Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 23:27 Pipsannäkönen kirjoitti:Mä oon tän ennenki täällä kertonu, mut ku se vaan naurattaa edelleen.
Elikkä ystäväni ja sen mies olivat laivan kannella ja ystäväni lähti veskiin ja pyysi miestään pitään paikkaa. Mies jäi odottamaan ja paikalle ryysäs ulkomaalainen porukka ja miehelle tuli hätä, että tulevat vaimon paikan ottamaan, joten ystävällisesti hymyili heille ja ilmoitti tyhjää tuolia näyttäen, että "this is my wife" =)
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 23:39 sipuli kirjoitti:No niin..
heh![]()
Oltiin yhden kaverin kanssa exän autossa ja ex oli sitten kavereineen baarissa..
Kaverille tuli kamala pissa hätä ja aateltiin sitten kävästä pisulla..
No muutaman oluen aiheuttaman väsymyksen vuoksi tyydyttiin pissimään auton molemmin puolin ja mentiin sitten taas istuskelemaan.
No exä tuli sitten kavereineen siihen ja huusi "ei V.ittu!!Jarrunesteet on valunut"Sitten se meni,tökkäsi sormensa kaverin pissiin ja rupesi haistelemaan![]()
![]()
Mä katoin vaan suu auki kun en osannut edes varoittaa ja voi luoja miten se raivosi kun kuuli että nää jarrunesteet olikin kaverin nesteet,ei sen auton![]()
Ja tää juttu on sellainen ettei ex vieläkään osaa nauraa tälle vaikka tapahtuneesta on useita vuosia![]()