Jollain voi oikeasti olla huomenna pikku ylläri töissä... (kosto on suloinen)

  • Viestiketjun aloittaja she devil
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
[Minulle vaan on aina opetettu että tälläiset asiat hoidetaan perhepiirissä eikä sotketa ulkopuolisia niihin. Vaikkakin ymmärrän tuon kostohomman. Mutta vasikointia en.
Kavallukset/varastamiset hoidetaan perhepiirissä? Häh? Mä olen aina elänyt siinä käsityksessä, että oikeuslaitos on sitä varten?


 
Kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja ugh:
Mun täytyy kyllä esimiehenä sanoa, että jos mulle joku huurupää nainen soittaisi ja selittelisi tällasta legendaa ni kyllä mä sen asian tunkisin ihan pöpipään sanomisiksi.

Ensin varottaisin miespoloa hullusta akasta.

Jotenkin minusta vaan ihan sairasta sotkea ulkopuolisia perheen sisäisiin onkelmiin!!! Kertakaikkiaan.

Eikä minua oikeesti esimiehenä kiinnosta kuka panee ja ketä kunhan työt hoituu..

huhhuh
 
ap
Täällä osa on sitä mieltä, että mun pitäisi ajatella tätä reppana-naista ja sen viattomia lapsiparkoja, jos äiskä saa mahdollisesti kenkää kun on touhunnut työpaikalla asiattomuuksia/laittomuuksia? Ei helvetti sentään! Onneksi sisko tulee kohta töistä niin saan vähän muuta ajateltavaa. Ei oikeasti voi kukaan olla tuota mieltä! (muuta kuin jos itsellä on vastaava tilanne päällä tai suunnitelmissa).
 
äly hoi
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Joo ehkä vähän yli meni ap!
Ymmärrän kiihtymyksen, mutta kannattaisi varmaan miettiä myös itse kuinka monen elämän tuollaisella totuudentorven ominaisuudella pilaa. Sillä naisella on lapsia ja työt menee alta, koko perhe kärsii.
Kylmä linja sulla!
Ihmiset tekee virheitä, eipä toi sunkaan toimintasi niin fiksulta ja kypsältä vaikuta........pidätkö sä kaikkia palstalaisia ihan dilleinä, jotka uskovat sun oikeudentajuusi ja moraaliisi.
Miksi et myönnä saaneesi kilareita ja katkeruus soitti puhelun pomolle, eikä mikään moraalinen oikeus.
Ihanaa kun ihminen osaa selittää asiat itselleen ap!
Öööh, kylmä linja naista kohtaan, joka huvikseen hässii varatun ukon kanssa. Ja sä siis pidät sitä jotenkin ilmeisesti erikoisena ja maininnan arvoisena asiana? Tuskin kenelläkään petetyllä on kovin lämpimiä tunteita pettäjää tai tämän kumppania kohtaan.

Ihminen saa tehdä virheitä, mitäs vittua täällä sitten vaahdotaan ap:n toiminnasta jos se kerran sun mielestä oli virhe?!? Saahan nyt virheitä tehdä!!!
 
Hyvä ap!
Ihan oikein toimittu, ja ymmärrän täysin "kostosi." Itseppä tienasivat kohtalonsa. Ja olet toiminut täysin lain ja hyvän maun rajoissa. Ei olisi onnistunut kovin monelta. Kuinka keksitkin ja pysyit noin järjissäsi?

Nyt vaan pidät pään kylmänä, suuntaat katseen tulevaan etkä missään nimessä ota moista ukkoa takas.

Kertoilethan vielä kuulumisiasi? Erityisesti kiinnostaisi kuinka näille kyyhkyläisille töissä käy, jatkuuko suhde ja mitä ukkosi yrittä sulle sopottaa vongatessaan takasin?
 
ugh
Voi kaisa, mä voin kirjottaa täällä palstalla onkelmista, kallupeista, abbloodeista ja vaikka gollegeasuista. Se ei mun kykyyni toimia esimiehenä vaikuta laisinkaan. Halaus sinulle kuitenkin.

