jonkun moka joka saa sinut...?

Anoppi sai viime jouluna lahjaksi suihkushampoo & kosteusvoidepaketin. Eikä ollut sitten malttanut lukea mitä itseasiassa ko. paketti sisälti, vaan kuvitteli saaneensa pari purkkia jotain voiteita. Oli kuulemma joku ilta saunomisen jälkeen voidellut itsensä suihkushampoolla ja ihmetellyt kovasti koostumusta sekä vähän ajan päästä alkanutta kutinaa iholla :LOL: . Ja eikun uudestaan pesulle... :headwall:
 
jontsu
Tästä on jo aikaa monta vuotta kun olin silloisen poikaystävän kanssa grillillä jossa kulkee junan rata ohi ja asema on 500 metrin päässä.
No rataa pitkin pyyhälsi pitkä juna ja poika ystävä sanoi että "ompa pitkä juna, kuinkahan kaukana veturi jo on menossa". Minä siihen viisaana tyttönä tuumasin, että "no eiköhän se oo jo pysähtyny asemalle"..

Tälle minä nauran aina uudelleen ja uudelleen.. Vaikka onkin oma moka!
 
Pipsannäkönen
Erään sotaveteraanin kertomaa:
Olivat olleet järjestämässä myyjäisiä. Mukana oli sotilaspoikia (alokkaita) auttamassa. Sotaveteraani oli pyytänyt erästä alokasta siirtämään tavaroita. Poika oli ottanu asennon ja kajauttanut "Kyllä, herra sotainvalidi" :D
 
Pipsannäkönen
Tää nolotti aikanaan kovasti.
Poikaystäväni ja sen kaveri tulivat meille saunaan. Takkahuoneen ovi jäi raolleen. Mä menin leikilläni kurkkiin oven raosta ja näin, että toinen meni jo saunaan. Jostain syystä mä luulin, että poikaystäväni jäi yksin siihen takkahuoneeseen ja aloin pelleillä oven raossa ja kuiskailin "määpä näen sun kikkelin"... No, arvaatteki varmaan, että kaverihan se oli ja muistan sen ilmeen vieläki!!! On mahtanu aatella, että hullu tyttöystävä... :ashamed: =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2005 klo 14:08 Pipsannäkönen kirjoitti:
Tää nolotti aikanaan kovasti.
Poikaystäväni ja sen kaveri tulivat meille saunaan. Takkahuoneen ovi jäi raolleen. Mä menin leikilläni kurkkiin oven raosta ja näin, että toinen meni jo saunaan. Jostain syystä mä luulin, että poikaystäväni jäi yksin siihen takkahuoneeseen ja aloin pelleillä oven raossa ja kuiskailin "määpä näen sun kikkelin"... No, arvaatteki varmaan, että kaverihan se oli ja muistan sen ilmeen vieläki!!! On mahtanu aatella, että hullu tyttöystävä... :ashamed: =)

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Ihan vaan sellanen, kun mun mies kerran kaatui pyörällä...kun siis mä voin nähdä sen tilanteen vieläkin silmissäni, kun äijä vaan katos mun viereltä ja pötkötti siellä maassa. Se nousi ylös kuin salama ja kiroili..kenkäkin sillä lähti jalasta. Eihän toi mikään moka oo ja on ilkeää nauraa toisen onnettomuudelle, mutta ei sille voi mitään...Ei se näin kerrottua edes kuulosta hauskalta, mutta sitä se oli... :LOL:
 
Tuli mieleen yksi juttu joka sattui aikoinaan kun mieheni oli intissä. Minä olin yksin kotona ja mies soitti että pääsi lomille ja tulee kohta kotiin. Katsoin siinä sitten telkkaria ja kohta soi ovikello. Mietin vaan mielessäni että mikshän miehellä ei oo avainta ja miten se muutenkaan jo kerkes tulla. kävin sit kattoo ovisilmästä ja näin mieheni näköisen sotilaspojan joten avasin oven.. sanoin sille vaan nopeesti että "missä sun avain on" ja menin sitte takasin telkkarii kattoo (joku tärkee ohjelma tuli)....
Kohta kuulin vieraan miehen äänen ovelta... "Anteeks, sotainvalidikeräyksen asialla olen.." Arvatkaa nolottiko...... :eek: :eek:
Menin sitten ihan punaisena ovelle ja pyytelin anteeks.. Menin sit vielä sanomaan häkellyksissäni että voin lahjoittaa... En sitten kuitenkaan löytänyt enää rahapussia
:LOL:
Vähän se poitsu oli hädissään mun siinä höslätessä.. Sit ku sain sanotuksi ettei mulla ookaan rahaa ni sit se vaan sano "okei" ja laitto oven kiinni :LOL: :LOL:
Mies sai hyvät naurut kun tuli kotiin
Mutta mua kyllä hävetti :ashamed: :ashamed:
 
