V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hip:Alkuperäinen kirjoittaja hei:koska itse aion lähettää sinne asiamiehen. Ei sinne pakko itse ole mennä.
Voiko rintaperillinen myös ilmoittaa, että ottaa vastaan vain osan perinnöstä vai pitääkö ottaa joko määrätty osa, tai kieltäytyä kokonaan?
Lakiosa on ainakin otettava
Ellet halua jotain perinnön osaa ja haluat kieltäytyä niin joudut kieltäytymään koko hommasta, Et voi esim. kieltäytyä veloista ja ottaa vain asunto-osakkeen vastaan, se on kaikki tai ei mitään. Eikä mitään ole pakko ottaa vastaan.