:hug:
 
Se eka hyvä ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä ap!:
Ihan oikein toimittu, ja ymmärrän täysin "kostosi." Itseppä tienasivat kohtalonsa. Ja olet toiminut täysin lain ja hyvän maun rajoissa. Ei olisi onnistunut kovin monelta. Kuinka keksitkin ja pysyit noin järjissäsi?

Nyt vaan pidät pään kylmänä, suuntaat katseen tulevaan etkä missään nimessä ota moista ukkoa takas.

Kertoilethan vielä kuulumisiasi? Erityisesti kiinnostaisi kuinka näille kyyhkyläisille töissä käy, jatkuuko suhde ja mitä ukkosi yrittä sulle sopottaa vongatessaan takasin?
Voisitko tarkistaa ettei tuu samaa nikkiä kiitos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Joo ehkä vähän yli meni ap!
Ymmärrän kiihtymyksen, mutta kannattaisi varmaan miettiä myös itse kuinka monen elämän tuollaisella totuudentorven ominaisuudella pilaa. Sillä naisella on lapsia ja työt menee alta, koko perhe kärsii.
Kylmä linja sulla!
Ihmiset tekee virheitä, eipä toi sunkaan toimintasi niin fiksulta ja kypsältä vaikuta........pidätkö sä kaikkia palstalaisia ihan dilleinä, jotka uskovat sun oikeudentajuusi ja moraaliisi.
Miksi et myönnä saaneesi kilareita ja katkeruus soitti puhelun pomolle, eikä mikään moraalinen oikeus.
Ihanaa kun ihminen osaa selittää asiat itselleen ap!
Outoo porukkaa täällä. Täällä menee hyvin monella puurot ja vellit sekaisin. Tässä on kaksi eri asiaa; on rikosasia ja on yksityisasia. Monet - ja miehet eritoten - tuntuvat pitävän työnantajalta varastamista normaalina ja hyväksyttävänä toimintana ja epänormaalina sitä, jos siitä työnantajalle kertoo. Ihmiset tekee virheitä joo, mut rikos ei ole sellainen 'virhe', josta ei pidä tuleman seurauksia, vaan niistä 'virheistä' pitää kantaa vastuu.

Toinen juttu on kokonaan tuo pettämiskuvio, se toki pitää käsitellä sit näiden osallisten välillä.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kai se on selvä, että kyse on kostosta. Ja mikä siinä, kun keksii hyvän keinon, mikä kalahtaa kunnolla.

Me järjestetään meidän työpaikalla reissumme itse, siinä pystyisi muuten aika lailla tekemään omia juttuja työajalla tai työnantajan kustannuksella. Työmatkat joo raportoidaan mutta kuka ne pystyy tarkistamaan, että raportit todella ovat pilkulleen oikein? Keinoja kun on loputtomasti kiertää totuutta. Jos haluaisi. Mun ei tarvitse, enkä usko työkavereidenkaan valehtelevan. Ja meidän työnantaja olisi takuulla kiinnostunut tiedosta, että työpaikan rahoja tai työaikaa on käytetty väärin! Työyhteisömme on pieni, joten suhteet työpaikan sisällä olisivat erittäin hankalia koko työyhteisölle. Ainakin jos (kun) jotain menisi vikaan... Tietyissä töissä vaaditaan ehdotonta luottamusta työnantajan ja työntekijän välillä, jos se menetetään, ei ole oikeasti edellytyksiä jatkaa työssä. Ja keinot päästä työntekijästä eroon on muutakin kuin irtisanominen...
Niinpä. Eipä taida ex-puolison ilmiannot merkata mitään, jos rahojen tai työajan väärinkäytöstä ei ole näyttöä.

Muuten taitaisi olla melko yleistä tuo exän työpaikalle soittelu, jos pelkästään ilmiantamalla sais potkut järjestettyä.
Niin. Siis voithan sä tehdä matkalaskun ravintolaillallisesta osallistujineen. Meillä ei tarkisteta erikseen kuka on ollut silloin paikalla. Mutta mahdollistahan on ottaa selville jälkikäteen osallistujien todellinen paikallaolo. Ja illallisen syy. Yleensä majoituslaskut saa kumileimasimella kuittauksen. Mutta nekin saa selvitettyä, kuka on yöpynyt, montako aamiaista on syöty jne.

