K
kysyy
Vieras
kuinka nopeasti tulee tieto mitä siellä on ollut? Jos on tulossa perintöä millä aikataululla ne saa käyttöönsä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hip:Kyllä sun pitää olla kirjoittamassa allekirjoitus papereihin,ennen sitä ei tipu mitään!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hip:Kyllä sun pitää olla kirjoittamassa allekirjoitus papereihin,ennen sitä ei tipu mitään!
On tehty valtakirja
Alkuperäinen kirjoittaja Hip:Niin mut ilman perikunnan osakkaan allekirjoitusta ei tule mitään, eli kunhan nyt ekaks oot allekirjoittamassa...
Alkuperäinen kirjoittaja Hip:Eikös ne muut perikunnan osakkaat voi ilmoittaa vaikka heti mitä perunkirjoituksessa on päätetty?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hip:Niin mut ilman perikunnan osakkaan allekirjoitusta ei tule mitään, eli kunhan nyt ekaks oot allekirjoittamassa...
mutta perunkirjoituksiin en pääse, on toisella puolella suomea. Kuinka nopeast itulee tieto mitä on tulossa?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:koska itse aion lähettää sinne asiamiehen. Ei sinne pakko itse ole mennä.
Voiko rintaperillinen myös ilmoittaa, että ottaa vastaan vain osan perinnöstä vai pitääkö ottaa joko määrätty osa, tai kieltäytyä kokonaan?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:koska itse aion lähettää sinne asiamiehen. Ei sinne pakko itse ole mennä.
Voiko rintaperillinen myös ilmoittaa, että ottaa vastaan vain osan perinnöstä vai pitääkö ottaa joko määrätty osa, tai kieltäytyä kokonaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hip:Eikös ne muut perikunnan osakkaat voi ilmoittaa vaikka heti mitä perunkirjoituksessa on päätetty?
sinne ei mene ketään tuttua joten varmaan asianajaja ilmoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hip:Eikös ne muut perikunnan osakkaat voi ilmoittaa vaikka heti mitä perunkirjoituksessa on päätetty?
sinne ei mene ketään tuttua joten varmaan asianajaja ilmoittaa?
Kelle sinä sen valtakirjan olet antanut?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei:koska itse aion lähettää sinne asiamiehen. Ei sinne pakko itse ole mennä.
Voiko rintaperillinen myös ilmoittaa, että ottaa vastaan vain osan perinnöstä vai pitääkö ottaa joko määrätty osa, tai kieltäytyä kokonaan?
Meilläkin tiedossa iso perintö (aika todennäköisesti) ja haluaisin siirtää ainakin osan lapsilleni suoraan. Onnistuuko se ennen kirjoituksia vai pitäisikö tehdä jo nyt siirto paperi?
Alkuperäinen kirjoittaja Hip:Perunkirjoituksessahan ei vielä tule tietoon mitään perintöä tms. siellä vaan lasketaan omaisuuden arvo ja niinkuin joku jo kirjoitti; jaetaannko omaisuus vai jääkö se jakamattomaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hip:Perunkirjoituksessahan ei vielä tule tietoon mitään perintöä tms. siellä vaan lasketaan omaisuuden arvo ja niinkuin joku jo kirjoitti; jaetaannko omaisuus vai jääkö se jakamattomaksi.
missä tapauksessa ei jaeta? Vainajalla ei ollut lähisukulaisia joten on tehnyt testamentin jossa perintö jaetaan neljälle lähimmälle sukulaiselle ja silti ollaan aika kaukaisia sukulaisia....
Alkuperäinen kirjoittaja Hip:No esim jos perheen isä kuolee ja äiti elossa, niin silloin ei välttämättä omaisuutta jaeta vaan se on äidin käytössä ja halussa hänen kuolemaansa saakka. Ei siis jaeta lapsille, koska äiti vielä elää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hip:No esim jos perheen isä kuolee ja äiti elossa, niin silloin ei välttämättä omaisuutta jaeta vaan se on äidin käytössä ja halussa hänen kuolemaansa saakka. Ei siis jaeta lapsille, koska äiti vielä elää.
ok, mutta entäs jos kaikki perilliset kaukaisia sukulaisia?