Jos 19-vuotiaalla naisella/tytöllä on suhde (seksisuhde) n. 45-vuotiaan miehen kanssa...

  • Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
valitettavasti munkin pari kamua on tällä kannalla. en ole koskaan ymmärtänyt mut ei sille kukaan toinen mitään voi. tosin se oli vähän nuorempi silloin (alkoivat ku oli 15v) ja äijä oli liki 40v. olivat yhdessä aikas monta vuotta. ja sitten ku eros, vaihtoi miestä mutta samalla ikähaarukalla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja skunkki:
Mä tunnen yhden pariskunnan, jossa vaimo on 35 vuotta nuorempi kuin mies - nuorempi kuin miehen lapset hänen ensimmäisestä avioliitostaan :) Yhdessä on oltu vuosikaudet, ja rakkauden hedelmiäkin on pari siunaantunut. Ajatukseni tästä suhteesta ovat perin negatiiviset, koska tämä mies on aina "harrastanut" nuoria naisia ja miehen ikääntyessä naiset ovat koko ajan vain nuorentuneet :x
:/ Jos huvikseen vaihtaa naisia niin paska! Mutta niin, omalta osaltani voin sanoa, että mulla oli jo enemmän kokemuksia miehistä kuin sillä yliluutnantilla :p naisista. Eli kymmeniä jo silloin. :)

Oli ns. tasapainoinen seksisuhde, hän antoi mulle mitä kaipasin, minä taas hälle mitä hän kaipasi. Ei siis mitään puhetta siitä, että "likainen vanha ukko" olisi ollut "nuoren ja kokemattoman" kimpussa. Menetin neitsyyteni 12v.
mun mielestä siinä ei oo mitään kieroa tai pahaa. Jos kumpiki tietää mitä tekee ni se on yks ja sama mitä yhessä tekevät

:D
 
Meillä suvussa kohta 60-v mies joka löysi vuosia sitten tyttärensä ikäisen rakkauden. Vaimo on 28-v nuorempi. vat olleet kohta 10-v yhdessä, menivät aika äkkiä naimisiin, lapsi syntyi, ostivat oman asunnon. Molemmat ovat onnellisia. Tavallisia tallaajia ovat molemmat, ei siis sen enempää mmiehellä rahaa kuin naisella kauneutta. Normaali palkka ja nomaalin näköinen nainen. Ei siihen sen ihmeellisempää tarvita kuin vain sielujen sympatiaa ja sitä rakkautta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiutale:
Meillä suvussa kohta 60-v mies joka löysi vuosia sitten tyttärensä ikäisen rakkauden. Vaimo on 28-v nuorempi. vat olleet kohta 10-v yhdessä, menivät aika äkkiä naimisiin, lapsi syntyi, ostivat oman asunnon. Molemmat ovat onnellisia. Tavallisia tallaajia ovat molemmat, ei siis sen enempää mmiehellä rahaa kuin naisella kauneutta. Normaali palkka ja nomaalin näköinen nainen. Ei siihen sen ihmeellisempää tarvita kuin vain sielujen sympatiaa ja sitä rakkautta.
tässä vaan tulee se eteen että kohta toinen on vanhus ja toinen on vielä jaksava keski-ikäinen. enkä tarkoita tässä seksuulista jaksamista vaan ihan yleensä sitä että joku 80 v ei taatusti ole samanlaisessa kunnossa vaikka kävelylenkille kuin 50 v. No tokihan siinä voi kävellä vierellä ja auttaa kun toinen rollaattoria lykkää mutta onko se tasapainoinen suhde, jos yleensä halutaankaan sitä tasapainoa ja tasa-arvoa
 
lumikide
itse en kyllä pystyis kuvittelemaan omalle kohdalle niin suurta ikäeroa. Tunnen kuitenkin yhden pariskunnan, jolla on 1 lapsi ja yhtä suuri ikä-ero. Ihan hyvin tuntuvat tulevan toimeen...heitä kai yhdistää yhteinen maailmankatsomus ja harrastukset
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumikide:
itse en kyllä pystyis kuvittelemaan omalle kohdalle niin suurta ikäeroa. Tunnen kuitenkin yhden pariskunnan, jolla on 1 lapsi ja yhtä suuri ikä-ero. Ihan hyvin tuntuvat tulevan toimeen...heitä kai yhdistää yhteinen maailmankatsomus ja harrastukset
Olisiko tämä meidän sukulainen? :D
 
lumikide
Alkuperäinen kirjoittaja hiutale:
Alkuperäinen kirjoittaja lumikide:
itse en kyllä pystyis kuvittelemaan omalle kohdalle niin suurta ikäeroa. Tunnen kuitenkin yhden pariskunnan, jolla on 1 lapsi ja yhtä suuri ikä-ero. Ihan hyvin tuntuvat tulevan toimeen...heitä kai yhdistää yhteinen maailmankatsomus ja harrastukset
Olisiko tämä meidän sukulainen? :D
Voipi olla ;)
 
kaamea-akka
mulla suurimman vastustuksen herättää juurikin se jos nainen on nuori ja haluaa lapsia ja mies lähemmäs 50v, koska mun mielestä on väärin hankkia lapsia liian vanhana.. on ihan lähipiiristä nähtävillä mitä haittoja siitä on..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä siinä on molemmat pikkasen outoja. En ymmärrä suoraan sanoen. Tyttö hakee isähahmoa ja suojaa, keski-ikäinen mies kaipaa balsamia haavoilleen, potee ehkä ikäkriisiä. Ei kait siinä, JOS molemmat on tyytyväisiä, mutta kyllä tuo ihmetyttää.
peesaan, itelle ei olis tullu mieleen saman ikaisena.
 