KUN se epäilys herää, niin keinot asioiden selvittämiseen on myös monet...
 
mietin vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä ap!:
Mun on kyl aika vaikea uskoa kenenkään kykyä toimia esimiehenä jos ei sen vertaa kiinnosta että työntekijä varastaaa firmalta rahaa.
Nojaa, jos olisi motiivina vain vilpittömästi ilmoittaa isoista väärinkäytöistä ni varmaan kiinnostaisi esimiestä kuin esimiestä, mutta jos katkera naishenkilö soittaa ja sotkee asiaan miehensä seksuaalisen aktiivisuuden, ni tota, hmmmm...

Eihän tuollaista voi ottaa tosissaan...
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Joo ehkä vähän yli meni ap!
Ymmärrän kiihtymyksen, mutta kannattaisi varmaan miettiä myös itse kuinka monen elämän tuollaisella totuudentorven ominaisuudella pilaa. Sillä naisella on lapsia ja työt menee alta, koko perhe kärsii.
Kylmä linja sulla!
Ihmiset tekee virheitä, eipä toi sunkaan toimintasi niin fiksulta ja kypsältä vaikuta........pidätkö sä kaikkia palstalaisia ihan dilleinä, jotka uskovat sun oikeudentajuusi ja moraaliisi.
Miksi et myönnä saaneesi kilareita ja katkeruus soitti puhelun pomolle, eikä mikään moraalinen oikeus.
Ihanaa kun ihminen osaa selittää asiat itselleen ap!
Öööh, kylmä linja naista kohtaan, joka huvikseen hässii varatun ukon kanssa. Ja sä siis pidät sitä jotenkin ilmeisesti erikoisena ja maininnan arvoisena asiana? Tuskin kenelläkään petetyllä on kovin lämpimiä tunteita pettäjää tai tämän kumppania kohtaan.

Ihminen saa tehdä virheitä, mitäs vittua täällä sitten vaahdotaan ap:n toiminnasta jos se kerran sun mielestä oli virhe?!? Saahan nyt virheitä tehdä!!!
En mä kyllä mitään vaahdonnut. En vain ymmärrä myöskään toimintaa jossa pitää tuottaa mahdollisimman paljon kärsimystä toiselle osapuolelle.
En myöskään ala tuomitsemaan apn:n miestä tai sitä naista,koska mistä me tiedämme heidän suhteensa laadun tai mitään muutakaan.
Kiveen on niin helppo katkerana tarttua ja vaikea olla sitä heittämättä.
Ei varmaan todellakaan tartte olla mitään muita tunteita kun vihan tunteita pettäjää ja tämän kumppania kohtaan, mutta joku raja on kuitenkin olemassa mihin asti viha on oikeutettua ja missä kohtaa se menee jo yli.

 
k
Alkuperäinen kirjoittaja Jande:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Joo ehkä vähän yli meni ap!
Ymmärrän kiihtymyksen, mutta kannattaisi varmaan miettiä myös itse kuinka monen elämän tuollaisella totuudentorven ominaisuudella pilaa. Sillä naisella on lapsia ja työt menee alta, koko perhe kärsii.
Kylmä linja sulla!
Ihmiset tekee virheitä, eipä toi sunkaan toimintasi niin fiksulta ja kypsältä vaikuta........pidätkö sä kaikkia palstalaisia ihan dilleinä, jotka uskovat sun oikeudentajuusi ja moraaliisi.
Miksi et myönnä saaneesi kilareita ja katkeruus soitti puhelun pomolle, eikä mikään moraalinen oikeus.
Ihanaa kun ihminen osaa selittää asiat itselleen ap!
Outoo porukkaa täällä. Täällä menee hyvin monella puurot ja vellit sekaisin. Tässä on kaksi eri asiaa; on rikosasia ja on yksityisasia. Monet - ja miehet eritoten - tuntuvat pitävän työnantajalta varastamista normaalina ja hyväksyttävänä toimintana ja epänormaalina sitä, jos siitä työnantajalle kertoo. Ihmiset tekee virheitä joo, mut rikos ei ole sellainen 'virhe', josta ei pidä tuleman seurauksia, vaan niistä 'virheistä' pitää kantaa vastuu.

Toinen juttu on kokonaan tuo pettämiskuvio, se toki pitää käsitellä sit näiden osallisten välillä.
Mä en ota nyt kantaa kun tohon pettämiskuvioon.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Muuttanut:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Ei sille pomolle soitettu minkään firman rahojen *väärin* käytöstä (pari päivällistä sinne sun tänne ei paljoa paina) vaan nimenomaan koston halusta.

Eli motiivi pomolle soittamiseen ei ole firman rahat vaan oma henkilökohtainen kostonhalu.
Joten turha nostaa AP: ta moraaliselle jalustalle sen suhteen.
Peesi.
Mä olen jostain lukenut, että narsistinen raivo on tuhoavaa, tarkoituksena saada mahdollisimman laajaa ja totaalista tuhoa aikaan. Oliskohan tässä klassisessa "naisten kostamisessa" kysymys juuri tuommoisesta?

No joo. Olikohan kuitenkin enemmän sellanen näpäytys miehelle, kuitti, kuin mikään totaalinen ja tuoava narsistinen raivo. Siis olettaen et ap lopettaa tuohon.
Syyttelet isä meitä palstan naisia miesten sorsimisesta, niin mitenkähän on nyt tuon sinun asennoitumisen kanssa. Heti oletat tässä pahinta ap:n toimista ja aika tavalla liiottelet kyseessa ainakin annettujen tietojen perusteella yksittäinen juttu ap:n puolelta.
Eikä tässä voi kuitenkaan tehdä johtopäätöksiä kuin annettujen tietojen pohjalta.
Et jos täällä naiset sun mielestä tuomitsee tai morkkaa miehiä, niin samaa teet sinäkin omalta osaltas naisten kohdalta ja vielä olet olevinasi netraali ja "järjen äänenä" tunnut pitävän itseäsi...
Pidätkö itse "näpäytyksenä", että nykypäivän taloustilanteessa yrittää hankkia kahdelle ihmiselle potkuja ja naamioi sen huoleksi yrityksen rahoista? Lapsellista kostamista.
Mitä tämän päivän taloustilanne vaikuttaa ihmisen rehellisyyteen? Itsehän on liemensä keittäneet. Ja ei se työllisyyteen vaikuta yhtään mitään, jos 2 saa potkut mutta työntekijöitä tarvitaan niin 2 mahdollisesti työtöntä saa työtä. Kansantalouden kannalta ihan sama. Yksilötasollakaan ei tapahtunut mitään ihmeellistä, niin makaa kuin petaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Joo ehkä vähän yli meni ap!
Ymmärrän kiihtymyksen, mutta kannattaisi varmaan miettiä myös itse kuinka monen elämän tuollaisella totuudentorven ominaisuudella pilaa. Sillä naisella on lapsia ja työt menee alta, koko perhe kärsii.
Kylmä linja sulla!
Ihmiset tekee virheitä, eipä toi sunkaan toimintasi niin fiksulta ja kypsältä vaikuta........pidätkö sä kaikkia palstalaisia ihan dilleinä, jotka uskovat sun oikeudentajuusi ja moraaliisi.
Miksi et myönnä saaneesi kilareita ja katkeruus soitti puhelun pomolle, eikä mikään moraalinen oikeus.
Ihanaa kun ihminen osaa selittää asiat itselleen ap!
Öööh, kylmä linja naista kohtaan, joka huvikseen hässii varatun ukon kanssa. Ja sä siis pidät sitä jotenkin ilmeisesti erikoisena ja maininnan arvoisena asiana? Tuskin kenelläkään petetyllä on kovin lämpimiä tunteita pettäjää tai tämän kumppania kohtaan.

