lapselle perinnöksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepulistajee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jepulistajee

Vieras
tuntuu jotenkin huvittavalta, kun vanhemmat tuntuu elävän elämäänsä sitä varten, että lapsille on sitten perintöä jättää, unohdatteko te itsenne hemmottelun sitten kokonaan, jotta kuollessanne 9-kymppisenä seittemänkymppinen lapsenne saa sen ison ok-talon sieltä perähikiältä perinnöksi :D

joooo, on mullakin ok-talo, mutta en kyllä lasten vuoksi tätä ostanut, vaan ihan muista syistä, itselleni ei perintöä ole tulossa koska vanhempani asuvat vuokralla ja reissaavat talorahoillaan :) mielummin pidäbn heidät itselläni sinne aqsti kun olen itse vanhus ja suon heille ilon nauttia elämästä kuin kärkyn perintöä...

Niinpä niin, kunpa tuon pystyisi sanomaan omille vanhemmillekin. Itse olen talousahdingossa ja tuskin kauheasti apua olis perintöveroja maksella joskus vuosien päästä, yhtä lailla voin skipata sillon koko jutun

Minun isäni ei elänyt säästeliäästi siksi että olisi jättää perintöä, vaan siksi että hänellä itsellään oli turvallisempi olo kun oli oma asunto ja hieman säästöjä.

Ja ei sitä koskaan tiedä kuoleeko se oma vanhempi viisikymppisenä vai neljäkymmentä vuotta myöhemmin. Ei se perinnön saaminen lapselle miinustakaan ole.

Yhteistyössä