jonkun moka joka saa sinut...?

hepsis
se kun yläasteella oli välitunti ja kaverillani oli hiukan isot farkut. Seisottiin keskellä pihaa ja paljon oli muitakin ulkona. Kaveri piti käsiä taskussa ja hups! housut tippuivat alas! On siit kyllä naurua riittänyt moneksi vuodeksi :LOL:
 
No, mulla tuli mieleen pari jutskaa kun oltiin todella isolla kaveriporukalla semmosella laavulla viettämässä päivää ja siellä oli todellakin ulkovessa. No, mullahan oli sitten menkat pahimmoilleen ja aloin kaivelemaan pikkuhousunsuojaa ja tampoonia. siinä kun ähisten pienessä vessassa sain tampoonin vaihdettua ja aloin laittaan pikkuhousunsuojaa, sitä ei näkynyt ei missään. No, ei auttanut muu kuin lähteä ilman sitä kun en sitä mistään löytänyt. No, siinä sitten paistelimme makkaraa ja yks kaveri sitten kysyy, et hei, mikä sulta tuolta lahkeesta tulee?! :LOL:

Toinen sit sattu mun kaverille, ku oli kaupas töis ja mummu oli pyytänyt sitten soittaan taksin hänelle. No, aina kun kaveri taksia soitti, sieltä vain kuulu, et varausnumero on se ja se ja joka soittokerralla se oli yhtä numeroa suurempi se varausnumero. No, lopulta hän luovutti ja sanoi mummolle soittavansa kohta uudestaan, että linjat on niin varattuja. Eipä mennyt aikaakaan kun kyseisen kaupan edustalla oli 11 taksia jonossa hakemassa yhtä mummoa!!! :LOL: (Yrityksille muuttu taksintilaus, että ei tarvitse kuin soittaa ja siellä näkyy mistä soitetaan. Varausnumero tarkoitti siis taksin numeroa)
 
light harmaana
oltiin kerran kaverin kanssa kaupasta ostamassa viikonlopuksi herkkuja. no sitten limpparihyllyllä kaveri sanoi, että otettasko tuo zuppia ku hän tykkää siitä niin paljon.. katoin vähän aikaa kieroon ja oikaisin että se on kyllä 7uppia :LOL: :LOL:

no toinen kaveri oli kerran ollut kiiressä ostoksilla ja hänen oli pitänyt käydä ostamassa postista postimerkki ja kaupasta tamppooneja, marssi sitten postiin ja kysyi suureen ääneen yhtä tamppoonia :LOL: :LOL: :LOL:

sanoin tänään kaverilleni, että sinun pojalla on ihanat silikoni pyllyt... tarkoitin että selluliitti, kun pieni vauva on ja nakusillaan oli kellottelemassa. :LOL: :LOL:

mummo halusi ostaa lapsellemme vaippoja ja kysyi merkkiä ja kokoa. tuumasin vaan että libressejähän meiän tytöllä. mummo sanoi että ei kai vielä.. :LOL:
 
Pai Pai
Sisko oli perheineen Lapissa reissussa.
Mies oli menny edeltä yhteen kauppaan ja myyjä oli alkanu esitteleen poronsarvi jauhetta sille.Kun sit oli perässä tullu 3 poikaa ja vaimo maha pytyssä niin olipa hoksinu ettei ehkä tällä asiakkaalla lie tarvetta sille aineelle.
 
cocos
Vitsi näit saa nauraa kippurassa......

Laitan pari omaa mokaa; on monta mistä valita..... :LOL:

Sillon joskus ku menkat oli just alkanu, mä olin kaverin perheen kans veneilemässä. Siel oli sellanen vessa mis ei ollu valoa vaan ovi piti jättää raolleen et makuutilasta tuli valo. No, sen kamun vanhemmat nukku siin makuutilas ja mun piti yöllä mennä vaihtamaan tampponnia (älä kysy miks pidin yöllä tampoonia...). Pakko oli ovi laittaa kiinni ettei ne vanhemmat näe koko toimitusta. Oli aika säätämistä pimeässä mut uskoin selviytyneeni hienosti. No aamulla sitten perheen äiti löytyi vessaa pesemästä.... verta oli joka puolella.... Kyllä hävetti!!