Ihminen saa tehdä virheitä, mitäs vittua täällä sitten vaahdotaan ap:n toiminnasta jos se kerran sun mielestä oli virhe?!? Saahan nyt virheitä tehdä!!!
En mä kyllä mitään vaahdonnut. En vain ymmärrä myöskään toimintaa jossa pitää tuottaa mahdollisimman paljon kärsimystä toiselle osapuolelle.
En myöskään ala tuomitsemaan apn:n miestä tai sitä naista,koska mistä me tiedämme heidän suhteensa laadun tai mitään muutakaan.
Kiveen on niin helppo katkerana tarttua ja vaikea olla sitä heittämättä.
Ei varmaan todellakaan tartte olla mitään muita tunteita kun vihan tunteita pettäjää ja tämän kumppania kohtaan, mutta joku raja on kuitenkin olemassa mihin asti viha on oikeutettua ja missä kohtaa se menee jo yli.
No tässä on yli kymmenen sivua yritettty todistaa miten ap on toiminut väärin. En ymmärrä minäkään miksi pitää pettämisellä tuottaa toiselle kärsimystä tieten tahtoen. Tunnekuohussa tehty kosto taas saa enemmän ymmärrystä kuin pitkän linjan valehtelu.
 
vaihdan
Alkuperäinen kirjoittaja Se eka hyvä ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä ap!:
Ihan oikein toimittu, ja ymmärrän täysin "kostosi." Itseppä tienasivat kohtalonsa. Ja olet toiminut täysin lain ja hyvän maun rajoissa. Ei olisi onnistunut kovin monelta. Kuinka keksitkin ja pysyit noin järjissäsi?

Nyt vaan pidät pään kylmänä, suuntaat katseen tulevaan etkä missään nimessä ota moista ukkoa takas.

Kertoilethan vielä kuulumisiasi? Erityisesti kiinnostaisi kuinka näille kyyhkyläisille töissä käy, jatkuuko suhde ja mitä ukkosi yrittä sulle sopottaa vongatessaan takasin?
Voisitko tarkistaa ettei tuu samaa nikkiä kiitos!
Hups anteeks, ei ollu tarkotus. :)
 
hei
On aika kummallista miten ihmisillä riittää myötätuntoa pettäjiä kohtaan. Jos kerran petetyksi tulleen osapuolen pitää ajatella pettäjän lapsia ja tulevaisuutta, ja ymmärtää loputtomasti, eikö pettäjäkin voisi ajatella sen varatun tyypin puolisoa ja heidän lapsiaan?

Siis suomeksi:
Minna ja matti ovat naimisissa ja matti käy hässimässä tiinaa, joka on joko naimisissa teuvon kanssa tai sitten eronnut teuvosta ja yh.

tiina ja matti kärtsää pettämisestä.
Minnan pitäisi ymmärtää tiina-parkaa, ja tämän lapsia.
minnan pitäisi ymmärtää matti-parkaakin ja antaa anteekisi, miehen luonto on mitä on ja plaaplaa.

Miksi kukaan ei sano tiinalle, että tämän olisi sietänyt ajatella minnaa, minnan ja matin lapsia, että miten satuttaa pettämisellä heitä, ennenkuin hyppää toisen miehen naitavaksi.

Ja mitä teuvo ajattelee vaimostaan, joka on ollut jakorasiana? pitäisikö teuvon ymmärtää, että tiukan työpaineen alla tai kotiäitinä pyykkivuoren alla nainen kaipaa huomiota ja hellyyttä enemmänkin kuin mitä aviomieheltä saa? ja antaa anteeksi ja ottaa muija takaisin;: ei se mitään että olet muidenkin hässittävänä ollut, rakastan sinua ja voit jatkaa samaa rataa...?
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Joo ehkä vähän yli meni ap!
Ymmärrän kiihtymyksen, mutta kannattaisi varmaan miettiä myös itse kuinka monen elämän tuollaisella totuudentorven ominaisuudella pilaa. Sillä naisella on lapsia ja työt menee alta, koko perhe kärsii.
Kylmä linja sulla!
Ihmiset tekee virheitä, eipä toi sunkaan toimintasi niin fiksulta ja kypsältä vaikuta........pidätkö sä kaikkia palstalaisia ihan dilleinä, jotka uskovat sun oikeudentajuusi ja moraaliisi.
Miksi et myönnä saaneesi kilareita ja katkeruus soitti puhelun pomolle, eikä mikään moraalinen oikeus.
Ihanaa kun ihminen osaa selittää asiat itselleen ap!
Öööh, kylmä linja naista kohtaan, joka huvikseen hässii varatun ukon kanssa. Ja sä siis pidät sitä jotenkin ilmeisesti erikoisena ja maininnan arvoisena asiana? Tuskin kenelläkään petetyllä on kovin lämpimiä tunteita pettäjää tai tämän kumppania kohtaan.

Ihminen saa tehdä virheitä, mitäs vittua täällä sitten vaahdotaan ap:n toiminnasta jos se kerran sun mielestä oli virhe?!? Saahan nyt virheitä tehdä!!!
En mä kyllä mitään vaahdonnut. En vain ymmärrä myöskään toimintaa jossa pitää tuottaa mahdollisimman paljon kärsimystä toiselle osapuolelle.
En myöskään ala tuomitsemaan apn:n miestä tai sitä naista,koska mistä me tiedämme heidän suhteensa laadun tai mitään muutakaan.
Kiveen on niin helppo katkerana tarttua ja vaikea olla sitä heittämättä.
Ei varmaan todellakaan tartte olla mitään muita tunteita kun vihan tunteita pettäjää ja tämän kumppania kohtaan, mutta joku raja on kuitenkin olemassa mihin asti viha on oikeutettua ja missä kohtaa se menee jo yli.
No tässä on yli kymmenen sivua yritettty todistaa miten ap on toiminut väärin. En ymmärrä minäkään miksi pitää pettämisellä tuottaa toiselle kärsimystä tieten tahtoen. Tunnekuohussa tehty kosto taas saa enemmän ymmärrystä kuin pitkän linjan valehtelu.

Vaikka muut ovat vaahdonneet, en itse sitä ole tehnyt, sanoin vaan oman mielipiteeni.
Tunnekuohussa tehdään myös murhia ja juuri tuosta samaisesta petetyksi tulemisen tunteesta se lähtee.
Enkä yhäkään voi kommnetoida tai tuomita suhdetta josta en mitään tiedä.
Ei noi asiat ikinä mukavia ole, mutta sellaista se elämä on.

 
hei
arvoista vastaajat: Kertokaa, kuinka moni teistä on pettänyt puolisoaan? ja mikä on kantasi tässä ap.n asiassa?
ja onko täällä ketään, jonka puoliso on pettänyt? ja mitä mieltä olette ap.n tapauksesta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä ap!:
Mun on kyl aika vaikea uskoa kenenkään kykyä toimia esimiehenä jos ei sen vertaa kiinnosta että työntekijä varastaaa firmalta rahaa.
Nojaa, jos olisi motiivina vain vilpittömästi ilmoittaa isoista väärinkäytöistä ni varmaan kiinnostaisi esimiestä kuin esimiestä, mutta jos katkera naishenkilö soittaa ja sotkee asiaan miehensä seksuaalisen aktiivisuuden, ni tota, hmmmm...

