Tässä palstassa ei ole mitään järkeä eikä tolkkua!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enkelin eväspussi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enkelin eväspussi

Vieras
Kiusataan, haukutaan, moititaan jne..millaisia ihmisiä maa päällään kantaa?? Onko tämmönen edes"laillista". Ihan karmeeta sontaa...ei kait täällä kukaan tervejärkinen edes viihdy....

Oikeesti, kun ajattelee millasta kielenkäyttöä täällä ihmiset suoltaa toisilleen, loukkaavat tahallaan jne..onks se oikein,mun mielestä ei...jotenkin kamalaa mielestäni lukea kaikkia tämmösiä juttuja,joissa näin tapahtuu..mitä järkeä siinä on?? Aikuiset ihmiset jne?

Minua ei tosin täällä ole haukuttu jne..vielä...,mutta surku käy viattomia ihmisiä, jotka saavat täysin asiattomia kommentteja aloituksilleen jne...aivan naurettavaa...peiliin katsominen paikallaan?

Musta tuntuu et iso osa näistä palstailijoista on joko huononitsetunnon omaavia tai elämäänsä kyllästyneitä.. Ei tosin kaikki, mut aika iso osa.

Jäkytyksellä joskus luen, imetys, kotiäiti vs työäiti, yh:n haukkumiset, lapsen sukupuolen/nimen haukkumis jne ketjuja, ei voi käsittää.

Täältä pääsee pois. Ja totta kai se näkyy, että me kaikki ollaan täälä eri syistä. Motiivit täälä olemiseen on hyvinki erilaiset. Vertaituki, ystävänhaku, ajantappo, pään tyhjennys, paineiden purku, oman hännän nosto.....

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
No eihän täällä kenenkään oo pakko olla, jos ei viihdy, ja jos on kovin herkkä.

no ei varmaankaan tarvitse olla kovinkaan HERKKÄ kuitenkaan..eihän kenenkään tarvitse sietää haukkumista jne,vai?

Ei oo pakko avata kaikkea, mikä eteen tulee. Ja jos on pakko avata, ni ei tarvi ottaa ihan tosissaan. Jos ottaa tosissaan, ni ei kande ottaa henkilökohtaisesti.

Ja mä ainakin oon saanu näiltä ihanilta ihmisiltä vastauksia tyhmiin kysymyksiini täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Ei oo pakko avata kaikkea, mikä eteen tulee. Ja jos on pakko avata, ni ei tarvi ottaa ihan tosissaan. Jos ottaa tosissaan, ni ei kande ottaa henkilökohtaisesti.

Ja mä ainakin oon saanu näiltä ihanilta ihmisiltä vastauksia tyhmiin kysymyksiini täällä.

haukkumistahan ei tarvitse ottaa tosissaan,ei.........

Sitä haukkumista ei saa täältä kitkettyä pois. Ei ikinä. Sen kans pitää elää. Voi yrittää oppia poimimaan täältä ne itelle tärkeät ja merkitykselliset asiat ja antaa loppujen olla.

Ja kun ei välitä huutajista, huutajiltakin puutuu perse ja ne saattaa vaikka hetkeksi hiljetä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

haukkumistahan ei tarvitse ottaa tosissaan,ei.........

niin, ei. E-I.

Yhteistyössä