Aikoinaan tapailin ihanaa miestä. Hän soitti alkuaikoina et tulee hakemaan mut autolla läheisestä puistosta. No, en tajunnu tietenkään kysyä et minkälainen auto hällä on ja puistossa hetken istuttuani hyppäsin iloisena ensimmäiseen autoon joka eteen pysähtyi. Rupesin tietysti vielä heti selittämään jotain 'ihastukselleni' hyvästä olosta kun taas nähdään yms. Kyllä oli vanha rouva ihmeissään,mitä hänen autossaan teen. Ja ihmeissään oli myös ihastukseni kun tuli juuri autolla kun poistuin siitä toisesta autosta...
 
Cathryn harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 11:18 NaNikki kirjoitti:
tää nyt ei varsinaisesti mikään moka ole...vaan totuus, jonka isä sai kuulla aikoinaan...

Isä on metsänhoito hommissa kesäisin töissä, ja aina viikot on metsässä ja viikonloppuisin sit tulee kotiin..Oli sit suoraan metsästä tultuaan mennyt käymään kaupassa..Siellä oli sit joku pikkupoika katsonut isää ja mennyt äidilleen, joka oli vähän matkan päässä sanomaan, et "äiti tuu kattoon tuolla on ilmielävä rölli..

Isällä kun oli maastopuku päällä ja hieman öljyinen olemus ja luonnokihara tukka oikein rehotti viikon jäljiltä, niin ei kait hän muultkaan voinut näyttää.. :D
Aikkauhee!!! :LOL: :LOL: :LOL: :snotty: :D
 
Cathryn harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 01:04 Cathryn harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 11:18 NaNikki kirjoitti:
tää nyt ei varsinaisesti mikään moka ole...vaan totuus, jonka isä sai kuulla aikoinaan...

Isä on metsänhoito hommissa kesäisin töissä, ja aina viikot on metsässä ja viikonloppuisin sit tulee kotiin..Oli sit suoraan metsästä tultuaan mennyt käymään kaupassa..Siellä oli sit joku pikkupoika katsonut isää ja mennyt äidilleen, joka oli vähän matkan päässä sanomaan, et "äiti tuu kattoon tuolla on ilmielävä rölli..

Isällä kun oli maastopuku päällä ja hieman öljyinen olemus ja luonnokihara tukka oikein rehotti viikon jäljiltä, niin ei kait hän muultkaan voinut näyttää.. :D
Aikkauhee!!! :LOL: :LOL: :LOL: :snotty: :D
Eiku oikeesti mua nauratti toi PERÄPUOLESTA JA MUNISTA KOURAISU JA VÄÄRÄN MIEHEN! \|O
 
Cathryn harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2005 klo 22:49 light harmaana kirjoitti:
oltiin kerran kaverin kanssa kaupasta ostamassa viikonlopuksi herkkuja. no sitten limpparihyllyllä kaveri sanoi, että otettasko tuo zuppia ku hän tykkää siitä niin paljon.. katoin vähän aikaa kieroon ja oikaisin että se on kyllä 7uppia :LOL: :LOL:

no toinen kaveri oli kerran ollut kiiressä ostoksilla ja hänen oli pitänyt käydä ostamassa postista postimerkki ja kaupasta tamppooneja, marssi sitten postiin ja kysyi suureen ääneen yhtä tamppoonia :LOL: :LOL: :LOL:

sanoin tänään kaverilleni, että sinun pojalla on ihanat silikoni pyllyt... tarkoitin että selluliitti, kun pieni vauva on ja nakusillaan oli kellottelemassa. :LOL: :LOL:

mummo halusi ostaa lapsellemme vaippoja ja kysyi merkkiä ja kokoa. tuumasin vaan että libressejähän meiän tytöllä. mummo sanoi että ei kai vielä.. :LOL:
Eiih, pissa tulee kohta housuun! :LOL: :LOL: :LOL:

Ja muuten itsekkin oon sanonu nuorempana zuppia ja kaveri katto hitaasti, että se on kyllä 7uppia. :ashamed: :LOL:
 
niki tönnä
Oltiin laivalla ja tietysti siinä illalla/yöllä tuli kuppia kaadeltua. Kaverilla oli menkat just sillon ja kävi laittamassa kunnon yösiteen kun palattiin hyttiin lähinnä sammumaan. Aamulla se huusi kuin syötävä kun meni aamupisulle. Hypättiin pystyyn koko hytti, et mitä hittoa siellä tapahtuu. Kaveri ulisee veskistä, et side tuli laitettua illalla väärinpäin ja liimat on nyt karvoissa kii :LOL: ! Se jaksaa naurattaa varmaan ikuisesti!
 
pähkylä
tästä tarinasta moni saattaa tunnistaa mut B) :
mun kaveri oli just saanu kortin ja koska me ajeltiin aina mun äidin autolla,ni annoin hänen sitte ajaa... nykyinen mieheni, silloinen poikaystäväni tuli takapenkille vähä niinku kattomaan että miten se kaveri ajelee. kaikki meni hyvin kunnes ystäväni päätti näyttää mitä oppi autokoulussa...lähestyttiin risteystä eikä kaverini hidastanut ollenkaan vaan huusi kovaan ääneen: NYT JARRUTETAAN MOOTTORILLAAAAA....! ja iski vaihteen suoraan neloselta ykköselle, melko kovassa vauhdissa.
mieheni takapenkiltä ihan oikeasti käväisi kaaressa meidän etupenkkiläisten välissä, ja puhuu itsekin nyt jälkeenpäin että nenä voisi ihan olla nyt lytyssä kun se tuolloin käväisi tuulilasissa....
 
-pippuri-
Tästä on aikaa reilut kolmekymmentä vuotta. Eräälle tuttava perheelle oli syntynyt vauva ja äiti muutaman päivän päästä huomasi että on pakko käydä ostamassa rintapumppu. No laittoi sitten miehen asialle joten mies oli sitten astunut rautakauppaan ja sieltä mennyt kysymään vaimolle rintapumppua :LOL:
 
Multa löytyy vielä omia mokia työelämästä. :D

Olin opiskeluaikaan ärrällä töissä. Yhtenä päivänä olin laittanut poistoon vanhoja tuotteita mm. sipsejä. Tein takahuoneessa paperihommia ja natustelin niitä poistettuja manhattan sipsejä siinä samalla, kunnes kello takahuoneessa soi merkiksi, että asiakas kioskissa. Mä hilpasen kioskin puolelle ja palvelen asiakkaita hymyillen, kuten ärrän mainoksissakin. Noin 10 minuutin jälkeen menin takaisin takahuoneeseen jatkamaan papreihommia ja katsoessani peiliin, huomasin, että mulla on joka helevetin hampaan välissä tilliä!!!! \|O \|O :D :D :p :p
 
haamu
Kaveri oli pitkästä aikaa testaamassa itseään auton ratissa talviseen aikaan. Liukkaassa mäessä auto ei liikkunutkaan enää eteenpäin vaan alkoi joka yrityksellä valua taaksepäin. Mäen juurella oli uusi volvo jonka kylkeen ajamista kaveri panikoi kympillä. Iski sitten jarrut ja käsijarrun ja lähti pimpottamaan ovikelloja lähitaloista löytääkseen sen volvon omistajan. Löytyihän se ja siirsi volvonsa muualle ja ajoi vielä kaverin autonkin pois mäestä!!!! Kotiin tullessaan kaveri ajoi postilaatikon nurin!!!! :LOL: :LOL:

