"Mä"
[QUOTE="mimi";26755876]Siis häh - onko täällä joku sisarusriita käynnissä? Tai eli mielikuvituspersoonien riita?[/QUOTE]

No siis eilen nämä sisarukset kirjoittivat tähän samaan ketjuun ja arvostelivat toisiaan, istuivat siis samassa kämpässä. Normaali ihminen - anteeksi vaan Tuulipuku ja Akaatti - selvittäisi asioita keskenään kasvotusten, eikä netin kautta, vieri vieren samassa kämpässä. Aika erikoista tai sitten on nettiriippuvuus kehittynyt pahaksi.
 
Keittiönoita
No ei tarvitse myöskään minun odotella tuolla ulkosalla jos ei juuri silloin ole kotona tai miettiä aikataulua ja saapumista sen mukaan milloin on kotona.
Mitä jos menisit siskollesi kyläilemään vain silloin, kun hän on kotona? Ja noin muutoin....olipa kyse kuinka tutusta ihmisestä tahansa, toisen kotia ei ole tarpeellista alkaa arvostelemaan. Vaikka sua ottaisikin sotku päähän, niin a) lähde omaan kotiisi tai b ) pidä mölyt mahassa. Niin muutkin ihmiset kyläillessään tekevät.
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
"Mä"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26755931:
Mitä jos menisit siskollesi kyläilemään vain silloin, kun hän on kotona? Ja noin muutoin....olipa kyse kuinka tutusta ihmisestä tahansa, toisen kotia ei ole tarpeellista alkaa arvostelemaan. Vaikka sua ottaisikin sotku päähän, niin a) lähde omaan kotiisi tai b ) pidä mölyt mahassa. Niin muutkin ihmiset kyläillessään tekevät.
Näin.
 
"vieras"
Voin antaa avaimen takaisin jos niin vaaditaan. Ei ole vielä sellaista vaatimusta tullut. Ja taitaa olla helpompaa että minulla on avain niin ei tarvitse tulla tuonne alas ulko-ovea avaamaan.
Käsittääkseni Akaatti ei ole pyytänyt sinua kylään, häntä häiritsee kun tulet kutsumatta omilla avaimillasi, ja hän on yrittänyt saada sinut lähtemään? Miksi et vain anna niitä avaimia ja lähde?
 
[QUOTE="vieras";26755966]Käsittääkseni Akaatti ei ole pyytänyt sinua kylään, häntä häiritsee kun tulet kutsumatta omilla avaimillasi, ja hän on yrittänyt saada sinut lähtemään? Miksi et vain anna niitä avaimia ja lähde?[/QUOTE]

Ei se ap kyllä ainakaan mun käsittääkseni ole yrittänyt siskoaan saada lähtemään, ei edes vastaa, kun on kysytty miksei heitä siskoaan ulos ja ota avaimia samalla itselleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26755941:
Niin taisit kirjoitella itsekin :) Eilen kämppä oli ihan sikolätti, mutta tänään sun mielestäsi siellä voisi asua lapsenkin kanssa.
Eilenkin olisin ollut sitä mieltä että lapsen kanssa voi asua. Mutta siis minulle itselleni asunto olisi liian sotkuinen.
 
"hmm"
Kaikella kunnioituksella, Akaatti, onko vastauksella sulle mitään väliä? Joko jonku mielestä sulla on likaista tai sitten ei ole. Jonkun mielestä on ok sanoa ja toisen mielestä ei.So? Pidä avaimet itselläsi ja ovi kiinni. Siivoa jos kommentit ottaa kupoliin, ole siivoamatta jos ei ota. Asioista ei tarvitse tekemällä tehdä niin isoja.
 
[QUOTE="vieras";26755966]Käsittääkseni Akaatti ei ole pyytänyt sinua kylään, häntä häiritsee kun tulet kutsumatta omilla avaimillasi, ja hän on yrittänyt saada sinut lähtemään? Miksi et vain anna niitä avaimia ja lähde?[/QUOTE]

No kyllä tällä kertaa ihan itse pyysi enkä ole koskaan kutsumatta tullut.
 
[QUOTE="Mä";26755926]No siis eilen nämä sisarukset kirjoittivat tähän samaan ketjuun ja arvostelivat toisiaan, istuivat siis samassa kämpässä. Normaali ihminen - anteeksi vaan Tuulipuku ja Akaatti - selvittäisi asioita keskenään kasvotusten, eikä netin kautta, vieri vieren samassa kämpässä. Aika erikoista tai sitten on nettiriippuvuus kehittynyt pahaksi.[/QUOTE]

Keskellä yötä en ala asioita puimaan. Nettiin tulin katsomaan mitä on kirjoittanut kun arvasin heti että tänne tulee joku juttu.
 
"mimi"
Mä en kyllä tykkäis että yhtään kukaan tulee kutsumatta omilla avaimilla sisään mun kotiin. Vara-avaimen voisin siskolleni viedä, mutta ei se sitä kyllä ilman erikoistilannetta saisi käyttää. Ja jos alkais arvostelemaan mun siivoamista, niin sit voitais tavata ulkona tai siskon luona. :)
 
"Vieras"
Teillä on ihan sairas suhde. Mitä teidän lapsuudessa tapahtui? Onko ihan varma, et teitä tai Akaattia ole hakattu tai hyväksikäytetty?

Luitko, Tuulipuku täältä, että Akaatti sanoi haluavansa tapoaa sinut? Hän kertoi myös, että te ette lopeta, ennenkuin hän vuotaa verta. Oli kuulemma uhannut hirttää itsensä vyöllä.

Kuulemma auot myös päätäsi, jos Akaatti käyttää aurinkolaseja. Mitä tämä on?
 

Yhteistyössä