Ä
äiti
Vieras
Miettikääs kaikki miksi mahdollisimman moni suomalainen rokotetaan sikainfluenssaa vastaan?? Jos kyseessä olisi ihan tavallinen flunssa/influenssa ei rokotetta jaettaisi yleisesti ei edes puhuttaisi rokottamisesta. Uskaltaako joku todella jättää rokottamatta lapsensa ja sitten hyvillä mielin viedä yhteiskunnan rahoilla tehohoitoon? Tämä siis kärjistetysti. Jokaisesta rokotteesta tulee enemmän ja vähemmän sivuoireita. Lopullisia ei kukaan tiedä. Onhan MPR-rokotettakin syytetty autismista. Miten sitten ennen rokotetta oli autismia?
Pointtini on nyt se, että jos joku on niin viisas ja tietävä, ettei ota rokotetta, niin oletko sitten valmis hoitamaan lapsesi ja itsesi täysin itsenäisesti, ilman yhteiskunnan apua ja tukea???? Otatko vastuun kaikesta mitä mahdollinen sikainfluenssatartunta tuo tullessaan???
Itse aion kaikki lapseni rokotuttaa ja toivon, että rokotus ehtii ennen tartuntaa. Huolissani olen itsestäni ja miehestäni, jotka emme rokotusta saa vaikka kuulumme siihen ikäryhmään, jotka tautiin ovat kuolleet.
Pointtini on nyt se, että jos joku on niin viisas ja tietävä, ettei ota rokotetta, niin oletko sitten valmis hoitamaan lapsesi ja itsesi täysin itsenäisesti, ilman yhteiskunnan apua ja tukea???? Otatko vastuun kaikesta mitä mahdollinen sikainfluenssatartunta tuo tullessaan???
Itse aion kaikki lapseni rokotuttaa ja toivon, että rokotus ehtii ennen tartuntaa. Huolissani olen itsestäni ja miehestäni, jotka emme rokotusta saa vaikka kuulumme siihen ikäryhmään, jotka tautiin ovat kuolleet.