JOS haluaisit olohuoneeseesi jotain uudistusta niin miten sen tekisit EDULLISESTI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Sanotaan nyt vaikka että ois satanen käyttää siihen niin miten muokkaisit olohuonettasi?
Sohvaahan sillä rahalla ei saa mutta ainakin meillä tuntuu sille että sohva on just se mihin haluaisin uudistusta. Päälliset ei pysy paikoillaan.

Osta joku kivan värinen torkkupeitto siihen ja pari tyynyä tai uudet tyynyliinat jo oleviin sohvatyynyihin. Verhot, matto, uusi taulu... käy kirpparilta etsimässä jotain tekstiilejä tai koriste-esineitä. Jos sulla on kirjahylly niin vaihda siinä tavaroiden paikkaa, pinoa kirjat vaihteeksi päälekkäin

kierrätyskeskus kirpputorit sieltä saa sohvaa jos sattuu osumaan sopiva silmiin.Tietty sitten joku tekniikka että päälliset pysys paikallaan.Meillä meni olkkarin tapetteihin tosi vähän ku löydettiin alesta 4.90 rulla tapetit.Mies teki itse tv:llä yms.hyllyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Tapetoisin :D

Ei ole edullista puuhaa, satasella ei välttämättä saa edes itse tapetteja ja kun siihen lisätään liimat/liisterit, mahdollinen pohjamaalaus ja pakkeloinnit, niin helposti tulee hintaa aika palljon.

Alkuperäinen kirjoittaja juuri tänään tapetoitu:

Ei ole edullista puuhaa, satasella ei välttämättä saa edes itse tapetteja ja kun siihen lisätään liimat/liisterit, mahdollinen pohjamaalaus ja pakkeloinnit, niin helposti tulee hintaa aika palljon.

huutonetistä esim saa halvalla tapettia ja justiinsa ostettiin isot kasat tapettia 50 senttiärulla ihan asiallisesta liikkeestä...kysyttiin onko ylijäämä/jämä rullia ja niitähän sitten oli isot kasat:)

Mä saan :whistle:

Pakkeloida ei ees kannata, siinä ei oo mitään järkee.

Alustapetti tasoittaa ja sitte tapetti siihen, maalia tietty pikkasen kanssa. :D

Mä hakisin uuden maton, saisin haluamani alle satasella, ja vielä jäisi rahaa muutamaan fleece-kankaiseen torkkupeittoon. Meillä pitää siis joka kundilla olla omansa. Ja mulla on talvella punaiset ja näin keväällä turkoosit / vaaleansiniset, mut nää alkaa olla melko kulahtaneet!

Tällä hetkellä olen sen verran tyytyväinen olkkariin että ostaisin uuden ison maton vaan lattialle. Muuten käyttäisin varmaan sen satkun koristetyynyihin ja uusiin verhoihin...sillä saa jo ilmettä muutettua plajon

Satasellahan saa jo vaikka mitä;)
*tapetoisin/maalaisin seinät tai seinän (useimpaa perustapeettia voi maalata)
*uudet verhot (tarjouskangasta ja itse ommellen)
*viherkasveja (jos ei vielä ole)
*sisustuksen yksinkertaistaminen: kaikki turhat pois näkyvistä. Kaiken ihanankaan ei tarvitse olla koko ajan näkyvillä...sisustusesineitä voi vaihdella vuodenaikojen mukaan
*huonekalujen paikan vaihtaminen (piristää kummasti)

Alustapetti tasoittaa ja sitte tapetti siihen, maalia tietty pikkasen kanssa. :D

Käsittääkseni se alustapetti ei ole ihan ilmaista?!

Mä ostaisin uuden maton Ikeasta (39?), uudet verhot samaisesta paikasta (19?), verhosen kanssa saman sävyiset sohvatyynyt ja torkkupeiton parillakympillä ja parilla kympillä vielä pikkupurkin maalia, jolla sutisin seinät.

Alkuperäinen kirjoittaja tänään tapetoinut:

Käsittääkseni se alustapetti ei ole ihan ilmaista?!

Ison rullan saa sopuhintaan.

Mutta oli kai kyse siitä mitä VASTAAJA, eli esim meikä tekis satasella olkkariin. En ajatellu, mitä ap voi vastaavassa tilanteessa haluta/saada jne jne. :xmas:

Yhteistyössä