 
Oksanreikä
No mulla on yksi hieman yksinkertainen ystävä joka tarinassa käypi kyllä ilmi, hän sai multa irti hyvät naurut. :LOL:
Oli meillä kylässä, parannettiin maailmaa ja menin siinä kahvin keittoon. Kaveri ihan pokkana alkaa mulle selttämään että "onko meillä samalla lailla kuin heillä, että jostain kumman syystä heillä on aina yöllä lämmintä vettä putkissa - ja kylmää tulee kyllä päivisin mutta hän ei ymmärrä miksi ne pitävät putkistoissa yöllä lämmintä vettä".
Kylläpä oli mulla pokassa pitämistä. Jälkikäteen ollaan miehen kanssa naurettu vesissä silmin ja vieläkin naurattaa kun ajattelen tilannetta ja tuota logiikkaa. :LOL: ;) :whistle:
 
PeekABoo
Kaveri oli ostamassa kietaisuhametta. Myyjä siinä hametta viikatessaan selitti tärkeänä: "Muista sitten, että tämä kuosi on sellainen, että se on pestävä nurinpäin."

:LOL: :LOL:
 
PeekABoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 14:06 Hini kirjoitti:
Kerran lihatiskillä edelläni jonotti mies lukien vaimon tekemää ostoslistaa. Pyysi myyjältä karhunkieltä :LOL:

Pidättelimme naurua kun myyjä ohjasi miehen kohteliaasti siivoushyllyille. :LOL:
OI ei!!!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: On mies varmaan hiukka hämillään lukenut ostoslistaa ja miettinyt että mitähän se vaimokulta oikein aikoo laittaa ruoaksi...

*kuolen nauruun*
 
mennä vuosina
kun cd-soittimet olivat uusi keksintö ja minäkin sellaisen pienistä tileistäni ostin tapahtui seuraavaa eli soitin hajosi heti muutaman kuuntelukerran jälkeen ja rakas isäni joka hiiltyy todella tulisesti kun jostain pitää valittaa päätti puolestani hoitaa asian. Soitti sitten erittäin kiukkuisena ja asiantuntevana liikkeeseen ja alkoi selostaa asiaa, mutta kun laitteita ei vielä markkinoilla paljon ollut ei muistanut kiukussaan että kyse oli cd-soittimesta vaan puhui dc-soittimesta. Sain vasta puolessa välissä puhelua kuiskattua laitteen oikean nimen. :snotty:
 
Mun pahin moka on kai se kun myöhästyin 9 luokan päättö tokarin jaosta noin 1.5 tuntia... Muista aina open ilmeen kun se istui opettajan päydän reunalla ja heilutteli mulle kuuluvaa ruusua. Mä sain tokarin ja ruusuni naama punaisena ja aika pikaset hyvät kesät toivotin ja lujaa POOOOOOOOOOOIS...
 
harmaaharmi
mua naurattaa aina kaupoissa nuo mallinuket, kun mieleen muistuu yks kauppareissu vuosia sitten, kun veljeni (silloin n.12-15v) kulkee omissa maailmoissaan ympäri kauppaa, ja jostain kenkähyllyn takaa kun kiertää niin melkein törmää johonkin, ja hiukan peästyksissään tervehtii isoon ääneen että päivää ja anteeks.. sitten vasta huomaa että ups, olikin mallinukke.. kyllä muitakin asiakkaita nauratti!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:07 Ruutelituu kirjoitti:
...nauramaan yhä uudelleen.... Toisen mokillehan helpompi nauraa kuin omille :whistle:
Meillä mulla on suihkunhyllyssä sekasin shampoot ja vaahtoavat kasvojenpesuaineet. Kerran yllätin miehen pesemästä itseään kasvojenpesuaineella. Oli ehtinyt käyttää jo melkein koko pullon ja oli ihmetellyt kun on niin tehokasta rasvanpoistjasuihkusaippuaa, että munaskuukkelitkin oikein natisee sillä pestyä.... :LOL: :LOL: Yhä naureskelen tuolla :ashamed:
Mulla mies kans tehny saman. Se kun ei jaksa lukea mitä niissä pulloissa lukee
 

Yhteistyössä