Pipsannäkönen
Tää ei ole kyllä moka, mut naurattaa vieläki...
Menin neljän lapsen kanssa ravintolaan syömään. Lapsilla oli mukanaan pehmokoirat, jotka ne asetteli pöydän ääreen omille paikoilleen (sillain et kuono nojas pöytään) ja lähtivät itse pallomereen. Tarjoilija tuli paikalle ja mä tilasin ekaks juotavat, yhen oluen ja neljä kokista.
Istuin ihan ok niitten pehmoeläinten kans, mut sit ku tarjoilija toi juomat ja asetteli jokaisen koiran eteen kokislasin, mua alko kyllä mielessä hymyilyttään tilanne.... =)
 
Anin
Äidilläni on kaksoissisko (identtinen) ja äitini oli käymässä siskonsa luona minua odottaessaan viimeisillään (joskus 70-luvun alussa). Äitini sisko oli päivällä töissä ja äitini hänen asunnollaan, kun ovikelllo soi. Oven takana oli äitini siskon silloinen poikaystävä, joka ei tiennyt kaksoissiskosta tai hänen raskaudestaan mitään... ensimmäinen poikaystävän kommentti olikin, kun äitini aukaisi oven "maha pystyssä"; MITÄ SINULLE ON TAPAHTUNUT?! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:45 Pale kirjoitti:
Heh, tää naurattaa kyllä vieläkin..

Eli olin lähdössä kamalalla kiireellä kouluun -joskus sikakauan sitten. Pimeässä eteisessä sitten kattelin kenkiä ja vetäisin mielestäni oikeat jalkaani. Hulluna lähdin sitten polkemaan kun olin jo pahasti myöhässä. Yhtäkkiä puolivälissä matkaa satuin kattomaan jalkoihini ja huomasin että ei hemmetti, mulla on eripari kengät jalassa. :LOL:
No, ei ku sitte takasi hirveetä vauhtia vaihtamaan ne kengät. Voi kamala kun piti naureskella itekseen pissat housussa. :) ja saihan tuo äitikin aika hyvät naurut ku palasin kotiin vaihtamaan niitä kenkiä! :ashamed:

PS. En uskalla ees ajatella sitä mahdollisuutta että olisin menny KOULUUN ne eriparikengät jalassa (ne oli sitäpaitsi IHAN erilaiset) :LOL: :LOL:
heh...no miun velipä meni ihan töihin saakkaa eripari kengät jalassa ja kyllä oli työkavereilla naurussa pitelemistä kun huomasivat että herralla on eripari kengät jalassa....noh, ei siinä auttanut muu kuin tehä työpäivä loppuun ja sitten mennä kotiin vaihtamaan kengät... :D
meille myös sattui miehen kanssa viime viikolla samana päivänä pari hassua juttua...mie laitoin mikroon billys pizzaa kun oli kova nälkä ja menin sitten kyttäämään siihen mikron viereen vähän ajan päästä että millon se pizza ois valmista...noh, kurkkasin sisään ja pizzaa siellä ei näkynyt. Sitten rupesin ettimään joka paikasta keittiöstä ja ihmettelin, että miten on mahollista että pizza häviää tuollai...se löyty sitten lopulta olkkarin sohvan selkänojalta.... :LOL:
ja mies paineli samana päivän kauppaan; osti ruokaa ja sitten palautti pulloja ja halus pulloista erikseen rahat. Sitten lähti kävelemään kotiin ja matkalla huomas että ostokset jäi sinne kassalle! (oli ottanut vaan ne pullorahat ja lähtenyt kävelemään...) :D .....lähti sitten pokkana kävelemään takasin kauppaan ja pakkasi ostokset ja tuli kotiin... :LOL: :LOL:
Mie sanoinkin sen päivän jälkeen että pitäs ostaa sellanen t-paita että äiti on vähän väsynyt (ja iskä...)...meillä nuorimmainen nyt 1,5 kk joten ehkä se hiukka selittänee asiaa.... :D
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 01:27 väyrynen kirjoitti:
Mutta oli se HUVITTAVAN näköistä, kun isä tuli wc.stä pois- mukamas oli laittanut "dödöä" kainaloon, mutta kun purkki olikin ollut partavaahtoa... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
'tosta tuli muuten mieleen, että meilläkin kävi vähän samanlainen juttu...oltiin parhaan kaverin kanssa jotain 12 vuotiaita ja oltiin pöllitty porukoilta tupakka ja käyty metässä polttamassa...sitten mentiin meille tunkemaan hammastahnaa suuhun että saatais se haju pois...noh, meillä oli siinä sellasta venäläistä partavaahtoa joka oli samanlaisessa purkissa kuin hammastahna ja kaveri laitto sitä suuhunsa....kyllä muuten vaahtos... :LOL: :LOL: :LOL:...ja meidän äitille kävi ihan sama juttu....aamulla rupes pesemään hampaita sillä samaisella partavaahdolla... :D sen jälkeen meillä ei enää kyseistä paratavaahtotuubia nähty... :LOL:
 
