nää on aivan huippuja!
olin kerran mun kahen kaverin "Jaana ja Miia" kans lähössä ryypylle, ja meinoteltiin sillon alkuillasta tämän Jaanan luona, et jos ei saaha Miian kans yöllä kyytiä kotiin, niin mennään sit sinne Jaanalle yöks. Noh, ei sit mentykään, mut tää Jaana oli suht kovassa jurrissa menny kotiinsa, vailla harmainta hajua missä mennään. oli sit yöllä nähny pikku painajaisen, et lämpöpatteri sen vieressä oli syttyny palamaan, ja Jaana oli syöksähtäny kipinkapin asunnosta ulos ja klops! -ovi lukkoon
Jaana oli sit fiksuna tyttönä hokannu, et otanpas toki avaimet taskusta ja meen takaisin sisään... mutta, mutta Jaanalla ei ollu minkäänlaisia housuja jalassa, oli siis paljain #&%£$!* saatikka sit ois ollu avaimia
päällä oli vain "uskalla Suomi" -t-paita joka oli just pituudeltaan vähän alle navan, eli ei peittäny mitään
no, hänpä sit omasta postilaatikosta huhuilemaan minua ja Miiaa, mut aikansa huhuiltuaan muisti, et eihän me tultukaan sinne enää yöllä. Oli lopulta joutunu soittaan vanhan naapurin mummon ovikelloa, joka oli hämillään antanu Jaanalle kylpytakkinsa suojaksi, ja päästäny asuntoonsa siks aikaa, et isännöitsiä tulís aukaseen Jaanalle oven.
Isännöitsijä oli aluks mummon tykö päästyään alkanu miettimään, et saakohan hän päästää ketään toiseen asuntoon ym, ku Jaana oli karjassu aika kipakasti sille ukolle vaikka ja mitä, niin seki oli huomannu, missä asusteissa tää mun kaveri oliki ollu liikenteessä ja päästäny Jaanan lopulta kiltisti omaan asuntoon