Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:Ei se peilikään välttämättä kerro, ei ole aina helppo nähdä syytä.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Tämä on niin totta. Niin monta kertaa huomannut, että toisille on se määrä tärkeämpi kuin laatu. Muakin tosiaan kutsuttu vaikka miksi ystäväksi, vaikka todellisuudessa olen ollut joku vain jolla on lisätty määrää.
On lahja löytää oikenlaisia ihmisiä elämäänsä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Tämä on niin totta. Niin monta kertaa huomannut, että toisille on se määrä tärkeämpi kuin laatu. Muakin tosiaan kutsuttu vaikka miksi ystäväksi, vaikka todellisuudessa olen ollut joku vain jolla on lisätty määrää.
On lahja löytää oikenlaisia ihmisiä elämäänsä.![]()
Niin on. Oikeanlaisia ihmisiä löytää helpommin silloin, kun uskaltaa olla itselleenkin rehellinen. On aito, ei pidä ( ainakaan vääränlaista) kulissia yllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:Ei se peilikään välttämättä kerro, ei ole aina helppo nähdä syytä.
Et kai sä oikeasti ajatellut että sitä katsotaan peiliin?
Sehän on vertauskuvailmaisu siihen, että täytyy tuntea itseään ja tunnistaa oman käyttäytymisensä perimmäisiä syitä, eikä syyttää vain muita.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Täällä on mun mielestä ollut viime aikoina paljon juttua ystävättömyydestä, yksinäisyydestä jne.
Mun mielestä ihmisessä itsessään on myös syytä, kun ei ole ystäviä, mutta asia ilmaistaa usein niin, että syytä ei olisikaan. Täytyisi myös itse katsoa peiliin. Oletko katsonut?
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Täällä on mun mielestä ollut viime aikoina paljon juttua ystävättömyydestä, yksinäisyydestä jne.
Mun mielestä ihmisessä itsessään on myös syytä, kun ei ole ystäviä, mutta asia ilmaistaa usein niin, että syytä ei olisikaan. Täytyisi myös itse katsoa peiliin. Oletko katsonut?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:Ei se peilikään välttämättä kerro, ei ole aina helppo nähdä syytä.
Sehän on vertauskuvailmaisu siihen, että täytyy tuntea itseään ja tunnistaa oman käyttäytymisensä perimmäisiä syitä, eikä syyttää vain muita.
![]()
Ja nimenomaan tuota ajattelisin tarkoitettavan sillä, että peili ei välttämättä sitä kerro. Ihmisten on usein vaikea hyväksyä itsessään tekijöitä, joitten takia heillä ei ole ystäviä. Harva pahansuopainen juoruilija myöntää olevansa sellainen ja sitten voi ihmetellä, kun ei omaa ystäviä.
Ja kyllä mä olen apn kanssa samaa mieltä. Jopa mulla on monta ystävää ja monia hyviä kavereita plus paljon tuttuja :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kovin moni ei ymmärrä:mä tiedän syyn siihen miksi mulla ei ole paljon ystäviä.
mä en kerkiä viettämään heidän kanssaan aikaa, olen vuorotyössä, kolmen lapsen äiti, naimisissa ihanan mieheni kanssa, joten vapaa aikana olen mieluusti perheeni parissa, ja epäsäännöllisten työaikojen vuoksi, silloin kun minulla olisi aikaa tavata ystäviä, niin he ovat itse töissä/koulussa ym.
eli tahtoisin sellaisen ystävän joka ymmärtää mitä on olla suorotyöläinen ja siinä sivussa hoitaa perhettään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niin....:Kyllä syytä on MYÖS itsessä, mutta syytä on MYÖS elinympäristössä/muissa ihmisissä.
Ihmiset osaa olla toisilleen tosi tylyjä ilman syytä.
Alkuperäinen kirjoittaja 43v:Minulla ja monella muullakin varmasti puuttuu sellainen luonteva verkosto elämästä monien muuttojen vuoksi - siinä on yksi yleinen syy yksinäisyyteen - aina pitäisi jaksaa etsiä niitä ihmisiä, uusia ihmisiä.
On minulla ystäviä, mutta eniten kaipaan tuota sukulaisten, pitkäaikaisten tuttujen verkostoa, jota ei joka päiväisessä elämässä ole.
Joo, vikaa on itsessänikin, monta hyvää ystävää olen kadottanut elämän aikana omaa itsekkyyttäni/piittaamattomuuttani.
Juuri näin. Ja jos vielä ei aseta ystävälle mitään erityisiä laatuvaatimuksia (ikä, sukupuoli, ammatti, uskonto, lasten lukumäärä, asuinpaikka jne ) , ystävystyminen on helpompaa.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Niin on. Oikeanlaisia ihmisiä löytää helpommin silloin, kun uskaltaa olla itselleenkin rehellinen. On aito, ei pidä ( ainakaan vääränlaista) kulissia yllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Riina:Olen ehdottomasti sitä mieltä että jos ihmisellä ei ole yhtään ystävää on hänessä jokin vika, joko tahaton tai tahallinen, joka aiheuttaa sen ettei ystävysty tai että karkottaa entiset ystävät.
peesi. en ole saanut lapsuudenkodista tällaista mallia, etttä aikuisilla, vanhemmilla, olisi jotain kavereita joiden kanssa oltaisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Just samoin tuumin minä. Voin minä peiliinkin katsoa, muttei se siitä miksikään muutuAlkuperäinen kirjoittaja outo?:Mä en edes halua ystäviä...tutustun kyllä ihmisiin helposti, mutta en jaksais mitään jatkuvaa kahvittelua ja muuta seuraa..oma perhe on mun paras kaveri![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Juuri näin. Ja jos vielä ei aseta ystävälle mitään erityisiä laatuvaatimuksia (ikä, sukupuoli, ammatti, uskonto, lasten lukumäärä, asuinpaikka jne ) , ystävystyminen on helpompaa.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Niin on. Oikeanlaisia ihmisiä löytää helpommin silloin, kun uskaltaa olla itselleenkin rehellinen. On aito, ei pidä ( ainakaan vääränlaista) kulissia yllä.
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Oon katsonut ja huomannut että olen ihan erilainen kuin moni muu, siinä syy miksi ystäviä ei ympärillä ole ja olen paljon onnellisempi nytOn mulla kuitenkin olemassa mieheni joka on myös ystäväni ja hänen kanssaan on antoisampia keskusteluja kuin kenenkään kanssa on koskaan ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:Ei se peilikään välttämättä kerro, ei ole aina helppo nähdä syytä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Oon katsonut ja huomannut että olen ihan erilainen kuin moni muu, siinä syy miksi ystäviä ei ympärillä ole ja olen paljon onnellisempi nytOn mulla kuitenkin olemassa mieheni joka on myös ystäväni ja hänen kanssaan on antoisampia keskusteluja kuin kenenkään kanssa on koskaan ollut.