Jos 19-vuotiaalla naisella/tytöllä on suhde (seksisuhde) n. 45-vuotiaan miehen kanssa...

  • Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kyllä siinä on molemmat pikkasen outoja. En ymmärrä suoraan sanoen. Tyttö hakee isähahmoa ja suojaa, keski-ikäinen mies kaipaa balsamia haavoilleen, potee ehkä ikäkriisiä. Ei kait siinä, JOS molemmat on tyytyväisiä, mutta kyllä tuo ihmetyttää.
 
vieras
no en mä tiedä, onhan toi ikäero aika suuri.. ajattelisin varmaan et mahtaa joskus syntyä suuriakin näkemyseroja jos suhde jatkuu. ai niin joo se olikin seksisuhde.. fetissi vanhoisin miehiin... ?
 
Viblsp
Tänään siis tuli puheeksi ikä ja mies totesi että olisitko 5-kymppisen kanssa. Tokaisin että olen ollutkin. En tosin sitten kertonut siitä n. 55-vuotiaasta tapauksesta, mutta n. 45-vuotiaasta. Avomies oli juuri jättänyt parin vuoden suhteen jälkeen, itkin ja kaipasin muutaman päivän. Sitten tapasin tuon 45-vuotiaan. Se siis oli yliluutnantti, ehkä se sitten vetosi.

Mutta juu, ilmeisesti siis ns. sairasta useimpien mielestä. Ainakin niiden, jotka ajattelevat 19-vuotiaan sinisilmäisenä ja kokemattomana. =)
 
Mä tunnen yhden pariskunnan, jossa vaimo on 35 vuotta nuorempi kuin mies - nuorempi kuin miehen lapset hänen ensimmäisestä avioliitostaan :) Yhdessä on oltu vuosikaudet, ja rakkauden hedelmiäkin on pari siunaantunut. Ajatukseni tästä suhteesta ovat perin negatiiviset, koska tämä mies on aina "harrastanut" nuoria naisia ja miehen ikääntyessä naiset ovat koko ajan vain nuorentuneet :x
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja skunkki:
Mä tunnen yhden pariskunnan, jossa vaimo on 35 vuotta nuorempi kuin mies - nuorempi kuin miehen lapset hänen ensimmäisestä avioliitostaan :) Yhdessä on oltu vuosikaudet, ja rakkauden hedelmiäkin on pari siunaantunut. Ajatukseni tästä suhteesta ovat perin negatiiviset, koska tämä mies on aina "harrastanut" nuoria naisia ja miehen ikääntyessä naiset ovat koko ajan vain nuorentuneet :x
:/ Jos huvikseen vaihtaa naisia niin paska! Mutta niin, omalta osaltani voin sanoa, että mulla oli jo enemmän kokemuksia miehistä kuin sillä yliluutnantilla :p naisista. Eli kymmeniä jo silloin. :)

Oli ns. tasapainoinen seksisuhde, hän antoi mulle mitä kaipasin, minä taas hälle mitä hän kaipasi. Ei siis mitään puhetta siitä, että "likainen vanha ukko" olisi ollut "nuoren ja kokemattoman" kimpussa. Menetin neitsyyteni 12v.
 
IhanaValo

Eka ajatus et jommalla kummalla viiraa päässä..itse en olis sen ikäisenä ollut isäni ikäsen kanssa, en minkäänlaisessa suhteessa.
Mutta, tääkin, kuten moni muukin esimerkki tääl, riippuu jälleen ihmisistä..toiset on kypsempiä ja toiset ei.
 
Tiedän parin
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Oikeasti mitä väliä? Ei kai se kenellekään kuulu, jos molemmat osapuolet täysikäisiä.
Näin juuri. Mutta ihmiset saavat puhumisen aihetta ja kauhistelemisen aihetta... kun niillä raukoilla on niin tylsää se oma elämä.

 
No onhan siinä molemmat ihmiset ihan eri maailmoista. Että tuskin kauheasti sitä henkistä yhteyttä siinä onkaan. Mutta jos seksisuhde heitä sytyttää, niin omapa on asiansa. Naisen kannalta kyllä vähän ihmetyttää, että mitä hän siinä miehessä oikein näkee...
 
vieras
Tiedän tällaisen 25/50 parin.
Rehellisesti ajatukseni. En tajua mitä se nainen pilaa elämänsä sellaisen käävän kanssa.
(mielipiteeseeni vaikuttaa, että mies on kaikin puolin ällöttävä mielestäni)
 
Alkuperäinen kirjoittaja skunkki:
Mä tunnen yhden pariskunnan, jossa vaimo on 35 vuotta nuorempi kuin mies - nuorempi kuin miehen lapset hänen ensimmäisestä avioliitostaan :) Yhdessä on oltu vuosikaudet, ja rakkauden hedelmiäkin on pari siunaantunut. Ajatukseni tästä suhteesta ovat perin negatiiviset, koska tämä mies on aina "harrastanut" nuoria naisia ja miehen ikääntyessä naiset ovat koko ajan vain nuorentuneet :x
Heh,mahdatkohan puhua minun isästäni?
 
riippuu pitkälti tilanteesta ja ihmisistä, jopa siitä mitä noiden kahden elämä on ollut ennen tätä. jos tytöllä eka suhde, miettisin kyllä ja varsinkin jos tuo mies olisi jo aikaisemmin vaihtanut nuorempaan.
Oikeasti tuollainen ikäero voi tuoda kaikenlaista eroa ajatus- ja kokemusmaailmaan. mutta sekin riippuu siitä mitkä asiat kummallakin on tärkeitä elämässä.
mutta jos oma tyttäreni olisi melkein omanikäiseni miehen kanssa alkanut seurustelemaan, olisin kyllä pohtinut asiaa myös, jutellut tytön kanssa ja halunnut nähdä sen miehenkin. aikuisia toki ovat mutta äitinä sitä kuitenkin edelleen ajattelee lapsensa parasta eikä halua että lapsi "satuttaa itseänsä" vaikka lapsi aikuinen jo onkin
 

Yhteistyössä