tää juttu sattu eilen.. kaveri soitti hönössä muijalleen, et onko mun puhelin jäänyt kotiin, kun en löydä sitä mistään? oli muija toisessa päässä vähän ihmeissään, soitti nimittäin omasta puhelimestaan! hiukka naurettiin :LOL: :LOL: :LOL:
 
Tästä on jo muutama vuosi. Oltiin eräässä isossa vaatekaupassa, ihmisiä hirveästi liikkeellä. Myyjiä ei näkynyt muualla kuin kassoilla. Katsottiin vähän kummissaan, kun sellainen keski-ikäinen mies meni jollekin "naiselle" juttelemaan;" Päivää. Missä teillä on niitä koulureppuja?" No nainenhan ei vastannut mitään, kun sattui olemaan mallinukke :D Ei sillä, se nukke oli kyllä aikalailla elävän näköinen.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 23:42 ÄitiMaa kirjoitti:
:LOL: vedet silmissä nauran :LOL:

olin itse joskus myyjäisissä myymässä käsityöläismummuni tekemiä nahkarukkasia ja -tossuja. pian tuli kinnaskaupoille mies, jolla oli silloisesta kovasta pakkasesta huolimatta vain sellaiset sormet näkyvissä-hanskat. siinä hetken soviteltuaan sanoi ostavansa yhdet johon minä tokaisin et pannaanko pussiin vai vedätkö heti käteen :LOL: mies siihen, että jos hän nyt sitten tässä vetäsis käteensä. silloin vasta tajusin mitä tuli sanottua...

Mä oon ollut masentunut jo monta päivää ja nyt nauroin ekaa kertaa pitkään aikaan! Kiitti sulle! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
karvinen82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:25 Luminella kirjoitti:
Mä kyllä nauran ihan omille mokilleni. :D mm. tämä naurattaa aina, kun sitä alkaa muistelemaan:

Olin autokoulussa ekoilla ajotunneilla ja oltiin menossa peruuttamaan. No minä blondi sitten pamautin opettajalle, että kai mä voin peruuttaa sitten jollain pienellä vaihteella ettei tarvi mennä niin lujaa. Opettaja katsoi hiukka hitaasti ja räjähdettiin ihan järkyttävään nauruun. :LOL: :LOL: :LOL: se opettaja sanoikin, että paras blondivitsi minkä on ikinä kuullu ja vielä ehdalta blondilta elävästä elämästä. :LOL: :LOL:

ja monille muillekin mokilleni tulee naurettua. Varsinkin porukalla, kun niitä parhaimpia ihan avoimesti kerron. :D B)

Tästä kyllä tunnistaa mut ne jotka mut tuntee ja stoorin on kuullut... ;)
Voi jessus, kylläpäs oli hauska. Ihan naurattaa niin, että silmistä valuu vettä. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä