jonkun moka joka saa sinut...?

Tuttava oli kaupassa ja oli näkevinään toisen kaverinsa leipähyllyn vieressä. Meni hyllyn taakse odottamaan että "kaveri" tulisi lähemmäksi.. Kun "kaveri" kohdallaan otti sylillisen leipiä ja pudotti "kaverin" kärryyn ja tokaisi et siinä koko perheelle..
Samalla katsoi "kaveriaan" ja huomasi että ihminen olikin ihan tuntematon..
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Nää on ihan sika hauskoja!!! :LOL: :LOL:

Äiti lähetti mut kauppaa. Olin ehkä ekalla luokalla. Oli kahvi tarjouksessa. Tulin kotiin ja sanoin äidelle et ei siel ollut kun tälläistä jubileumus moskaa, äiti käänsi pakettia ja toisella puolella luki juhla mokka. Tästä saan edelleen kuulla :whistle:

Siskoni oli 3 vuotias ja oltiin serkullani yötä. Sisko rupes oksentamaan ja herättelin serkkuani et tuo paperia, itse kun olin ihan oksennuksessa. Serkku toi yhden palan vessapaperia ja kömpi takaisin sänkyyn.
 
tää tapahtu mulle ku olin joku 9-10v.... oltiin kaverin kanssa ostoksilla ja mentiin sit meikkiosastolle....

siellä oli tosi ihanan näköstä vaaleata huulipunaa ja mä aloin laittamaan ja ihmettelin ku ei mitään näy!!!!!! laitoin ja laitoin lisää ja lisää ja sit tää mun kaveri alko ihan hulluna nauramaan ku katto mua ja ihmiset katto mua ihan ihmeissään.... sit katoin peiliin......... se huulipuna oli muuttunu ihan kirkkaan tumman vaaleanpunaseks!!!!!!! ja sitä oli ihan yli huulten rajojen, ku olin sit vähän laittanu!!!! ja siinä huulipunassa luki et kestää monta tuntia!!!!! hitto minkä näkönmen mun naama oli!!!!!! ei meinannu millään lähteä pois! siis se huulipuna oli sellanen et se oli ihan vaaleata mut muuttu huuliulla ihan tumman vaaleanpunaseks!!!!

kyllä hävetti ....kävellä puol naamaa huulipunassa!!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Nää on niin sairaan hauskoja et on pakko nostaa jos jollain olisi vielä juttuja kertomatta!! Kiitos ap:lle hauskasta ideasta, tälläisiä päivien piristyksiä lisää!! :LOL: :LOL: Kohta pakko vaihtaa kuivat housut!! :LOL:
 
Tää sattui mun ystävän äidille ja joka kerta mua naurattaa tää...

Hän oli lähdössä kiireellä bussille ja päällä oli iso villapusero. Eteisessä oli jotenkin ahdasta ja horjahti. No ei käynyt kuinkaan ja juoksi pysäkille ja bussiin. Matkusti siinä muina miehinä hiukan ihmetellen, kun osa matkustajista katsoo häntä. Jäi pois bussissa ja huomasi, että oli eteisessä horjahtanut pikkuisen kaktuksen päälle ja se oli takertunut ruukkuineen päivineen ison villapuseron hihaan. :D :D :D
 
Pipsannäkönen
Mä oon tän ennenki täällä kertonu, mut ku se vaan naurattaa edelleen.
Elikkä ystäväni ja sen mies olivat laivan kannella ja ystäväni lähti veskiin ja pyysi miestään pitään paikkaa. Mies jäi odottamaan ja paikalle ryysäs ulkomaalainen porukka ja miehelle tuli hätä, että tulevat vaimon paikan ottamaan, joten ystävällisesti hymyili heille ja ilmoitti tyhjää tuolia näyttäen, että "this is my wife" =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 23:27 Pipsannäkönen kirjoitti:
Mä oon tän ennenki täällä kertonu, mut ku se vaan naurattaa edelleen.
Elikkä ystäväni ja sen mies olivat laivan kannella ja ystäväni lähti veskiin ja pyysi miestään pitään paikkaa. Mies jäi odottamaan ja paikalle ryysäs ulkomaalainen porukka ja miehelle tuli hätä, että tulevat vaimon paikan ottamaan, joten ystävällisesti hymyili heille ja ilmoitti tyhjää tuolia näyttäen, että "this is my wife" =)
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
sipuli
No niin..
heh :D