Eihän tuollaista voi ottaa tosissaan...
Sinä et ole esimiesasemassa ilmeisestikään. Esimiehellä on kyllä toimissaan olemassa vastuu ja velvollisuus toimia työnantajan intressien mukaisesti eikä tuollaisen ilmoituksen jälkeen esimies oikein voi - omankin selustansa turvatakseen - muuta kuin ottaa asia selvityksen alle. Henkilökohtaisesti olen joutunutkin selvittämään juuri kavallusta firman kassasta, toimihenkilö oli vohkinut kassasta pieniä summia vuosien varrella. Asia tuli ilmi kun summa oli kasvanut niin suureksi, että sen peittely oli jo vaikeaa. Irtisanominen oli todella ikävä asia kun kohteena pitkäaikainen työntekijä ja omakin tuttava. Mutta eihän siinä itkut auta. Esimiehenä toimivalla on aina juridista vastuuta ja hän on erittäin vaikeassa asemassa itse, mikäli tulee ilmi, että ilmoitus on tehty eikä hän ole siihen millään tavalla puuttunut.
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
On aika kummallista miten ihmisillä riittää myötätuntoa pettäjiä kohtaan. Jos kerran petetyksi tulleen osapuolen pitää ajatella pettäjän lapsia ja tulevaisuutta, ja ymmärtää loputtomasti, eikö pettäjäkin voisi ajatella sen varatun tyypin puolisoa ja heidän lapsiaan?

Siis suomeksi:
Minna ja matti ovat naimisissa ja matti käy hässimässä tiinaa, joka on joko naimisissa teuvon kanssa tai sitten eronnut teuvosta ja yh.

tiina ja matti kärtsää pettämisestä.
Minnan pitäisi ymmärtää tiina-parkaa, ja tämän lapsia.
minnan pitäisi ymmärtää matti-parkaakin ja antaa anteekisi, miehen luonto on mitä on ja plaaplaa.

Miksi kukaan ei sano tiinalle, että tämän olisi sietänyt ajatella minnaa, minnan ja matin lapsia, että miten satuttaa pettämisellä heitä, ennenkuin hyppää toisen miehen naitavaksi.

Ja mitä teuvo ajattelee vaimostaan, joka on ollut jakorasiana? pitäisikö teuvon ymmärtää, että tiukan työpaineen alla tai kotiäitinä pyykkivuoren alla nainen kaipaa huomiota ja hellyyttä enemmänkin kuin mitä aviomieheltä saa? ja antaa anteeksi ja ottaa muija takaisin;: ei se mitään että olet muidenkin hässittävänä ollut, rakastan sinua ja voit jatkaa samaa rataa...?
Kun elämä olisikin tuollaista joko tai mustavalkoputki elämää.
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
On aika kummallista miten ihmisillä riittää myötätuntoa pettäjiä kohtaan. Jos kerran petetyksi tulleen osapuolen pitää ajatella pettäjän lapsia ja tulevaisuutta, ja ymmärtää loputtomasti, eikö pettäjäkin voisi ajatella sen varatun tyypin puolisoa ja heidän lapsiaan?

Siis suomeksi:
Minna ja matti ovat naimisissa ja matti käy hässimässä tiinaa, joka on joko naimisissa teuvon kanssa tai sitten eronnut teuvosta ja yh.

tiina ja matti kärtsää pettämisestä.
Minnan pitäisi ymmärtää tiina-parkaa, ja tämän lapsia.
minnan pitäisi ymmärtää matti-parkaakin ja antaa anteekisi, miehen luonto on mitä on ja plaaplaa.

Miksi kukaan ei sano tiinalle, että tämän olisi sietänyt ajatella minnaa, minnan ja matin lapsia, että miten satuttaa pettämisellä heitä, ennenkuin hyppää toisen miehen naitavaksi.

Ja mitä teuvo ajattelee vaimostaan, joka on ollut jakorasiana? pitäisikö teuvon ymmärtää, että tiukan työpaineen alla tai kotiäitinä pyykkivuoren alla nainen kaipaa huomiota ja hellyyttä enemmänkin kuin mitä aviomieheltä saa? ja antaa anteeksi ja ottaa muija takaisin;: ei se mitään että olet muidenkin hässittävänä ollut, rakastan sinua ja voit jatkaa samaa rataa...?
Kun elämä olisikin tuollaista joko tai mustavalkoputki elämää.
Niin ja tohon senverran, että on eriasia olla ymmärtämättä, mitä moni luonnollisesti on ja olla ryhtymättä mihinkään kostotoimenpiteisiin kun olla ymmärtämättä ja räiskiä menemään.
 

Yhteistyössä