Aikuinenhan 19 vuotias jo on.En tiedä minkälainen elämä hänellä on ollut.Voi olla että tuntee olevansa vanhempi kuin ikävuosiltaan olettas.Toisille sattuu ja tapahtuu enemmän.
Miesten ajatusmaailmaa on niin vaikea tulkita että en yritäkään ;)
Jos he ovat onnellisia ja suhde tasa-arvoinen niin eipä siinä lie nokankoputtamista toisilla.Itelleenhän se kumppani otetaan eikä muille.
 
Mun ystävällä oli aikoinaan...viittinköhän edes sanoa...13-vuotiaana seksisuhde 45-vuotiaan miehen kanssa. Ja miksikö? Mun ystävän mukaan häntä panetti, mieskin oli yksinäinen ja samojen tarpeiden puutteessa. :/ Surullista, lapsihan toinen vasta oli.
 
vieras
Tämä taitaa olla palstan kestoaihe, mutta vastaan nyt kuitenkin. Mieheni on minua 16 vuotta vanhempi. Meillä on yhteinen lapsi. Olemme onnellisia ja lapsemme on tasapainoinen ja hyvin hoidettu, rakastettu lapsi. Ympäristömme on ollut hyväksyvä, meillä on yhdistäviä tekijöitä paljon. Elämästä ei koskaan tiedä. Se voi päättyä aiemmin tai myöhemmin. Huonoon kuntoon voi mennä nuorenakin. Riskit tiedostaen ja vastuullisesti olemme ratkaisumme tehneet. Ja elämme onnellisemmin kuin moni esimerkiksi täällä kirjoitusten perusteella (mitenkään asettamatta asioita vastakkain sen enempää). Onnellisuutta osaan toivoa / suoda myös muille, kun olen sen itsekin saanut :).
 
jakoon vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja skunkki:
Mä tunnen yhden pariskunnan, jossa vaimo on 35 vuotta nuorempi kuin mies - nuorempi kuin miehen lapset hänen ensimmäisestä avioliitostaan :) Yhdessä on oltu vuosikaudet, ja rakkauden hedelmiäkin on pari siunaantunut. Ajatukseni tästä suhteesta ovat perin negatiiviset, koska tämä mies on aina "harrastanut" nuoria naisia ja miehen ikääntyessä naiset ovat koko ajan vain nuorentuneet :x
:/ Jos huvikseen vaihtaa naisia niin paska! Mutta niin, omalta osaltani voin sanoa, että mulla oli jo enemmän kokemuksia miehistä kuin sillä yliluutnantilla :p naisista. Eli kymmeniä jo silloin. :)

Oli ns. tasapainoinen seksisuhde, hän antoi mulle mitä kaipasin, minä taas hälle mitä hän kaipasi. Ei siis mitään puhetta siitä, että "likainen vanha ukko" olisi ollut "nuoren ja kokemattoman" kimpussa. Menetin neitsyyteni 12v.
Kiva kun tulet tänne kertomaan, että olet p* jakanut kymmenille miehille. Enää et tietenkään ole sellainen, ethän... miehesi ansaitsee parempaa!

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä taitaa olla palstan kestoaihe, mutta vastaan nyt kuitenkin. Mieheni on minua 16 vuotta vanhempi. Meillä on yhteinen lapsi. Olemme onnellisia ja lapsemme on tasapainoinen ja hyvin hoidettu, rakastettu lapsi. Ympäristömme on ollut hyväksyvä, meillä on yhdistäviä tekijöitä paljon. Elämästä ei koskaan tiedä. Se voi päättyä aiemmin tai myöhemmin. Huonoon kuntoon voi mennä nuorenakin. Riskit tiedostaen ja vastuullisesti olemme ratkaisumme tehneet. Ja elämme onnellisemmin kuin moni esimerkiksi täällä kirjoitusten perusteella (mitenkään asettamatta asioita vastakkain sen enempää). Onnellisuutta osaan toivoa / suoda myös muille, kun olen sen itsekin saanut :).


Näinhän se on.
Suhde jos tasapuolinen ei iällä ole merkitystä.



 
mä en jaksa ymmärtää tuota,ehkä minun ei tarvitsekkaan. lähipiirissä tuommoin tapaus jossa tyttö 20v ja äijä 50v. ja tällä tyttösellä ei kaikki pyörät pyöri siellä kopassa. isähahmoa hakee.
 

Yhteistyössä