En malta odottaa! Perjantaina minulla ei ole enää pitkiä hiuksia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ollut pitkähiuksinen melkein koko ikäni, joskus teininä minulla oli vähän aikaa polkka, mutta muuten hiukset ovat olleet pitkät.

Nyt on aika leikkauttaa. En tosin halua ihan lyhyitä, vaan mietin pitkää polkkaa tai keskipitkiä.

Nyt sitten jos voisitte pliis linkittää joitain kivoja malleja. Mulla on siis paksut, ruskeat ja erittäin taipuisat hiukset. Voisi sanoa luonnonkiharat, mutta aika usein suoristan, koska kiharat eivät mene nätisti.

[QUOTE="vieras";28913073]Muista leikata kananpersetukka ja värjätä se räväkän punaiseksi.[/QUOTE]Joku violetti tai punainen raitakin riittää. Siihen vielä paksut trendilasit, tennarit ja mauton tatuointi päälle niin avot, ei tule ainakaan miehet tarpeettomasti tyrkyttämään seuraansa.

Mulla on luonnonkiharat hiukset. Ne pitää leikata joko ihan lyhyiksi (niskasta siili) tai jättää tarpeeksi pitkiksi. Sellainen lyhyempi kuin harteille ei toimi. Hiukset taipuu mikä mihinkin ja ovat aina harakanpesän näköiset, vaikka niitä suoristaisi ja laittaisi kuinka.

Riippuu tietysti, kuinka voimakas kihara on. Aikoinaan kasvatin pitkät hiukset, koska ajattelin etteivät jaksa sitten kihartua. No, hyvin jaksoivat. Mulla on sellainen karkea hiuslaatu, joka menee pörröiseksi kostealla tai kun hikoan. Jos sulla on samanlainen, älä missään nimessä leikkaa hartioita lyhyemmälle. Ellet halua menettää järkeäsi niiden laitossa :D

Yhteistyössä