Oltiin yhden kaverin kanssa exän autossa ja ex oli sitten kavereineen baarissa..
Kaverille tuli kamala pissa hätä ja aateltiin sitten kävästä pisulla..
No muutaman oluen aiheuttaman väsymyksen vuoksi tyydyttiin pissimään auton molemmin puolin ja mentiin sitten taas istuskelemaan.
No exä tuli sitten kavereineen siihen ja huusi "ei V.ittu!!Jarrunesteet on valunut"Sitten se meni,tökkäsi sormensa kaverin pissiin ja rupesi haistelemaan :D :D
Mä katoin vaan suu auki kun en osannut edes varoittaa ja voi luoja miten se raivosi kun kuuli että nää jarrunesteet olikin kaverin nesteet,ei sen auton :LOL:

Ja tää juttu on sellainen ettei ex vieläkään osaa nauraa tälle vaikka tapahtuneesta on useita vuosia :whistle:

 
Tää on pakko kertoo ku nauran sille vieläki ja kerron sen kaikille. Ensinäki mä en oo mikään lintu asiantuntija eli tunnistan vaan joutsenen. No oltiin viikko laitettu meiän häitä ja sit heti häitten jälkeen maanantaina lähettiin ajaan autolla asuntovaunu perässä täältä pohjanmaalta hesaa kohti. No tuolla jossain matkan varrella kattelin taivaalle kauan ja tokasin sitte miehelle (joka on luonto ihminen henkeen ja vereen) että katoppas tonne ku kaks finnairin konetta lentää noin lähekkäin, perävalotki näkyy, näätkö??? sitte mies kauheeesti tuijottaa taivaalle ja sitte kääntyy kattoon mua, kysy ens että oikeinko perävalot näkyy?? ja minä että etkö nää?? niin mies tokasee että enpä oo ennen lokeilla p.erseessa valoja nähny... :LOL: Siis voi taivaan vallat että me on naurettu tolle,siis mä olin niin väsyny että näin jo ihan mitä sattuu...
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
:LOL: vedet silmissä nauran :LOL:

olin itse joskus myyjäisissä myymässä käsityöläismummuni tekemiä nahkarukkasia ja -tossuja. pian tuli kinnaskaupoille mies, jolla oli silloisesta kovasta pakkasesta huolimatta vain sellaiset sormet näkyvissä-hanskat. siinä hetken soviteltuaan sanoi ostavansa yhdet johon minä tokaisin et pannaanko pussiin vai vedätkö heti käteen :LOL: mies siihen, että jos hän nyt sitten tässä vetäsis käteensä. silloin vasta tajusin mitä tuli sanottua...
 
Mä olin nuoruudessani kaupassa töissä. Täyttelin tupakkahyllyjä kun ne olivat täytön tarpeessa. Kassalle oli tulossa mies joka ilmeisesti unohti jotain ja lähti hakemaan tuotetta jättäen kärrynsä kassojen lähelle odottamaan. Kun mies tuli takaisin se otti mun tupakkakärryt ja pisti menemään niiden kanssa kassalle. Muistan vieläkin niin elävästi kun vain tuijotin miestä että mitä ihmettä se tekee ja sitten petti pokka.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 23:39 sipuli kirjoitti:
No niin..
heh :D

