K
kauhuskenaarioita
Vieras
ja lapset on kyydissä. Niin miten sitten olisi fiksuinta menetellä?
Soittaa taksi paikalle, ja ottaa turvaistuimetkin kyytiin. Mut onko lapsille turvallisempaa istua siinä autossa vai tulla pois? Jos esim. auto hajoaa vilkkaasti liikennöidyllä tiellä ja sen saa juuri ja juuri tienreunaan..
Soittaa taksi paikalle, ja ottaa turvaistuimetkin kyytiin. Mut onko lapsille turvallisempaa istua siinä autossa vai tulla pois? Jos esim. auto hajoaa vilkkaasti liikennöidyllä tiellä ja sen saa juuri ja juuri tienreunaan..