T
tukkaongelma
Vieras
mun mielestä mä näytän ihan törkeeltä lyhyillä hiuksilla.. tai no, nyt ne on just ja just olkapäille asti. Oon ollu aina sitä mieltä että minkäänlaisia pidennyksiä en halua, mutta mietin että jos sittenkin.. Siis ihan vaikka sellaset jotka tulee jollain "kammalla" tms kiinni ? Siis sellaset mitkä voi ottaa poiskin...
MUTTA mulla ois muutama kysymys..
-löytyykö mistään edullisesti? Tuntuu olevan niin paljon hintaa..
-sopiiko mitkään kun mulla on luonnonkiharat/laineikkaat hiukset (riippuu miten kuivaan ne, jos puristelee niin saa kunnon kiharat)?
-Paljonko pidennyksiä tarvii kun mulla on paksut hiukset? kaverin pidennyskiä kerran kokeilin niin näytti typerälle kun ne oli liian ohuet...
-Kuluuko hiukset jotenkin jos tommosia käyttää päivittäin? Haluaisin siis samalla kasvattaa omia hiuksiani.
Kiitos jo jos joku viitsii vastata
MUTTA mulla ois muutama kysymys..
-löytyykö mistään edullisesti? Tuntuu olevan niin paljon hintaa..
-sopiiko mitkään kun mulla on luonnonkiharat/laineikkaat hiukset (riippuu miten kuivaan ne, jos puristelee niin saa kunnon kiharat)?
-Paljonko pidennyksiä tarvii kun mulla on paksut hiukset? kaverin pidennyskiä kerran kokeilin niin näytti typerälle kun ne oli liian ohuet...
-Kuluuko hiukset jotenkin jos tommosia käyttää päivittäin? Haluaisin siis samalla kasvattaa omia hiuksiani.
Kiitos jo jos joku viitsii vastata