Oltiin yhden kaverin kanssa exän autossa ja ex oli sitten kavereineen baarissa..
Kaverille tuli kamala pissa hätä ja aateltiin sitten kävästä pisulla..
No muutaman oluen aiheuttaman väsymyksen vuoksi tyydyttiin pissimään auton molemmin puolin ja mentiin sitten taas istuskelemaan.
No exä tuli sitten kavereineen siihen ja huusi "ei V.ittu!!Jarrunesteet on valunut"Sitten se meni,tökkäsi sormensa kaverin pissiin ja rupesi haistelemaan :D :D
Mä katoin vaan suu auki kun en osannut edes varoittaa ja voi luoja miten se raivosi kun kuuli että nää jarrunesteet olikin kaverin nesteet,ei sen auton :LOL:

Ja tää juttu on sellainen ettei ex vieläkään osaa nauraa tälle vaikka tapahtuneesta on useita vuosia :whistle:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:


Nää jutut on ihan mielettömiä :LOL: :LOL: :LOL:
 
nää on aivan huippuja! :LOL: :LOL:
olin kerran mun kahen kaverin "Jaana ja Miia" kans lähössä ryypylle, ja meinoteltiin sillon alkuillasta tämän Jaanan luona, et jos ei saaha Miian kans yöllä kyytiä kotiin, niin mennään sit sinne Jaanalle yöks. Noh, ei sit mentykään, mut tää Jaana oli suht kovassa jurrissa menny kotiinsa, vailla harmainta hajua missä mennään. oli sit yöllä nähny pikku painajaisen, et lämpöpatteri sen vieressä oli syttyny palamaan, ja Jaana oli syöksähtäny kipinkapin asunnosta ulos ja klops! -ovi lukkoon :) Jaana oli sit fiksuna tyttönä hokannu, et otanpas toki avaimet taskusta ja meen takaisin sisään... mutta, mutta Jaanalla ei ollu minkäänlaisia housuja jalassa, oli siis paljain #&%£$!* saatikka sit ois ollu avaimia :D päällä oli vain "uskalla Suomi" -t-paita joka oli just pituudeltaan vähän alle navan, eli ei peittäny mitään ;) no, hänpä sit omasta postilaatikosta huhuilemaan minua ja Miiaa, mut aikansa huhuiltuaan muisti, et eihän me tultukaan sinne enää yöllä. Oli lopulta joutunu soittaan vanhan naapurin mummon ovikelloa, joka oli hämillään antanu Jaanalle kylpytakkinsa suojaksi, ja päästäny asuntoonsa siks aikaa, et isännöitsiä tulís aukaseen Jaanalle oven. :) Isännöitsijä oli aluks mummon tykö päästyään alkanu miettimään, et saakohan hän päästää ketään toiseen asuntoon ym, ku Jaana oli karjassu aika kipakasti sille ukolle vaikka ja mitä, niin seki oli huomannu, missä asusteissa tää mun kaveri oliki ollu liikenteessä ja päästäny Jaanan lopulta kiltisti omaan asuntoon :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Tämä ei oo oikeastaan oma moka vaan nauratti kyllä kovasti:
Olin kaverin kanssa suunnistamassa (olin ekaa kertaa ja kaveri oli neuvomassa) ja lähestyttiin kävellen maalialuetta. Naureskeltiin siinä, että pitäis ottaa valokuva, ku lähestyn "voittajana" maalia. Nostin siinä kävellessä kädet voitonmerkiksi ylös ja samalla joku IHAN OIKEA himosuunnistajamies juoksi liian läheltä ohi ja vissiin säikähti minun kädenheilautusta. No, mies pyllähti nurin ja lennähti meidän naisten eteen selälleen ja sillä raukalla pääsi pieru lennähtäessään. Siinä me sitten tuijotettiin toisamme hetken aikaa. Enpä siinä muuta osannu sanoa, ku että onneksi oli pehmeä alusta. Mies pomppas pystyyn pikavauhtia ja juoksi maaliin niin että hippulat vinkui. Siis mulla tuli mieleen joku vossikkahevonen joka juostessa rupsuttelee :LOL:
Ei muuten näkyny miestä maalialueella ku kohta sinne käveltiin.
 

Yhteistyössä