pidennykset kihariin hiuksiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kikkurakakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kikkurakakkara

Vieras
Mulla on hiustenpidennykset aitoa hiusta. Suorat ovat ja just oikean väriset. Mietin nyt vvaan et onko mahdoton ajatus laittaa niitä vähän yli olkapäiden oleviin luonnonkihariim hiuksiin? Ihan kampaajalle menisin laittamaan. Sellaisia laineikkaita pidennyksiä mietin ensin mutta en mistään löytänyt sopivan värisiä. Hiukseni ovat sellaiset että jos föönaan harjan kanssa tai ahkerasti harjaan suihkun jälkeen vähän väliä niitten kuivuessa, niistä tulee aika suorat. Jos annan vapaasti kuivua, tulee kiharat/laineikkaat ja jos niitä puristelee suihkun jälkeen niin näyttää siltä ku ois ollu pienet rullat päässä. Ja sit vielä sellanen kysymys että voisko noihin pidennyksin tehdä permanenttilaineita tms? Jotain loivia kiharoita? Muutenki onko kokemusta pidennyksistä kiharissa hiuksissa?

Minulla on juuri tuo viritys päässäni. Suorat 40cm sinetit luonnonkiharassa hiuksessa. Eihän siitä mitään tule, jos ei muotoile, suorista tai tee itse raudalla laineita omiin sekä jatkoihin. Varsinkin suihkun jälkeen oma kihara puskee todella vahvasti syrjäyttäen jatkot, näkee todella selvästi jatkot ja oman hiuksen rajan.
Sum summarum, vaatii laittoa joka päivä mutta en vaihtaisi poiskaan! Ja kampaajalla huollatan sekä värjään säännöllisesti.

Kyllä luonnonkihariin saa hyvin pidennyksen. Simply natural -merkiltä löytyy suoran lisäksi sellainen kiharampi, vähän niin kuin laineikas. On oikein hyvä ja toimii. Moni kampaaja tekee Simplyn hiuksella, joten kannattaa kysästä.

Saa myös luonnonkiharaa/laineikasta pidennyshiusta, kokeilisin sitä.

Usein se pidennys näkyykin niin hyvin siksi kun omistaja ei ole jaksanut suoristaa omaa hiusta ja pidennyshius on tikkusuoraa.

Permanenttiä en lähtisi kokeilemaan, pidennyshius on jo melkoisen käsiteltyä ja siihen vielä tymäkkä permanenttiaine, niin pilalla on. Tai ei ainakaan kestä hyvänä kuin pienen hetken.
Eikä ole mitään ärsyttävämpää kuin pitkä hiustenpidennys joka on takussa ihan koko ajan.