:kieh: :kieh: :kieh: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:25 Luminella kirjoitti:Mä kyllä nauran ihan omille mokilleni. mm. tämä naurattaa aina, kun sitä alkaa muistelemaan:
Olin autokoulussa ekoilla ajotunneilla ja oltiin menossa peruuttamaan. No minä blondi sitten pamautin opettajalle, että kai mä voin peruuttaa sitten jollain pienellä vaihteella ettei tarvi mennä niin lujaa. Opettaja katsoi hiukka hitaasti ja räjähdettiin ihan järkyttävään nauruun. se opettaja sanoikin, että paras blondivitsi minkä on ikinä kuullu ja vielä ehdalta blondilta elävästä elämästä.
ja monille muillekin mokilleni tulee naurettua. Varsinkin porukalla, kun niitä parhaimpia ihan avoimesti kerron. B)
Tästä kyllä tunnistaa mut ne jotka mut tuntee ja stoorin on kuullut...
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 14:06 Hini kirjoitti:Kerran lihatiskillä edelläni jonotti mies lukien vaimon tekemää ostoslistaa. Pyysi myyjältä karhunkieltä
Pidättelimme naurua kun myyjä ohjasi miehen kohteliaasti siivoushyllyille.
*putoo tuolilta*Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 23:20 kärpäslätkä kirjoitti:eräs kerrostalossa asuva hyvä ystäväni meni krapula-aamuna vessaan, katsoi peiliin ja totes ääneen et kylläpä ihminen voi olla ruma, niin naapurista kuului et: älä muuta sano!!
Ihan paras!!Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:25 Luminella kirjoitti:Olin autokoulussa ekoilla ajotunneilla ja oltiin menossa peruuttamaan. No minä blondi sitten pamautin opettajalle, että kai mä voin peruuttaa sitten jollain pienellä vaihteella ettei tarvi mennä niin lujaa. Opettaja katsoi hiukka hitaasti ja räjähdettiin ihan järkyttävään nauruun. se opettaja sanoikin, että paras blondivitsi minkä on ikinä kuullu ja vielä ehdalta blondilta elävästä elämästä.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2005 klo 10:47 Tatitar kirjoitti:Joskus kauan sitten, kun kellonsiirtoasia oli vielä melko uusi, muuan matematiikan opiskelija valitteli siirtoajankohdan lähestyessä, ettei millään jaksaisi valvoa siihen klo 4:ään yöllä....